Jukurien rahat loppu! Ei ihme. Väitetään, että kiekkoseurat ovat urheiluseuroja. Tosiasiassa ovat osakeyhtiöitä. Osakeyhtiölain mukaan osakeyhtiön on tuotettava mahdollisimman paljon voittoa omistajilleen. Sinne siis katsojien ja tukijoiden rahat katoavat. Nyt omistajien ahneus on jo noussut niin suureksi, että julkisesti omistajat pyytävät rahaa. Monet kummolat ovat näin rikastuneet. Nyt varmaan rikastumiskilpailu on julkista. Parempi pitää rahat omassa pussissa kuin jääkiekkopomon pussissa!
Rahat loppu?
Anonyymi-ap
2
444
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ne yrityksiä jotka tarjoavat viihde-ja vapaa-ajan palveluita. Juniori ja ammattilais toiminta pitäisi erottaa erittäin selkeästi toisistaan. Nyt pelisysteemi on juniori ja ammattilais sarjoissa samanlainen eli kallis. Turnausmuotoista pelitapaa pitäisi suosia paljon enemmän. Muutama turnaus kaudessa riittää.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112319H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404