LuxBeds from North. Oletteko saaneet tilaamanne sängyn

Anonyymi-ap

Ite odotellut omaani jo aivan liian kauan. Ekan sängyn laitoin tilaukseen Sisuste Peltoniemeltä, mutta kun sänkyä ei alkanut kuulua, laitoin lähes vastaavanlaisen laatusängyn Luxbedsiltä tilaukseen. Sitäkin olen odotellut jo aivan liian kauan. Tuleeko Lux Bedsit samalta tehtaalta, mitä Sisuste Peltoniemenki sängyt? Voiko kohta luottaa mihinkään sänkyfirmaan, kun tuotteita ei saa? Kuka on saanut sängyn LuxBedsiltä?

8

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummatki yritykset samaa sontaa. Sisuste peltoniemi ja vitatalaya molemmilla kassa tyhjä ja velkaa älytön määrä. Yrittivät tieten rällä LuxBedsillä saada pelastettua jotain mutta lopputulos on lisää velkaa

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18112374H

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itse olen odottanut nyt 3 kuukautta... liika pitkään ja asiakaspalvelun vastaukset tökkii myös ja tuntuu huononevan koko ajan. Jos olisin tiennyt olisin hakenut jostakin vuosikymmeniä vanhasta liikkeestä enkä uudesta. Myyntityö oli hyvää joten sen vuoksi tilasin.

• Anonyymi

Kannattaa tsekata Facebookista ryhmä Sisuste Peltoniemen ja Lux Beds -asiakkaat.. Kertoo enemmän ku tuhat sanaa täällä. Valitettavasti.

• Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen käytä Facebookia, joten ...

Facebook on lähes aina mukana kaikissa huijauksissa.

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20081024

Jos olette jotenkin Googlen kautta saaneet linkin huijarifirmaan, haastakaa Google oikeuteen. Google ja Googlen johto kyllä tietävät mistä on kysymys.

Miten muissa maissa tyhmille kaupitellaan huijaussänkyjä? Vastaavia tuotteita ja verkkokauppoja on maailmalla varmasti sadoittain.

• Anonyymi

7kk odottanut sänkyä tai rahoja. Ei mitään tule vaikka koko ajan luvataan…

• Anonyymi

En ole saanut ja nyt näyttää olevan uusi nothingbeds -verkkokauppa auki. Ainakin rehellisesti ilmoittavat tällä kertaa että ei mitään sänkyä nimessä ja toimitusehdoissa LuxBeds. Taidan lähteä käymään liikkeessä jollei ovi ole jo säpissä!! Rahat meni ja selkä on p... ... Kiitos tästä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe