Mietin, että mistä tää nyt tuli, tää fyysinen vetovoima suhun. Ei me edes olla kauheesti puhuttu ja pari kertaa on katsottu silmiin. Alan uskoo, et oon vähän helppo. Haaveilen, et työnnät mut seinää vasten, suutelet ja sit jo vaatteet lentelee. Onneks on useimmiten niin kiire, ettei ehdi haaveilemaan.
Sun näkeminen kuumottaa
10
2821
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, tieätäisit kuinka tärkeä olet minulle.
- Anonyymi
missä tää näkeminen tapahtuu?
- Anonyymi
Pikkujouluissa
- Anonyymi
Mulla ihan sama vietti.
- Anonyymi
Samaa himoa tunnen yhtä komeaa miestä kohtaan. Ne intensiiviset pitkät katseet, kun kerroit yhtä tarinaa sekä tulit taakseni lähelle seisomaan jonkun tekosyyn varjolla sekä "vahingossa" kohdennetut kosketukset saa minut kuumaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lamppu vaihtui kivasti? https://www.comicbooksyndicate.com/avengers-black-widow-clip/
Melkoinen irtiotto, https://m.youtube.com/watch?v=A2zKARkpDW4&pp=ygUQQm9hcmRzIG9mIGNhbmFkYQ==
- Anonyymi
Itsellä kanssa muutamina pikkujoulureissu on tullut häneltä lähentymisyrityksiä mutta on ollut liikaa väkeä ympärillä jotta olisin itse voinut vastata siihen.
Kunpa joskus pääsisin hänen kanssaan kahdestaan jonnekkin niin voisin vastata kutsuusi😘
M - Anonyymi
Carita sulla on täydellinen vartalo ja aivan mielettömän hyvä peppu farkuissa.
Olisi kiva sinuun tutustua lähemmin - Anonyymi
Jost tuollanen olis tuntemattoman kanssa mahtava kokea.
Voishan sitä sitten sen jälkeen vaikka tutustuakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961