Kaverisuhteesta

Anonyymi-ap

Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta kysyn kuitenkin. Kannattaako uutta kaverisuhdetta jatkaa normaaliin tapaan jos vaikuttaa että toinen on ihastunut/lämpöilee/toivoo enemmän multa ? Itse en ole kiinnostunut siinä mielessä. Miten sä tekisit? En kirjoita yksityiskohtia.

21

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tämä ihmissuhde on sinusta jatkamisen arvoinen? Ei kai sen pitäisi vaikuttaa jos toinen tuntuu pitävän sinusta enemmän. Älä anna turhia toiveita muusta kuin kaveruudesta. Ole hyvä, reilu ystävä.

    • Anonyymi

      Miten ajattelet että toinen on ihastunut ja toivoo enemmän. Millaisista merkeistä sen huomaat?

    • Anonyymi

      Jos vain "vaikuttaa" voi totuus olla niin tai näin.
      Kun kerrot kaverillesi, että et ole kiinnostunut sillä tavalla, yleensä se toisenkin kiinnostus hiipuu eikä hän enää toivo sinulta yhtään enempää. Ei kannata kuvitella, että tunteet ovat muuttumattomia, sinä vaikutat niihin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mahdolliset tunteet katkeaa siihen, kun käy selväksi että ne on yksipuolisia. Pahin on epämääräinen kyräily ja kaartelu. Aloittaja on voinut myös tulkita väärin, kerranko sellaista sattuu. Luuloihin ei kannata perustaa mitään. Juttu selviää saman tien sanomalla jotain tyyliin "kiva kun me ollaan näin hyviä kavereita, eikä ole muuta vetovoimaa sotkemassa välejä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mahdolliset tunteet katkeaa siihen, kun käy selväksi että ne on yksipuolisia. Pahin on epämääräinen kyräily ja kaartelu. Aloittaja on voinut myös tulkita väärin, kerranko sellaista sattuu. Luuloihin ei kannata perustaa mitään. Juttu selviää saman tien sanomalla jotain tyyliin "kiva kun me ollaan näin hyviä kavereita, eikä ole muuta vetovoimaa sotkemassa välejä".

        Ei sellaista väärin kukaan tulkitse , kyllä sen humma jos toisella on toiveita joita ei voi täyttää edes .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista väärin kukaan tulkitse , kyllä sen humma jos toisella on toiveita joita ei voi täyttää edes .

        Ihan kokemuksesta puhun väärintulkinnoista. Sekä itsellä että muilla.


    • Anonyymi

      Tässä yksi näkökulma. Miksi sä rajaisit turhaan jonkun ihmisen pois elämästäsi? Senkö takia, ettei teillä EHKÄ ole aivan samat tunnelmat toisistanne? Onko se ongelma?

      Mun ystävä tutustui aikoinaan ulkomailla yhteen naiseen, johon se ei kiinnittänyt kahteen vuoteen mitään kummempaa huomiota. Se tuli Suomeen välillä moneksi vuodeksi, eikä suurin piirtein muistanut koko naista sinä aikana. Nyt se on taas siellä samassa paikassa ulkomailla työn takia ja yhtäkkiä ne on alkaneet deittailla.

      Yksi tuttu nainen oli sinkkuna vuosikymmenet ja päättänyt, ettei ketään haluakaan. Sen tykkäsi elää lähes erakkona ja oli sitä mieltä, ettei se lähde mökistään edes keskustaan kenenkään perässä. Annapa olla kun se tutustui sattumalta yhden sovelluksen kautta yli 300 km päässä asuvaan naiseen ja rakastui siihen. Ei enää puhettakaan mistään erakkoudesta.

      Mä olin kerran tosi rakastunut yhteen naiseen ja alettiin seurustella. Luulisi siitä menosta, että oltaisiin vähintään naimisissa nykyään mutta eipä olla. Se juttu kuoli sauhuun muutamassa vuodessa.

      Mitä tahansa voi tapahtua tänä vuonna tai ensi vuonna, tai 20 vuoden päästä.

    • Anonyymi

      Olen ollut juuri se ihastuneempi osapuoli. Nyt kun pitäis tavata pitkän tauon ja toisen etäisyydenoton jälkeen, mietin pitäiskö etukäteen kertoa, että fiilikset meni pois kun oli ykspuolisia. Helpottaisko kiusaantumusta tilanteessa vai lisäisin vain sitä?
      Tekis mieli kertoa ettei toinen turhaan kuvittelis mun yhä olevan liekeissä.

    • Anonyymi

      Laitatko tekstarin vai kirjeen?

    • Anonyymi

      Mitä mieltä ootte, kannattaako pohjustaa kaveripohjalla oloa ennen tapaamista kun on ennen ollut se ihastuneempi osapuoli? Auttaisko viesti kaveruudesta poistamaan kiusaantumisen?

      • Anonyymi

        Ehkä jossain tapauksessa. Vaikka näin: "kiva nähdä pitkästä aikaa. Yritän nykyään ehtiä näkemään kavereita enemmän"


    • Anonyymi

      Olen ollut se enemmän ihastunut ja ystävyyttä enempää halunnut, joten täytyy ehkä kirjoittaa suoraan, että tilanne on muuttunut.

    • Anonyymi

      Kannattaako tunnelmia selventää ennen tauon jälkeistä tapaamista?
      Onko kokemusta? Rentouttiko tilanteen vai tuliko kiusallisemmin mennyt ihastus mieleen?

      • Anonyymi

        Riippuu varmaan mihin tilanteeseen jäitte, miten pitkä tauko on ollut ja miksi se tauko tuli. Eri juttu onko välissä kuukausia vai vuosia. Jos on mennyt vuosia näkemättä on varmaan sanomattakin selvää, ettei mitään kummempaa ole meneillään.


    • Anonyymi

      Elokuussa nähtiin.

    • Anonyymi

      Selittelisittekö etukäteen jos tapaamisesta on vain muutama kuukausi?

    • Anonyymi

      Eikö mitään kokemusta tauon jäljeen tapaamisesta ? Ootteko menneet tapaamiseen muina muikkeleina vai tekstailleet ensin tunteiden muuttunisesta kaverillisuksi?

    • Anonyymi

      Help

    • Anonyymi

      Eikö kellään kokemusta tilanteen selvittämisestä?

      • Anonyymi

        Olet saanut jo vastauksia, miksi et tartu niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut jo vastauksia, miksi et tartu niihin.

        On saanut vastauksen, että jos tapaamisesta on vuosia, ei kannata reagoida, ja jos tapaamisesta on kulunut kuukausia voi reagoida ja selitellä.
        Et sellasta.
        Eipä tosta paljon ole irronnut kokemuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe