Pottukoira on suomalaisen sontasepon ruumiillistuma. Suuri suomalainen. Maailman mestari lajissaan.
Hän osaa alansa ja hallitsee suvereenisti kehonsa.
Seuraavalla kerralla näemme taas räjähtävän kiihdytyksen, kunnes naula on tukevasti kantaa myöten ruuvattu päähän. Tästä alkaa ensimmäinen pitkä ylämäki miedommilla toki kyytipoikana grogit edelleen repertuaarissa. Rajähtävän alun jälkeen krapulat eivät vaivaa kun noustaan viikossa lentokorkeudelle lähelle 5 promillea. Toki tasainen kyyti on miellyttävämpi ajoittaisilla kännin pyrähdyksillä korkeammalle silmukoita tehden nauttien tilanteen täydellisestä hallinnasta jopa niin paljon, että triviaalit joutavat asiat eivät jää rasittamaan muistia. Lennon aikana ravinto nautitaan kun sitä saatavilla ja thaimaan auringon alla aamun hetkittäinen kohmelo voidaan hoitaa ilolintujen tuella ja tukevilla vodkasiivuilla. Matka alas alkaa hieman loiventamalla, mutta todellinen sontaseppo jatkaa ylinopeudella katkolle saakka, jossa jarrupolttimet käynnistetään laadukkaalla diapamilla ja pilotti huolletaan seuraavalle lennolle. Parasta kestävyysurheilua mitä koskaan olen nähnyt.
Alkoholin oikeaoppinen käyttö
17
416
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko Pottukoira syrjäyttämään Tissun palstakuninkuuden?
:O- Anonyymi
Pottukoira alkaa persujen ehdokkaaksi .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112879t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pottukoira joutuu taistelemaan palstan herruudesta Nuuskapeikon ja Varisbaarin kanssa. Varsinainen kolmiodraama tiedossa, nam!
- Anonyymi
Todella mahtava seurata, kun 2 viikon jälkeen Mestari vasta aukaisee hanat ja kävelee kuin selvä mies 5+ promilleissa. Mestari on syntynyt. Jatkoa odotellaan.
- Anonyymi
Totta joka sana. Toisin kuin lähiöräkälöiden tissuttelijat ottaa pottukoira tiukan otteen viinasta, painii sen kanssa ja lopuksi heittää viinapirun kanveesiin.
- Anonyymi
Eli uskot vahvasti, että Pottukoira kykenee syrjäyttämään itse Tissun? Elämme mielenkiintoisia aikoja!
:O
- Anonyymi
Tätä minä just tarkoitan, että täällä on yksi metrimake, joka pystyy 24 kaljan jälkeen hakemaan kaupasta lisää kaljaa seuraavaa päivää varten. Salaisuus on siinä, että käyttäydyt todella asiallisesti ja vältät dialogeja kenenkään kanssa.
Kassalla vain kiitos ja hei. Todella harva pystyy siihen, siksi niille ei myydä.- Anonyymi
Hittoku ne alkaa lässyttämään kassaneidille himoissaan, niin tottakai heti paljastuu, että kyseinen pãskaläjä on humalassa eikä varmasti myydä. Täällä on oikeasti tyyppi, joka pystyy vieläkin kovemmassa humalassa hoitamaan ostoksensa kotiin.
Älkää ruvetko lässyttämään kassaneidille, se on tärkeintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hittoku ne alkaa lässyttämään kassaneidille himoissaan, niin tottakai heti paljastuu, että kyseinen pãskaläjä on humalassa eikä varmasti myydä. Täällä on oikeasti tyyppi, joka pystyy vieläkin kovemmassa humalassa hoitamaan ostoksensa kotiin.
Älkää ruvetko lässyttämään kassaneidille, se on tärkeintä.Ne kassaneidille lässyttämään jäävät sontakasat eivät tajua, että henkilökunta joutuu työnsä puolesta olemaan niille elukoille kohtelias. Miksei ne itse tajua vain häipyä siitä häiritsemästä ja päästää jono liikkumaan?
Kuinka hemmetin imbesillejä sontasepot oikein ovat? 1hoitsu AUTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kassaneidille lässyttämään jäävät sontakasat eivät tajua, että henkilökunta joutuu työnsä puolesta olemaan niille elukoille kohtelias. Miksei ne itse tajua vain häipyä siitä häiritsemästä ja päästää jono liikkumaan?
Kuinka hemmetin imbesillejä sontasepot oikein ovat? 1hoitsu AUTA!Te ihmisvihaajat ettte tajua, että koko kassatapahtuma saattaa olla sontasepolle ainoa sosiaalinen kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa. Miksei sille voisi sallia siis edes pientä rupattelua siinä ostoksien ohessa? Toki se on rasittavaa henkilökunnalle ja muille jonottajille, mutta..
(en keksi muuta, miten suhtautua asiaan?) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ihmisvihaajat ettte tajua, että koko kassatapahtuma saattaa olla sontasepolle ainoa sosiaalinen kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa. Miksei sille voisi sallia siis edes pientä rupattelua siinä ostoksien ohessa? Toki se on rasittavaa henkilökunnalle ja muille jonottajille, mutta..
(en keksi muuta, miten suhtautua asiaan?)No ottakoot sen vítun ihmiskontaktin jossain muualla, kuin kassajonossa.
Tsiisus!
- Anonyymi
Milloin pottukoiran seuraava osa alkaa?
- Anonyymi
Eihän se edes ryyppää koko subatonissa meni joku kaksi kaljaa päivässä.
- Anonyymi
Jos pottu olisi hallinnut kehonsa, ei olisi tarvinnut hakeutua katkolle. Luuseri joka lisäksi otti vastaan ovihyökkäyksen.
- Anonyymi
Vähän kyl hävettää Pottukoiran ja sitä fanittavien ihmisten puolesta.
- Anonyymi
Alkoholin ostaminen tulisi kieltää henkilöiltä, jotka saavat toimeentulotukea tai työkyvyttömyyseläkettä. Olisi kohtuullista kohtuukäyttäjien kannalta , että jokainen maksaisi työ- tai pääomatuloansioilla alkoholin käyttönsä. Kotimaisen juopon elättäminen verorahoin on tuottamatonta ja turhaa ja lisää entisestään veronmaksajien kuormaa ja lainanottoa.
Kotimaista juopon toimeentulotuet menevät ryyppäämiseen, jonka jälkeen kalliit erikoissairaanhoidot lopputuloksena työkyvyttömänä kuolema alkoholisairauksiin lisäksi elinaikanaan poliisin säilöönotot ja selviämisasemat. Oulun seudun kallein potilas on ollut haimatulehduspotilas tehohoidossa liki 200 tuhatta euroa.
Tätä ennen alkoholisoitunutta on tuettu asumistuella ja toimeentulotuella , jotta voisi ryypätä kaupungin maksamassa kaksiossa.
Maailma muuttuu.
Suomi on muuttunut jo 20 vuodessa paljon. En todellakaan usko, että ns. alkoholismista johtuvia fyysisiä sairauksia ja säilöönottoja kustannetaan Suomessa ikuisesti , vaan henkilö ohjataan jatkossa laitoshoitoon tai karenssiin tukien osalta tai sairaanhoito evätään, mikäli ei noudata päihdehoito-ohjelmaa.
Suomi tulee muuttumaan enemmän Yhdysvaltojen kaltaiseksi terveydenhoidon suhteen samoin kansalaispalkka takaa tietyn tulotason, loput hyväntekeväisyyden varassa.
Se on selvää, että vaikka asuntojen hinnat tulevat laskemaan , niin asunnottomuus tulee kasvamaan ja hyväksytään osaksi yhteiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401