Pottukoira on suomalaisen sontasepon ruumiillistuma. Suuri suomalainen. Maailman mestari lajissaan.
Hän osaa alansa ja hallitsee suvereenisti kehonsa.
Seuraavalla kerralla näemme taas räjähtävän kiihdytyksen, kunnes naula on tukevasti kantaa myöten ruuvattu päähän. Tästä alkaa ensimmäinen pitkä ylämäki miedommilla toki kyytipoikana grogit edelleen repertuaarissa. Rajähtävän alun jälkeen krapulat eivät vaivaa kun noustaan viikossa lentokorkeudelle lähelle 5 promillea. Toki tasainen kyyti on miellyttävämpi ajoittaisilla kännin pyrähdyksillä korkeammalle silmukoita tehden nauttien tilanteen täydellisestä hallinnasta jopa niin paljon, että triviaalit joutavat asiat eivät jää rasittamaan muistia. Lennon aikana ravinto nautitaan kun sitä saatavilla ja thaimaan auringon alla aamun hetkittäinen kohmelo voidaan hoitaa ilolintujen tuella ja tukevilla vodkasiivuilla. Matka alas alkaa hieman loiventamalla, mutta todellinen sontaseppo jatkaa ylinopeudella katkolle saakka, jossa jarrupolttimet käynnistetään laadukkaalla diapamilla ja pilotti huolletaan seuraavalle lennolle. Parasta kestävyysurheilua mitä koskaan olen nähnyt.
Alkoholin oikeaoppinen käyttö
17
439
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko Pottukoira syrjäyttämään Tissun palstakuninkuuden?
:O- Anonyymi
Pottukoira alkaa persujen ehdokkaaksi .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112879t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pottukoira joutuu taistelemaan palstan herruudesta Nuuskapeikon ja Varisbaarin kanssa. Varsinainen kolmiodraama tiedossa, nam!
- Anonyymi
Todella mahtava seurata, kun 2 viikon jälkeen Mestari vasta aukaisee hanat ja kävelee kuin selvä mies 5+ promilleissa. Mestari on syntynyt. Jatkoa odotellaan.
- Anonyymi
Totta joka sana. Toisin kuin lähiöräkälöiden tissuttelijat ottaa pottukoira tiukan otteen viinasta, painii sen kanssa ja lopuksi heittää viinapirun kanveesiin.
- Anonyymi
Eli uskot vahvasti, että Pottukoira kykenee syrjäyttämään itse Tissun? Elämme mielenkiintoisia aikoja!
:O
- Anonyymi
Tätä minä just tarkoitan, että täällä on yksi metrimake, joka pystyy 24 kaljan jälkeen hakemaan kaupasta lisää kaljaa seuraavaa päivää varten. Salaisuus on siinä, että käyttäydyt todella asiallisesti ja vältät dialogeja kenenkään kanssa.
Kassalla vain kiitos ja hei. Todella harva pystyy siihen, siksi niille ei myydä.- Anonyymi
Hittoku ne alkaa lässyttämään kassaneidille himoissaan, niin tottakai heti paljastuu, että kyseinen pãskaläjä on humalassa eikä varmasti myydä. Täällä on oikeasti tyyppi, joka pystyy vieläkin kovemmassa humalassa hoitamaan ostoksensa kotiin.
Älkää ruvetko lässyttämään kassaneidille, se on tärkeintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hittoku ne alkaa lässyttämään kassaneidille himoissaan, niin tottakai heti paljastuu, että kyseinen pãskaläjä on humalassa eikä varmasti myydä. Täällä on oikeasti tyyppi, joka pystyy vieläkin kovemmassa humalassa hoitamaan ostoksensa kotiin.
Älkää ruvetko lässyttämään kassaneidille, se on tärkeintä.Ne kassaneidille lässyttämään jäävät sontakasat eivät tajua, että henkilökunta joutuu työnsä puolesta olemaan niille elukoille kohtelias. Miksei ne itse tajua vain häipyä siitä häiritsemästä ja päästää jono liikkumaan?
Kuinka hemmetin imbesillejä sontasepot oikein ovat? 1hoitsu AUTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kassaneidille lässyttämään jäävät sontakasat eivät tajua, että henkilökunta joutuu työnsä puolesta olemaan niille elukoille kohtelias. Miksei ne itse tajua vain häipyä siitä häiritsemästä ja päästää jono liikkumaan?
Kuinka hemmetin imbesillejä sontasepot oikein ovat? 1hoitsu AUTA!Te ihmisvihaajat ettte tajua, että koko kassatapahtuma saattaa olla sontasepolle ainoa sosiaalinen kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa. Miksei sille voisi sallia siis edes pientä rupattelua siinä ostoksien ohessa? Toki se on rasittavaa henkilökunnalle ja muille jonottajille, mutta..
(en keksi muuta, miten suhtautua asiaan?) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ihmisvihaajat ettte tajua, että koko kassatapahtuma saattaa olla sontasepolle ainoa sosiaalinen kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa. Miksei sille voisi sallia siis edes pientä rupattelua siinä ostoksien ohessa? Toki se on rasittavaa henkilökunnalle ja muille jonottajille, mutta..
(en keksi muuta, miten suhtautua asiaan?)No ottakoot sen vítun ihmiskontaktin jossain muualla, kuin kassajonossa.
Tsiisus!
- Anonyymi
Milloin pottukoiran seuraava osa alkaa?
- Anonyymi
Eihän se edes ryyppää koko subatonissa meni joku kaksi kaljaa päivässä.
- Anonyymi
Jos pottu olisi hallinnut kehonsa, ei olisi tarvinnut hakeutua katkolle. Luuseri joka lisäksi otti vastaan ovihyökkäyksen.
- Anonyymi
Vähän kyl hävettää Pottukoiran ja sitä fanittavien ihmisten puolesta.
- Anonyymi
Alkoholin ostaminen tulisi kieltää henkilöiltä, jotka saavat toimeentulotukea tai työkyvyttömyyseläkettä. Olisi kohtuullista kohtuukäyttäjien kannalta , että jokainen maksaisi työ- tai pääomatuloansioilla alkoholin käyttönsä. Kotimaisen juopon elättäminen verorahoin on tuottamatonta ja turhaa ja lisää entisestään veronmaksajien kuormaa ja lainanottoa.
Kotimaista juopon toimeentulotuet menevät ryyppäämiseen, jonka jälkeen kalliit erikoissairaanhoidot lopputuloksena työkyvyttömänä kuolema alkoholisairauksiin lisäksi elinaikanaan poliisin säilöönotot ja selviämisasemat. Oulun seudun kallein potilas on ollut haimatulehduspotilas tehohoidossa liki 200 tuhatta euroa.
Tätä ennen alkoholisoitunutta on tuettu asumistuella ja toimeentulotuella , jotta voisi ryypätä kaupungin maksamassa kaksiossa.
Maailma muuttuu.
Suomi on muuttunut jo 20 vuodessa paljon. En todellakaan usko, että ns. alkoholismista johtuvia fyysisiä sairauksia ja säilöönottoja kustannetaan Suomessa ikuisesti , vaan henkilö ohjataan jatkossa laitoshoitoon tai karenssiin tukien osalta tai sairaanhoito evätään, mikäli ei noudata päihdehoito-ohjelmaa.
Suomi tulee muuttumaan enemmän Yhdysvaltojen kaltaiseksi terveydenhoidon suhteen samoin kansalaispalkka takaa tietyn tulotason, loput hyväntekeväisyyden varassa.
Se on selvää, että vaikka asuntojen hinnat tulevat laskemaan , niin asunnottomuus tulee kasvamaan ja hyväksytään osaksi yhteiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876