Helsingin seurat

Anonyymi-ap

Moi, kuinka kauan tällainen ketju pysyisi asiallisena? Kysyisin ihan lopukäyttäjän kannalta että onko Helsingin seuroissa isojakin eroja? Erityisesti mietin noita kaivarin rannan seuroja, onko niin että NJK on enemmän jahti-oreientoitunut ja enemmän ruotsinkieliinen kuin vaikka HSS, ja onko jälkimmäinen enemmän pienvenesuuntautunut ja enempi kaksikielinen? Sitten on Särkän saarella Merikarhut joka on eksklusiivisesti kaukopurjehtijoille? Onko tuossa helsingin eteläpuolella muita?
Larussa ilmeisesti SPS ja joku muu? Onko jäsenmaksuissa isoja hintaeroja?

Huom en nyt kysy mitään ilmapiiristä eikä kiinnosta jos joku kattoo nokkaa pitkin, nämä ovat subjektiivisia asioita eivätkä kiinnosta.

4

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isossa kuvassa ne on kaikki ihan samanlaisia kun ei mennä subjektiivisiin asioihin.

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Lainataan ketjua sen verran, että kiinnostaa HSS ja NJK. HSS:stä kyselin joitakin vuosia sitten laituripaikkaa n. 10m purkkarille, mutta kuulemma jonoa ei eikä heti samalle vuodelle ainakaan saa. NJK:sta en sitten edes kysynyt vaan vein veneen Espooseen. Nyttemmin HSS on kuitenkin mainostanut jopa Facebookissa heti vapaita laituripaikkoja, niin ihmettelin monttu auki, että mikäs moiseen syynä..?

      Liittymismaksu ei haittaa, mutta kysytäänkö noissa jäsensuosituksia että hyväksytään jäseneksi? Miten jos ko. seuroista ei ainakaan tietääkseen tunne ketään? Voihan siellä toki joku työtuttu olla, mutta vaikea tietää etukäteen..

      • Anonyymi

        Jossain vaadittiin tosiaan kaksi suositteljaa ja hakemus ei mene netissä läpi ilman että ne on.


    • Anonyymi

      helsingin työväen pursiseura pyysaaressa on kodikkaan tuntuinen paikka, ei ole minun seurani mutta käynyt joskus kun asun vieressä. Rento meininki, kohtalaisesta klassikkofleetistä huolimatta ei mitään vimpan päälle kiilloitettua mahonkipiironkia, eikä myöskään kesämökin kokoisia ökyveneitä , pääpaino purjehduksessa. Melko aktiivinen seura järjestämään kisojakin, en tiedä onko junioritoimintaa. Olisi mun seura jos kehtaisin samaistua työväkeen - vaikka olenkkin oikeastaan työväkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe