Ihan oikeasti laittakaa nyt edes lapsille niitä heijastimia. Ja muutenkin oikeesti ei autoilija näe jos teillä ei ole heijastina..
Heijastimet nyt edes Lapsille, Ok ?!
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
No onko itselläsi heijastinta kun kävelet niin 100% varma ettei ole.
- Anonyymi
On minulla heijastin.
- Anonyymi
ei nää sokeet nää vaikka olis mikä heijastin. nokalla on hirveet pesuvadin kokoset lisävalot ja se kertoo sen että mitä isommat vadit sen sokeempi kuski.
- Anonyymi
Olosuhteisiin nähden niin eikös kuljettajan pitäisi itse arvioida tilannenopeutensa kun lähestyy suojatietä,em mää mitään nähny.Eihän sitä kaikkea tietenkään näe kun räplää puhelinta.
- Anonyymi
Kyllä. Ajoneuvolla suojatietä lähestyttäessä on noudatettava erityistä varovaisuutta ja ajettava sellaisella nopeudella, että ajoneuvon voi tarvittaessa pysäyttää ennen suojatietä.
Tuo koskee jokaista tästä maasta löytyvää suojatietä. Jokaista suojatietä pitää lähestyä erityistä varovaisuutta noudattaen. Tuohon velvoittaa liikennesäännöt, eli tieliikennelaki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283