VENÄLÄISILÄ AIVAN VÄÄRÄ SUUNTA

Anonyymi-ap

Voi voi Venäjä, taas menee pieleen.
Lähettäkää niitä IRAKILAISI JIHADISTEJA SINNE UKRAINAAN, IHAN HYVÄÄ TYKINRUOKAA

5

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä voisi pikemminkin levitellä pelloille, linnunpeläteiksi.

      • Anonyymi

        mediassa ulvovat ja valehtelevat jo viikon, että venäjä järjestää Mohammedien matkat suomeen, mutta lue, mitä ne itse kertoo, eihän venäjä olisi kuljettanut näitä ensin puolaan, sitten viroon ja sitten Pietariin ja mitä ihmeessä , että heitä jo odottavat taksit ja hotellit, itse ihan vapaasti siis ottavat suomeen Mohammedeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mediassa ulvovat ja valehtelevat jo viikon, että venäjä järjestää Mohammedien matkat suomeen, mutta lue, mitä ne itse kertoo, eihän venäjä olisi kuljettanut näitä ensin puolaan, sitten viroon ja sitten Pietariin ja mitä ihmeessä , että heitä jo odottavat taksit ja hotellit, itse ihan vapaasti siis ottavat suomeen Mohammedeja

        He eivät osaa venäjää ja puhuvat englantia vaikeasti. Case-niminen kaveri pystyi selittämään, että he saapuivat Venäjälle lokakuun alussa. ennen tätä yrittivät päästä Puolan, mutta "onnemme on erittäin huono", eli "onni kääntyi pois meistä". Kaverit joutuivat palaamaan Venäjälle.

        MYÖHEMMIN he yrittivät ylittää Viron rajan, mutta sinnekään ei päästetty. Sitten somalit matkustivat bussilla Pietariin, joka tuli Tallinnasta. Maksoimme matkan itse, 10 dollaria kumpikin. Sitten he aikoivat lähteä Suomeen – Karjalan Lyttän tarkastuspiste. Tämä rajanylityspaikka on yksi niistä, joita Suomi on ylläpitänyt turvapaikanhakijoille.

        Niin sanoi venäläiselle toimittajalle kanssa yksi heistä, juuri täällä kaverilla Casalla äiti jo asuu ruotsissa, ja nämä somalit kertoivat tänään Fontanka-lehdelle, että yrittivät jo ennen, kuin tulivat suomeen, päästää puolaan ja viroon ja nämä täällä valehdellevat että venäjä järjesti niille matkat suomeen, miten katala suom.hallitus ja media ovatkin. ei venäjä olisi näitä kuljettanut sinne-tänne, itse ne mafian avulla yrittävät päästää Eurooppaan ja itse kuitenkin sitten ottavat tänä vuona EU:n käskystä niitä Mohammedeja suomeen ja eivät laittaa länsirajan kiinni, vaikka silloin sen kautta tuli vapaasti 3000 Mohammedeja suomeen. jatkakaa vain tätä valehtelua, katalat toimittajat ja hallituksen viranomaiset. ja sinä, jos niin vihaat, mene hoitoon, kyllästyin jo sinun hullun propagandaan. On sivuja arabin kielellä jopa, jossa kertovat, miten voi päästä suomeen VENÄJÄN KAUTTA ja ne kaikkea yrittävätkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät osaa venäjää ja puhuvat englantia vaikeasti. Case-niminen kaveri pystyi selittämään, että he saapuivat Venäjälle lokakuun alussa. ennen tätä yrittivät päästä Puolan, mutta "onnemme on erittäin huono", eli "onni kääntyi pois meistä". Kaverit joutuivat palaamaan Venäjälle.

        MYÖHEMMIN he yrittivät ylittää Viron rajan, mutta sinnekään ei päästetty. Sitten somalit matkustivat bussilla Pietariin, joka tuli Tallinnasta. Maksoimme matkan itse, 10 dollaria kumpikin. Sitten he aikoivat lähteä Suomeen – Karjalan Lyttän tarkastuspiste. Tämä rajanylityspaikka on yksi niistä, joita Suomi on ylläpitänyt turvapaikanhakijoille.

        Niin sanoi venäläiselle toimittajalle kanssa yksi heistä, juuri täällä kaverilla Casalla äiti jo asuu ruotsissa, ja nämä somalit kertoivat tänään Fontanka-lehdelle, että yrittivät jo ennen, kuin tulivat suomeen, päästää puolaan ja viroon ja nämä täällä valehdellevat että venäjä järjesti niille matkat suomeen, miten katala suom.hallitus ja media ovatkin. ei venäjä olisi näitä kuljettanut sinne-tänne, itse ne mafian avulla yrittävät päästää Eurooppaan ja itse kuitenkin sitten ottavat tänä vuona EU:n käskystä niitä Mohammedeja suomeen ja eivät laittaa länsirajan kiinni, vaikka silloin sen kautta tuli vapaasti 3000 Mohammedeja suomeen. jatkakaa vain tätä valehtelua, katalat toimittajat ja hallituksen viranomaiset. ja sinä, jos niin vihaat, mene hoitoon, kyllästyin jo sinun hullun propagandaan. On sivuja arabin kielellä jopa, jossa kertovat, miten voi päästä suomeen VENÄJÄN KAUTTA ja ne kaikkea yrittävätkin

        Venäjä pihtaa lannoitteiden tuonnilla, noihan voisi kaikki päästää tänne, ja jauhaa orgaaniseksi lannoitteeksi! Ei pääse vihervassaritkaan itkemään luonnon pilaamisesta.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181139360

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe