Miksi hyvä Suomi ei päästä ihmisiä turvaan pahasta Venäjästä?

Anonyymi-ap

Suomen mukaan Venäjä on maailman pahin valtio. On uskomatonta, että Suomi estää ihmisten turvaan tulemisen maailman pahimmasta valtiosta.

19

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne eivät ole venäläisiä, vaan sinne itse mennyttä, samaa matu-loisjengiä kuin olet itsekin.

    • Anonyymi

      Venäläisten sotavaikuttamista. Tuovat ja laittavat Suomeen. Niinkuin somalitkin 1990 -luvulla. Ensin salakujetttajat ja rikolliset ovat vieneet kaikki rahat hyväuskoisilta pakolaisraukoilta.

      Mutta joo. Venäjä on omasta mielestään hyvä maa. Tilaa riittää. Tarvetta uusille ihmisille on, noiden lihamyllyihin lähetettyjen tilalle. Miksi kyöräävät maastaan pois? Ihan hotellimajoituksella ja autokyydeillä Suomen rajalle?

    • Anonyymi

      On eri asia ovatko nämä paperittomat turvan tarpeessa.

      • Anonyymi

        Suomeen on tullut valtavasti niitä jotka eivät ole mitään oikeita turviksia kuten kristityt ovat. Nämä tulevat herroina Suomeen. Saavat kaikki etuisuudet. Onko tämä oikein?


      • Anonyymi

        Missä maailman kolkassa nämä olisivat suojelun tarpeessa? Olot ovat rauhoittuneet siellä mistä näitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä maailman kolkassa nämä olisivat suojelun tarpeessa? Olot ovat rauhoittuneet siellä mistä näitä tulee.

        Mikä irvoikkainta, jotkut näistä lomailee meidän kustannuksella siellä mistä ovat tulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä irvoikkainta, jotkut näistä lomailee meidän kustannuksella siellä mistä ovat tulleet.

        Irvokkainta


    • Anonyymi

      Mutta omien väitteidensä mukaanhan Venäjä on vauras, rauhallinen ja turvallinen maa, joka kyllä käy yhtä syrjäistä erikoisoperaatiota, mutta muuten kaikki on hyvin. Ei siellä kenelläkään hätää ole.

    • Jos menee vapaaehtoisesti Venäjälle, ei kannata parkua sieltä poispääsyä! Afrikassa on ihan turvallisiakin maita ja kulttuurikin hieman tutumpaa.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että Venäjän vihaajia Suomessa vaivaa vakava jakomielitauti. He hokevat kuinka Venäjä on niin paha, ettei kukaan ole siellä turvassa. Samaan aikaan he kohtelevat sieltä tulevia turvapaikkaa hakevia pakolaisia niin, ettei teillä ole mitään hätää Venäjällä, olette siellä turvassa, takaisin vaan.

    • Anonyymi

      Niin on. Putin tänne vaan.

      • Anonyymi

        No, ehkä on parempi, että pysyt siellä joukkoinesi. Kuka teitä suittaa elättää?


    • Anonyymi

      Suomen ei tarvitse ottaa turvallisesta maasta ketään ja monet asuneet kuukausia Venäjällä eivät siis hädän alaisia vaan elintaso turisteja joilla ei vaadittavia papereitakaan

      • Anonyymi

        No tulihan se sieltä. Venäjähän onkin turvallinen maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se sieltä. Venäjähän onkin turvallinen maa.

        Onko Venäjällä sitten sotapakolaisia ? Joko Ukraina kolkuttelee Moskovan porteilla kuten Jevgeni Prigožin aikoinaan


    • Anonyymi

      Olet varmaan samaa mieltä että ihmisä pitää kohdella tasavertaisesti, siis kaikille sama kohtelu!

      No, venäjällähän on noin 150 miljoonaa ihmistä ja jos niistä vaikka 10% on järkevää porukkaa joka haluaisi elää demokratian mukaan NIIN ymmärrät varmaan että sellaista määrää emme voi ottaa vastaan!

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö sinä tämän? Afganistanista vainotusta perheestä isoveli tulee Irakin, Euroopan ja Ruotsin kautta Suomeen hakemaan turvapaikkaa ja saa sen. Sen jälkeen nuorempi veli oikaisee Venäjän kautta, kun rahaa ei ole paljon kalliimpaan kiertotiehen Euroopan kautta, jolloin häntä ei päästetä Suomeen, koska yritti tulla Venäjän kautta. Kohteliko Suomi noita veljeksiä tasavertaisesti? Vai, noudattiko kansainvälisiä sopimuksia vain sen kohdalla, jolla raha riitti kalliiseen kiertotiehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä tämän? Afganistanista vainotusta perheestä isoveli tulee Irakin, Euroopan ja Ruotsin kautta Suomeen hakemaan turvapaikkaa ja saa sen. Sen jälkeen nuorempi veli oikaisee Venäjän kautta, kun rahaa ei ole paljon kalliimpaan kiertotiehen Euroopan kautta, jolloin häntä ei päästetä Suomeen, koska yritti tulla Venäjän kautta. Kohteliko Suomi noita veljeksiä tasavertaisesti? Vai, noudattiko kansainvälisiä sopimuksia vain sen kohdalla, jolla raha riitti kalliiseen kiertotiehen?

        Korjaan, Iranin, ei Irakin.


    • Anonyymi

      On erilaisia näkemyksiä siitä, ovatko Euroopassa vellovat muslimilaumat ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe