Pidetäänkö sunnuntaina pitsapäivä?
Kaikki tilaa pitsan!
Sunnuntai pitsapäivä
10
577
Vastaukset
- Anonyymi
Joo pidetään vaan. Itseasiassa olinkin miettinyt että sunnuntai vois olla ulkoilupäivä perheellä ja tilattaisiin pizzat kotiin.
- Anonyymi
PizzaPerjantai!
- Anonyymi
Missä on Kotipizza?
- Anonyymi
Pitsa on yleisin ruoka
- Anonyymi
Aloittajan elämän sisältö on melko myrkyllinen ilman pahanmakuisia pitsojakin.
Mutta sen arvaa kun tietää mistä tyyppi🤥 on kotoisin.- Anonyymi
👍🏻näin on näpyttimet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏻näin on näpyttimet!
Oho-tyyppi ei saa pizzeriosta pizzaa kun niitä ei perähikiän kylällä kertakaikkiaan ole eivätkä Jyväskylän pizzeriat suostu mitään sinne toimittamaan.
Mitähä oho-tyyppi vollottaa täällä kaupungin palstalla?
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Silloin voisi todeta olleen pitsa-yöpäivystystä.
- Anonyymi
En tilaa,käyn greenhousessa paikan päällä syömässä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488