Kukahan eukko mahtaa olla Sonkajärven kuuminta hoitaa tällä hetkellä?
Mistä saa?
23
2587
Vastaukset
- Anonyymi
👀👀👀
- Anonyymi
Tummat hiukset on
- Anonyymi
No Hiilihanko. Tumma ja tulinen.
- Anonyymi
Hiilihanko osuit asian ytimeen
- Anonyymi
A-P elä kehtoo
- Anonyymi
Eiköhän se Anaali-Annika edelleen ole.
- Anonyymi
Entäs Anaali-Maisa?
- Anonyymi
Uuniluuta välttää teille.
- Anonyymi
Palokärki
- Anonyymi
Iso eukko ja ei tunne toisen omaa. Nokihtee toisilta kaikki jos ei pie varaansa.
- Anonyymi
Varmaan sinä itse. Ihme herutusta.
- Anonyymi
Ei kuumin hotti välttämättä ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Akka ottaa reilu 40 äijää per päivä joka päivä. Aivan kyltymätön horo Lapin-Katja on.
- Anonyymi
No on kyllä hanakka!
- Anonyymi
Onko Sonkajärvellä enää eukkoja?
Käsittääkseni suhdeluku miehet naiset on 7/ 3 tai ainakin lähenee sitä.- Anonyymi
Joten muutamaan kertaan kierrätetty kelpaa
- Anonyymi
Siellä on kaikki ns. pyrstöveljiä ku kaikki on pannut kaikkia.
- Anonyymi
vanhoina hyvinä aikoina naikkoset siellä oli kyllä mahottoman kevytkenkäsiä. miten lie tämä nuorempi polvi? kaverin puolesta kyselen.
- Anonyymi
sonkajärveläisille tutuin kumppani on nyrkki kyllikki
- Anonyymi
Mitä mahtaa ukkonsa arvella kun on aisankannattaja. Onneksi poika sentään jo aikuinen.
- Anonyymi
Pelaa Pasi-Anssia.
- Anonyymi
Paljon ajettu mutta silti hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221