Lohikon uusi koulu

Anonyymi-ap

Uudelle koululle koululaiset joutuvat menemään honkajoen tien yli, on vaaran paikka jos ei saadaa kameraa, moni ajaa yli satasta risteyksessä, siinä ei auta hymynaama joka risteykseen on tullut, toivotaan ettei kukaan menetä henkeään siinä ylityksen kohdalla

15

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla murheet

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18114614T

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Joo, neljänkympin rajoitus ja kamerat molempiin suuntiin.

• Anonyymi

Nii juu.. on sieltä toiselta puolen tultu ennenki kouluun! Ihan ilman mitää massiivisia liikennemuutoksia!

• Anonyymi

Juu oot tullut varmaan silloinkun on menty hevosella, toivottavasti sinun lapset tai lapsenlapset ei kää siinä auton alle

• Anonyymi

Ihan tiedoksi että tällähetkellä sieltä tuleville on kaupunki myöntänyt koulukyydin matkan turvattomuuden takia, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tiedoksi että tällähetkellä sieltä tuleville on kaupunki myöntänyt koulukyydin matkan turvattomuuden takia, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä.

"Ihan tiedoksi että tällähetkellä sieltä tuleville on kaupunki myöntänyt koulukyydin matkan turvattomuuden takia, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä."

Missähän tuollainen päätös on nähtävissä?

Ja ilmeisesti aiemmin on ollut tien toiselta puolelta tulleilla ollut koulukyyti vanhaan kouluun, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan tiedoksi että tällähetkellä sieltä tuleville on kaupunki myöntänyt koulukyydin matkan turvattomuuden takia, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä."

Missähän tuollainen päätös on nähtävissä?

Ja ilmeisesti aiemmin on ollut tien toiselta puolelta tulleilla ollut koulukyyti vanhaan kouluun, että pitäisitkö suusi kiinni jos et mistään mitään tiedä."

Oliskohan kyse ns. Susikyydistä. En usko että kukaan saa kuljetusta tien ylityksen vuoksi. Sillä periaatteella keskutas tarvis joka koululainen kyydin.

• Anonyymi

Koulutarveselvitys ryhmän jäsenet varmaan tulee aamuisin turvaamaan lasten kulkemisen kun tartti tuommoinen päätös tehdä, vasten vanhempien ja opettajien mielipidettä.

• Anonyymi

Huippu päätös että kyläkoulu säilyi! Kylälle voi kans tietysti viedä jos tuntuu ettei pääse tien yli.

• Anonyymi

Juuri niin, viekää keskustaan tai itse tien yli! Kuinka keskustassa lapset pysyy hengissä kun täytyy varmaa ylittää teitä monestakin kohdasta koulumatkan aikana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, viekää keskustaan tai itse tien yli! Kuinka keskustassa lapset pysyy hengissä kun täytyy varmaa ylittää teitä monestakin kohdasta koulumatkan aikana!

Asiassa ei liene ongelmana vai tien ylitttäminen, vaan se että ylityksen turvaamiseksi ei tehdä elettäkään. Ei luulisi olevan mahdoton asia laittaa siihen keskijakaja ja suojatie ihan niinkuin on lähempänä liikenneympyrää sekä alentaa nopeutta. Ja mitä tulee keskustassa kulkeviin lapsiin niin siellä on suojatiet, pienemmät nopeudet ja aikalailla reilusti vähemmän raskasta liikennettä.

• Anonyymi

Siihen on kuulemma tulos eritasoliittymä..

• Anonyymi

Onkos nämä hirvikankaan puolelta tähän asti koulussa kulkeneet jotenkin eriarvoisia kun ovat päivittäin joutuneet tien ylittämään? Entäs vihteljärven koululaiset? Sama tie ja ylitys päivittäin eikä ole edes nopeusmittausta

• Anonyymi

Ongelma ratkaistu! Molempiin suuntiin asennettu hymiötaulut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe