Kun katselen Iltalehden kuvia 42 päivää ryypänneestä henkilöstä pitserian keittiössä ahtamassa pitsan täytteitä paljain käsin suuhunsa, minun on pakko sanoa että minun käynnit kyseisessä pitseriassa on käyty.
Henkilökohtainen mielipide noiden kuvien perusteella mielestäni on että kyseisen pitserian hygienia pitäisi selvittää nyt tarkkaan.
Vai mitä mieltä tapauksesta muut ovat?
Pitserian hygieniasta!
31
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole pizzeriayrittäjän vika, jos kunnassa asuu hullu, joka saa elantonsa seuraajien mukaan. Viisaampaa olisi tukea yrittäjää käymällä pizzalla ja jättää Pottunokka seuraamatta.
- Anonyymi
Uskallan väittää että mikäli pitseria haluaa pitää huolen hyvästä hygieniastaan, se ei päästä ketään keittiöönsä rämpimään paljain käsin pitsan täytteitä.
Varsinkaan humalaista joka survoo niitä turpaansa paljain käsin niin kuin kyseisessä tapauksessa tapahtui.
Olenko oikeassa?
- Anonyymi
Mikä pizzeria?
- Anonyymi
Piarumäen pizzeria.
- Anonyymi
Tieto elintarviketarkastajalle, hän menee käymään
- Anonyymi
Eikä mene. Peltohotellin keittiökin oli kuin hollitupa. Nestorit elämän loppusuoralla kävivät keittiössä yskimässä vuosikausien ajan.
- Anonyymi
Pottukoira myös aisoihin viranomaisten laitettava.Sellaiset sakot että varmasti muistaa
- Anonyymi
Voisiko joku asioista tietävä paljastaa, mikä pitseria oli kyseessä. En ikinä astuisi sinne jalallanikaan. Joku järki sentään kuuluisuushakuisuudellakiin.
- Anonyymi
Just eilen hain ko. pitseriasta lätyt. Parempia ei Ylä-Savosta löydy.
- Anonyymi
Ei kotipizza.
- Anonyymi
Julkisuushakuisuudessa
- Anonyymi
No jos pizzeria on antanut Potulle porttikiellon kyseisen teon jälkeen, niin tuskin ovat antaneet sen luvan kanssa siellä ruokia lähmiä. Eiköhän lie tullu yllätyksenä niillekin.
- Anonyymi
Tuollainen on mielestäni tahallinen vahingonteko. Syyte pitäis tuollaisesta nostaa.
Esim ulkokenkineen minun mielestäni ei pitäisi keittiöön mennä.- Anonyymi
Eli kaikki siivottava ja pottu maksaa lystin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki siivottava ja pottu maksaa lystin
Tappakaa pottu
- Anonyymi
Aika monessa keittiössä näin tapahtuu eikä käsiä pestä esim; tupakalta tullessa silti näissä ruokapaikoissa syödään joka päivä. Ihan ovat suomalaisia puljuja. Onko tämä vielä jollekin yllätys 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monessa keittiössä näin tapahtuu eikä käsiä pestä esim; tupakalta tullessa silti näissä ruokapaikoissa syödään joka päivä. Ihan ovat suomalaisia puljuja. Onko tämä vielä jollekin yllätys 😆
Huomaa ettei kirjoittaja ole ikinä käynyt kaupallisessa keittiössä. Kokin kädet ja perse on puhtaampia mitä sinun suu. Toivon ettet tule koskaan saamaan jälkikasvua, ettei tuollaisen idiotismin perintö jatku.
- Anonyymi
Kotimaista pitsaa vaan kaikki ostaa tästä lähtien! Ei ole tuollaisia ongelmia
- Anonyymi
Kotimaista se on tuossa potunkin söhläämässä pitseriassa. Kiuruvedellä saa joka paikasta hyvää pitsaa.
- Anonyymi
Eikä hintakaan ole kotimaisessakaan kuin 15e kämmenen kokoisesta lätystä niin ei pääse lihomaankaan!
- Anonyymi
Iisalmessakin sikaili karkkihyllyllä. Voi metri-tapille joskus ohrasesti käyä
- Anonyymi
Se on niin, että ei kevättä näe pottaatin hampaat, ne vähät, niissä ikenissä. Kyllä se on merkitty heppu ja kohta lätty lätisee.
- Anonyymi
Älys itekkin tämän ja lähti. Pelkuri.
- Anonyymi
ihmettelen tätä potulle uhoamista. mitä pahaa se jätkä on teille tehnyt että oikein turpaan pitäisi vedellä?
se nyt ei ainakaan kiviä viskele teidän ikkunoihin saati pölli tietokonetta tai tule räyhäämään toisten yksityisalueille.
jokaisen kodin tulee saada olla rauhan tyyssija ja tätä ne kehitysvammaiset turpaan saaneet mölöt eivät näemmä tienneet. aika hyvin kävi että jäivät sentään kiinni kun aina ei niin onnekkaasti käy.
kenen kanssa se pottu nyt on noin henkilökohtaisuuksiin mennyt.
kyllä sitä muutkin saa kotonaan striimiä pitää jos on pokeria siihen. kukaan ei pakota katsomaan.- Anonyymi
Pottu haukkuu kaikkia!
- Anonyymi
Eikö se ole pottukoiran kiinnipitoaika. Jos kuseksii nurkissa niin saapi antaa hapraat lähöt.
- Anonyymi
Kyl se kunto pettää viel silläkii.
- Anonyymi
Pottu ei pelkästään hauku,nyt uhkailee.veli pääsee kuulema koevapauteen ja nyt kiuruveden hörhööjen pitäs ettii piilopaikka, metritapin videon mukaan.
Nyt ainakin pituutta kasvo metritappi ainakin 10cm.- Anonyymi
Pottu ja velipoika kohtaavat kivuliaan
Kuoleman
- Anonyymi
Saattaa syndicate panna pottuakakkoseen kuivana
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043