Pitserian hygieniasta!

Anonyymi-ap

Kun katselen Iltalehden kuvia 42 päivää ryypänneestä henkilöstä pitserian keittiössä ahtamassa pitsan täytteitä paljain käsin suuhunsa, minun on pakko sanoa että minun käynnit kyseisessä pitseriassa on käyty.
Henkilökohtainen mielipide noiden kuvien perusteella mielestäni on että kyseisen pitserian hygienia pitäisi selvittää nyt tarkkaan.
Vai mitä mieltä tapauksesta muut ovat?

31

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole pizzeriayrittäjän vika, jos kunnassa asuu hullu, joka saa elantonsa seuraajien mukaan. Viisaampaa olisi tukea yrittäjää käymällä pizzalla ja jättää Pottunokka seuraamatta.

• Anonyymi

Uskallan väittää että mikäli pitseria haluaa pitää huolen hyvästä hygieniastaan, se ei päästä ketään keittiöönsä rämpimään paljain käsin pitsan täytteitä.
        Varsinkaan humalaista joka survoo niitä turpaansa paljain käsin niin kuin kyseisessä tapauksessa tapahtui.
        Olenko oikeassa?

• Anonyymi

Mikä pizzeria?

• Anonyymi

Piarumäen pizzeria.

• Anonyymi

Tieto elintarviketarkastajalle, hän menee käymään

• Anonyymi

Eikä mene. Peltohotellin keittiökin oli kuin hollitupa. Nestorit elämän loppusuoralla kävivät keittiössä yskimässä vuosikausien ajan.

• Anonyymi

Pottukoira myös aisoihin viranomaisten laitettava.Sellaiset sakot että varmasti muistaa

• Anonyymi

Voisiko joku asioista tietävä paljastaa, mikä pitseria oli kyseessä. En ikinä astuisi sinne jalallanikaan. Joku järki sentään kuuluisuushakuisuudellakiin.

• Anonyymi

Just eilen hain ko. pitseriasta lätyt. Parempia ei Ylä-Savosta löydy.

• Anonyymi

Ei kotipizza.

• Anonyymi

Julkisuushakuisuudessa

• Anonyymi

No jos pizzeria on antanut Potulle porttikiellon kyseisen teon jälkeen, niin tuskin ovat antaneet sen luvan kanssa siellä ruokia lähmiä. Eiköhän lie tullu yllätyksenä niillekin.

• Anonyymi

Tuollainen on mielestäni tahallinen vahingonteko. Syyte pitäis tuollaisesta nostaa.
      Esim ulkokenkineen minun mielestäni ei pitäisi keittiöön mennä.

• Anonyymi

Eli kaikki siivottava ja pottu maksaa lystin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki siivottava ja pottu maksaa lystin

Tappakaa pottu

• Anonyymi

Aika monessa keittiössä näin tapahtuu eikä käsiä pestä esim; tupakalta tullessa silti näissä ruokapaikoissa syödään joka päivä. Ihan ovat suomalaisia puljuja. Onko tämä vielä jollekin yllätys 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monessa keittiössä näin tapahtuu eikä käsiä pestä esim; tupakalta tullessa silti näissä ruokapaikoissa syödään joka päivä. Ihan ovat suomalaisia puljuja. Onko tämä vielä jollekin yllätys 😆

Huomaa ettei kirjoittaja ole ikinä käynyt kaupallisessa keittiössä. Kokin kädet ja perse on puhtaampia mitä sinun suu. Toivon ettet tule koskaan saamaan jälkikasvua, ettei tuollaisen idiotismin perintö jatku.

• Anonyymi

Kotimaista pitsaa vaan kaikki ostaa tästä lähtien! Ei ole tuollaisia ongelmia

• Anonyymi

Kotimaista se on tuossa potunkin söhläämässä pitseriassa. Kiuruvedellä saa joka paikasta hyvää pitsaa.

• Anonyymi

Eikä hintakaan ole kotimaisessakaan kuin 15e kämmenen kokoisesta lätystä niin ei pääse lihomaankaan!

• Anonyymi

Iisalmessakin sikaili karkkihyllyllä. Voi metri-tapille joskus ohrasesti käyä

• Anonyymi

Se on niin, että ei kevättä näe pottaatin hampaat, ne vähät, niissä ikenissä. Kyllä se on merkitty heppu ja kohta lätty lätisee.

• Anonyymi

Älys itekkin tämän ja lähti. Pelkuri.

• Anonyymi

ihmettelen tätä potulle uhoamista. mitä pahaa se jätkä on teille tehnyt että oikein turpaan pitäisi vedellä?
      se nyt ei ainakaan kiviä viskele teidän ikkunoihin saati pölli tietokonetta tai tule räyhäämään toisten yksityisalueille.
      jokaisen kodin tulee saada olla rauhan tyyssija ja tätä ne kehitysvammaiset turpaan saaneet mölöt eivät näemmä tienneet. aika hyvin kävi että jäivät sentään kiinni kun aina ei niin onnekkaasti käy.
      kenen kanssa se pottu nyt on noin henkilökohtaisuuksiin mennyt.
      kyllä sitä muutkin saa kotonaan striimiä pitää jos on pokeria siihen. kukaan ei pakota katsomaan.

• Anonyymi

Pottu haukkuu kaikkia!

• Anonyymi

Eikö se ole pottukoiran kiinnipitoaika. Jos kuseksii nurkissa niin saapi antaa hapraat lähöt.

• Anonyymi

Kyl se kunto pettää viel silläkii.

• Anonyymi

Pottu ei pelkästään hauku,nyt uhkailee.veli pääsee kuulema koevapauteen ja nyt kiuruveden hörhööjen pitäs ettii piilopaikka, metritapin videon mukaan.
      Nyt ainakin pituutta kasvo metritappi ainakin 10cm.

• Anonyymi

Pottu ja velipoika kohtaavat kivuliaan
        Kuoleman

• Anonyymi

Saattaa syndicate panna pottuakakkoseen kuivana

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe