Että nämä nuoret ja terveet muukalaiset saavat, mitä haluavat.
Nyt mätkii ja pahasti!
Vanhuksille ei jälkiruokaa eikä hedelmiä, kun tulloo turhoo kulunkii.
Alkaa tosiaan nätisti sanoen pikkuhiljaa kyrsimään.
Toivottavasti en kauaa elon päiviä näe.
Etten vaan joudu " autetuksi " mihinkään hoivakotiin.
Jos vielä olen tolkussani, niin teen itse sen lopullisen ratkaisuni.
Tämä ei ole minun Suomeni enää.
Vanhuksilta siis viedään kaikki ilo elämästä!
29
309
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minkä verran nämä vanhukset ovat eläissään veroja maksaneet ja maksavat ryöstöhintaa myös olostaan siellä hoitokodissa.
Kyllä elämän ehtoon olojen pitää olla mukavat ja saada syödä mistä tykkää ja ottaa sen paukunkin jos maistuu.
Uskomatonta että vanhusten hoitopaikat, joiden pitäisi olla inhimillisyyden esimerkkejä, ovat muuttuneet lähinnä keskitysleireiksi.
Ennemmin ammun kuulan päähäni kuin menen näihin tuhoamislaitoksiin.- Anonyymi
Kyllä. Olen samaa mieltä.
Surettaa vaan, mihin on suomen maa menny.
Kaikki riippuu rahasta.
Kuitenkin näille elintasopakolaisille riittää rahaa.
Ja näköjään ne vanhusten " hoitopaikat/säilöpaikat " ovat vaan niitä rahan nyhtämispaikkoja.
Olen kuullut tätä samaa surullista juttua monelta ihmiseltä, joiden omainen on hoivakodissa :( - Anonyymi
Turvapaikkatunkureiden jälkiruuista ei kukaan tingi. Kaikki tarpeet täytetään ja passataan kuin paskaa tikunnokassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Olen samaa mieltä.
Surettaa vaan, mihin on suomen maa menny.
Kaikki riippuu rahasta.
Kuitenkin näille elintasopakolaisille riittää rahaa.
Ja näköjään ne vanhusten " hoitopaikat/säilöpaikat " ovat vaan niitä rahan nyhtämispaikkoja.
Olen kuullut tätä samaa surullista juttua monelta ihmiseltä, joiden omainen on hoivakodissa :(Tätämenoa elämä kurjistuu vielä lisää.Ruoka loppuu,kylmä tulee,pakolaiset vain porskuttaa..Venäjä,ei anna armoo...
- Anonyymi
Juupaajuu kanhatasn olla hyvätuloinen , eikä mikkkään loinen . Pian 200 eccuu lisää rahhoo tulee kukaudessa . Veroalet on ihannii . Jylpynhuraalaukejo.
- Anonyymi
PS. Olen muuten vanhapiika ja suosin matu volttikuskei , nee kyydittee hienotti.
- Anonyymi
Juo sinä vaan enemmän, kirjoituksestasi päätellen. Idiootti.
- Anonyymi
Hommaudu toki hoitoon. Siellä ei sinun pennosillasi ole väliä.
Eikä äitis antanu siulle nisää, kun olet tuossa kunnossa? - Anonyymi
Kuulepas sie kulkija!!!Kaikilla ei oo mahdollista istuu koulunpenkillä ja naatti opintotukia,piti kuule tehä töitä ja käyvä kouluu...Ei ollu tukija saatavilla,ite piti tienata kaikki,ei ollu autoo perseenalla.Kävellen ja pyörällä mentiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas sie kulkija!!!Kaikilla ei oo mahdollista istuu koulunpenkillä ja naatti opintotukia,piti kuule tehä töitä ja käyvä kouluu...Ei ollu tukija saatavilla,ite piti tienata kaikki,ei ollu autoo perseenalla.Kävellen ja pyörällä mentiin..
Ei kyllä ollu näitä mamujakaa,oltiin ihan oma kansa,nythän tää on menny ihan helvetiks tää elämä,suomalaisilta viedään ruoka suusta ja annetaan mamuille,ja asunnot,eikä kelpaa mitkään huonot kämpät....näille niin sanotuille pakolaisille....Kultalusikalla sossuntätit syöttää...
- Anonyymi
Antakaa kassarakäteen niille pakolaiselli,eikun mehtätöihin,ilmasin elätettäväksi nuorii jätkii.Korpimökkiin asumaan,tehkööt itte puusa ja kantakoot vetesä..Metsästäkööt ruokasa,jos ovat avun tarpeessa ovat tähän tyytyväisiä.Kirpputorilta vaatteet..
- Anonyymi
Ei voi, se on kansainvälisten sopimusten vastasta.
Toki suomalaiset köyhät siihen voi velvoittaa mm. työvoimapoliittisilla säännöksillä.
Nämä säännökset eivät koske turvapaikkaa hakevia, koska turvapaikan hakeminen on TYÖTÄ! - Anonyymi
Meidän uskonto kieltä vääräuskoisten vaatteet.
Minun uskonto, ei saa olla vaatteet ihminen, joka syo sika.
Pitää olla halal vaate.
Miksi sina minun uskonto sanoa pahaa.
Mina en syo sika, vain nauta ja lamb.
Mina en kauta vaatteet, joissa saattaa olla jääma sika taika koira.- Anonyymi
Jos on tosi hätä sinähän syöt vaikka puunkuoria,piet sarkahousuja,ja nauhtuneita villapaitoja..Kelpaa kylmissään..Teltta hotelliks.
- Anonyymi
Minu uskonto kieltä sinu tulla tanne minu maa.
Ma kristitty ja ma syo sika.
Ma mielella teen kaiki, et sa et terve tanne tullu-
Venaja paljo ihmisi ja sama rotu ja kaiki hyvi.
Kannatta palaja sinn.
Taal sua vainoja paljo ja rassismi. - Anonyymi
Mediassa on näytetty rajalta kuvia, joissa pulskat, hyvinvoivan näköiset nuorehkot ihmiset pyöräilevät tai lampsivat jalan siisteissä vaatteissa pieni reppu selässä Suomen puolelle. He ovat ilmeisesti hyvin tietoisia, että Suomen Kela-onnelassa pärjää loistavasti, vaikka ei olisi sitä pientä reppuakaan. Älypuhelin täytyy tietysti olla, jotta voi lähetellä viestejä klaanille.
- Anonyymi
No siihen kiinnitin huomiota minäkin.
Hyvin syöneen näkösiä-
Vielä naureskelivat kun kuvasivat.
Että kovin ovat vainottuja.
Vihaksi pistää tuommoset paskiaiset.
Eipä Suomesta sodan aikana lähetetty muille maille, kuin lapset sodan keskeltä Ruotsiin.
Nyt nämä paskakasat virnottaa ryssän avulla tänne. Eikö näillekukaan saa kuria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen kiinnitin huomiota minäkin.
Hyvin syöneen näkösiä-
Vielä naureskelivat kun kuvasivat.
Että kovin ovat vainottuja.
Vihaksi pistää tuommoset paskiaiset.
Eipä Suomesta sodan aikana lähetetty muille maille, kuin lapset sodan keskeltä Ruotsiin.
Nyt nämä paskakasat virnottaa ryssän avulla tänne. Eikö näillekukaan saa kuria.Ei auta mitään tää Joensuu-palstalla voivottelu!
Kirjoittakaa kaikki kommentit tänne! Jo rupee vaikuttamaan"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ff0375-866f-4ef4-8555-a417447a0901
Kun tulee monta kommenttia täältä. niin jo!
On se niin, että vanhuksille ON TARJOTTAVA sellainen jälkiruoka, mistä tukkäävät!!!!!!!
Salaatti - plääh.
- Anonyymi
Työvoimapula.halpatyövoima.isommat voitot
- Anonyymi
Eikös päätöksen jälkiruuan vaihto salaattiin tehnyt vain yksi sotealue, meillä kuule vielä jaetaan kiisselit, rahkat, puurot kuten ennenkin.
Toisekseen ainakin naispuoliset ikäihmiset täyttää mahansa mielellään sokerisilla mössöillä, josta ei kamalasti ole hyötyä ravitsemuksen kannalta. Sellanen esanssimehusta keitetty sokeroitu luirukiisseli on täysin turha, jo alkaa verensokerit paukkua ylös ja alas.- Anonyymi
Huono ruoka on vanhuksilla,otimme kuvia eräästä palvelutalon ruoka annoksesta,lautasella oli pari murua,kalaa ja perunasuikale.Leipä puolitettu,luirukiisselii jälkkärinä,ette varmaan itte ois syöneet.Perunapalat niin kovia,ei vanhukset voi ikenillään,sellasta syödä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono ruoka on vanhuksilla,otimme kuvia eräästä palvelutalon ruoka annoksesta,lautasella oli pari murua,kalaa ja perunasuikale.Leipä puolitettu,luirukiisselii jälkkärinä,ette varmaan itte ois syöneet.Perunapalat niin kovia,ei vanhukset voi ikenillään,sellasta syödä..
Missähän noin oli, joku yksityinen?
Useassa paikassa olen töitä tehnyt ja monipuolista
ruokaa on tarjottu, monikaan ei jaksa annostaan syödä. Eri juttu sitten ellei maistu, sekin että pitää malttaa avustaa syömisessä kun muistisairaat vaan hämmentelee lautasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän noin oli, joku yksityinen?
Useassa paikassa olen töitä tehnyt ja monipuolista
ruokaa on tarjottu, monikaan ei jaksa annostaan syödä. Eri juttu sitten ellei maistu, sekin että pitää malttaa avustaa syömisessä kun muistisairaat vaan hämmentelee lautasta.Palkan ruokiin,annoimme palautetta,ei muuttunut...Siilaiselta tullutta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkan ruokiin,annoimme palautetta,ei muuttunut...Siilaiselta tullutta....
Polkan..
- Anonyymi
Monessa paikassa oon itsekin ollut,eräällä yksityisellä puolella ruoka oli ihan hirveetä mössöö,ja niin vähän,et aina loppu kesken..
- Anonyymi
Suolaa ja rasvaa on vähennetty tuntuvasti.
- Anonyymi
Marinin hallituskin lapioi 4 miljardia euroa afrikkaan kehitysapuna, oikein isänmaallista
- Anonyymi
Vanhaa kansaa pitää auttaa, sillä he ovat tämän maan rakentaneet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946