Rakko jalassa, mikä ei parane

Anonyymi-ap

Olen kakkostyypin diabeetikko ja sain pitkän kävelyn jälkeen rakon jalkaani. On niitä ennenkin ollut mutta nyt tämä rakko ei parane. On ollut jo kolme viikkoa, ei kipeä mutta pahannäköinen.
Olisiko tämä nyt sellainen asia, että pitäisi päästä näyttämään ainakin diabeteshoitajalle? Kysyn tässä, kun terveyskeskuksessa ei kukaan vastaa.

Millaisissa jalkaoireissa diabeetikon pitää yleensä huolestua?

5

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa nopeasti näyttää lääkärille tai diabetes hoitajalle, joka tarvittaessa konsultoi lääkäriä. Mahdollinen tulehdus täytyy hoitaa ja kevennys jalkineeseen ettei pahenna tilannetta. Ylipäätään kannattaa olla jalkahuolissa mieluummin ylivarovainen kun jäädä odottelemaan paranemista, tämän on kokemus itsellekin opettanut.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta, sain varmuuden, että voin mennä näyttämään jalkaa.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­y­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18115887A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ehdottomasti pikaisesti terveyskeskukseen lääkärille, tai diabetes jalkaterapeutille akuuttikäynnille. Minulla oli pieni hiertymä varpaan kärjessä joka ei omalla hoidolla parantunut, syöpyi loppujen lopuksi luuhun saakka. Tulehdus levisi vielä tyviniveleen ja johti varpaiden amputointiin. Huonon parantumisen perussyy oli valtimotukokset jotka olivat huonontaneet jalan verenkiertoa huomaamatta. Kun tehtiin pallolaajennuksia valtimoihin, alkoi haavatkin parantua.

    • Anonyymi

      Pitäisi päästä kiireesti diabeteshoitajalle tai lääkärille millä keinolla tahansa.

      Diabeetikon jalassa kaikki poikkeava on huolestuttavaa! Huonosti paraneva haava on erityisen huolestuttavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe