Talvi masentaa

Anonyymi-ap

Minulla on kova talvimasennus. Erityisesti lumen näkeminen masentaa todella paljon. En voi sille mitään vihaan sydämestäni talvea. Onneksi olen saanut lumeen liittyviä raivokohtauksia hillittyä.
Pahinta on pitkäkestoinen talvi ja lumisade. Se tuntuu todella sietämättömältä. Ei hakuaisi mennä ulos millään. Työmatkatkin ovat täysiä painajaisia. Kotona tutuu, että en saa mitään aikaiseksi.

10

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten olisi kiirtanin tanssiminen. Itse olen sen avulla joskus selvinnyt jatkuvasta masennuksesta ja onnistunut saamaan mielialan aina paremmaksi. Puoli tuntia maksimi ja tuntuu ihan eri laiselta. Kokeilepa vaikka, https://www.youtube.com/watch?v=5j7cPuwvUrQ

      Sitten homeopaattisista valmisteista on pitempiaikaistakin apua.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­­y­­­m­­f­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18115908l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Muta asenetasi. Suomessa on vuoden ajat.Luulisi olet niihin totunut? Etsit vain syyn talvi masentaa.Pinnan alla on jotain aivan muuta. Tilaa aika läkärille.Toivotavasti antaa reseptin masenukseesi.Ulkoilua joka ilta. Sokeri tuoteet pois.Kuin alkoholi,savukeet. Ulkoilua joka ilta koska olet työssä pävät..Johan lopuu masenus ja saat untakin.Voit silloin paremmin.Hankit sään mukaiset vaateet itsellessi.

      • Anonyymi

        Kyllä kuule talvi masentaa monia ihmisiä , ei sitä tartte vähätellä . Itsekään en pidä talvesta enkä ole koskaan pitänytkään vaikka asunkin maassa missä talvi tulee joka vuosi
        Ihmiset vaan pitävät eri asioista , eikä siinä mitään vikaa ole.liian kuumat kesätkin ovat monelle kauhistus kun taas toiset nauttivat siitä
        Joten turha yrittää selittää masennuksen syitä joksikin muuksi , talvi masentaa monia, juuri pimeyden vuoksi , sille ei voi mitään eikä siihen totu millään kävelyreisuilla . Pimeä vuoden aika tekee monet masentuneeksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule talvi masentaa monia ihmisiä , ei sitä tartte vähätellä . Itsekään en pidä talvesta enkä ole koskaan pitänytkään vaikka asunkin maassa missä talvi tulee joka vuosi
        Ihmiset vaan pitävät eri asioista , eikä siinä mitään vikaa ole.liian kuumat kesätkin ovat monelle kauhistus kun taas toiset nauttivat siitä
        Joten turha yrittää selittää masennuksen syitä joksikin muuksi , talvi masentaa monia, juuri pimeyden vuoksi , sille ei voi mitään eikä siihen totu millään kävelyreisuilla . Pimeä vuoden aika tekee monet masentuneeksi .

        Talvi on kyllä pimeän aikaa, mutta lumi antaa valoa.
        Jos talvella ei olisi lainkaan lunta, olisi oikeasti tosi pimeää.
        Itselläni ei lunta vastaan ole mitään, mutta jääkelit ja liukkaus ei ole kivaa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti joku on sinua kohtaan empaattinen jatkossa koska Selvästi on ollut tähän päivään mennessä koska noin tunnevammaisesti Puhu toisena

        Hyvää joulua sinulle


    • Anonyymi

      En itsekään tykkää talvesta mitenkään , joten osottan jo kovasti että olis helmikuun loppu kun alkaa valoisuus tulla takaisin. Ja lumi sitten, sekin inhottaa etekkin kun on yrittävä jaksaa tehdä lumitöitä . Meitä on paljon jotka eivät pidä talvesta ja lumesta. Ja toiset taas oikein rakastavat talvea . Ollaan erilaisia

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin noi raivokohtaukset, ite meen välillä lyömään ja potkii lunta kiroillen, välillä olen jopa sulannu liekinheittimellä lunta pihalta saisi jo olla loppu tämä talvi...

    • Anonyymi

      Koko aika puhutaan nuorten milenterveydestä mutta ikääntyvien mielenterveydestä ei kukaan puhu. Ikäihmisillä on paljon ongelmia mutta kukaan ei välitä

    • Anonyymi

      Vanhemmiten on alkanut vihuttaa lumentulo ja pimeys ja varsinkin pakkanen. Aika turhjia kiusoja näin, varsinkin maatilan töissä. Hidastavat helvetisti kaikkea hommia ja monesti saa pelätä milloin vaikka joku juomakuppi jäätyy ja miten näpit sietää sen sulatuksen. Lumen alle myös jää ja unohtuvat tavarat joillei joka esine ole pystyssä jotain vasten. Lumen mättö naamaan on myös aika anaalista. Onneksi sitä ei enää huuhtikuussa tule ihan esterein perseestä sentään. Sitten vielä mm. Iltapaskoilla on joku vammainen säätunteilijatoimittelija joka vouhaa joka seevetin säästä kuin lapsi joka näkee jonkin sään ekaa kertaa. Miksi säät pitää kertoa kauheella tunneraivolla, ketä sellanen kiehtoo. ilmotettas vaan säät ihan jankonbetonina tonninseteli-ilmeellä ja vouhkaamattomin otsikoin. Varsinkin kaikki paskasäät saavat säätunteilutoimittajat paneskelemaan parhaita uus-sanojaan.
      no, ei muuta täytyy käydä nukkumassa pari tuntia tässä ja sitten töihi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe