On Kosula? Ollaan tässä kateltu emännän kanssa taloja, palveluita varmaan vähän, mutta millaisia ovat kyläläiset? Ottavatko uudet tulokkaat hyvin vastaan?
Millainen paikka
14
415
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mukava paikka, rauhassa saa asua ja kyläläiset avuliaita
- Anonyymi
Metsa man<3
- Anonyymi
Hitaasti lämpeniviä on ihmiset ellei harrasta metsästystä, meitä pidettiin ihan outoina siksi aluksi
- Anonyymi
Väliäkö tuolla, en ole nähnyt naapureita vuoteen kun käyn Kuopiossa tekemässä ostokset ja työt
- Anonyymi
Hirteen ovat mänössä. Uamulla paskoovat kuitennii. Ei noista ota tolokkuva.
- Anonyymi
Varkaita, juoppoja ja salametsästäjiä. En uskaltaisi liikkua ovesta ulos
- Anonyymi
Käytiin kerran katsomassa sielläpäin asuntoa. Meinasi auto ajaa päälle. Totesivat naapuritalossa kun asiasta mainittiin että rattijuoppoja riittää mutta poliiseille turha ilmoitella kun eivät välitä. Pienillä kylillä elää villin lännen laki ja siellä ei virkavalta puutu asioihin. Että sikäli hieno paikka asua jos tarvitsee olla lakia paossa. Meillä lapsia joten päätimme muuttaa sitten vähän muualle
- Anonyymi
Lehmät myrkytetään ja traktoreille tehdään ilkeyksiä. Jonkun pitää aina olla hereillä ja katella navetan suuntiin.
- Anonyymi
Peräkärryt viedään myös. Liekö kohta katoaa lehmätkin
- Anonyymi
Jos vaimollasi on hyvän näköinen perse niin sen kylän miehet syynäävät tarkkaan joka kantilta
- Anonyymi
Miesten persvaot on kiinnostavia asijoita Kosulassa.
- Anonyymi
Totta, tykkäävät myös pukeutua naisiksi
- Anonyymi
Rauhallinen paikka,pari julkkista.
- Anonyymi
No jos 5 vuotta yksin selvisit niin saattaa joku vaikka puhua teille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043