Kun säännöt sanoo että pidä se koira kiinni niin se tarkoittaa sitä.Keski-suomen alueella muutenkin asuu vajokkia porukkaa.
Muuramessa tyhmiä koiranulkoiluttajia.
15
753
Vastaukset
- Anonyymi
Ehhehhhehheh
- Anonyymi
Pelkkää faktaa
- Anonyymi
Siirretään sudet Muurameen niin on aitoakin pelättävää!
- Anonyymi
Onko aloittaja Keski-suomen alueelta? Kuulosti vaan niin tyhmältä.
- Anonyymi
Koirat on turhia hapenkuluttajia
- Anonyymi
Onkohan Hautalanmäen entinen vääpeli "mäykki" Natunen kauhistuttanut erektiosi ikkunoiden takana? Meneppä vaan syrjemmälle, niin kuulet suden ulvontaa ja ilveksen sihinää. koira on pelastanut aina ihmisiä ja karjaa pedoilta, että vedä käteen!!!
- Anonyymi
Laita nyt se korkki kiinni!
- Anonyymi
Älä kaada enää ittelles, on Maanantai! HÄ,HÄ.
- Anonyymi
Koirat on turhia hapenkuluttajia, ne joutaa lopettaa!
- Anonyymi
Olen vahvasti samaa mieltä. En ole koko elinaikanani nähnyt missään samanlaista koirien omistamista ja niiden ylläpitämistä. Tai pitäisi sanoa välinpitämättömyyttä ja täysin peukalo keskellä kämmentä toimintaa koirien kanssa juuri Muuramessa.
Koria kusetetaan ja paskotetaan oman asunnon ulkoovien läheisyyteen, kun ollaan patalaiskoja viemään sitä' karvakasaa edes muutaman sadan metrin päähän. Sitten on näitä lukuisia aivan jatkuvasti räksyttäviä piskejä joka puolella. Omistajat ovat täysin tööt idiootteja, joille ei pitäisi antaa edes luteita hoidettaviksi. En ole todellakaan nähnyt vastavaa toimintaa misään muualla Suomessa koskaan. Olen kuitenkin asunut yli kymmenessä asuinpaikassa ympäri Suomea. joten kokemusta on kertynyt. - Anonyymi
Vääpeli Natunen opetti hitusen inhimillisyyttä olemuksellaan myös koirien vihaajille, kunnes kuoli kylällä vanhan naisen rotanmyrkkysyöttiin!
- Anonyymi
Jos ihminen on asunut kymmenessä eri paikassa, niin olisi kiva miettiä tykättiinkö aseenteesta kun piti muuttaa.
- Anonyymi
Kiinalainen keittiö osaa arvostaa koiria parhaiten🐕🥘
- Anonyymi
Olen asunut 30v sohvakoirani kanssa sohvalla, ja nyt en ymmärrä...
- Anonyymi
Sulla on hyvä asenne ja laaja näkemys, vaikka et näe edes varpaitasi. Varmaan koirasi putsaakin ne!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.946906- 1723712
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 482105
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?221773- 601768
- 191733