Olen 41-vuotias mies. Olen tällä hetkellä hieman ylipainoinen. Mahani on hieman pyöreä ja minulla ei ole miestissejä.
Olen aina haaveillut isosta mahasta ja isoista miestisseistä. Olen luonteeltani alistuva, joten olisi ihana löytää hieman dominoiva nainen.
Haaveena olisi löytää lihottaja nainen (female feeder). Kyseinen nainen nauttisi siitä kun mies lihoo, maha kasvaa, tissit paisuvat ja paino nousee.
Olisi ihana kun nainen kannustaisi minua syömään, syöttäisi minun masun täyteen herkkuja ja nauttisi siitä kun mahani paisuisi.
Kyseinen nainen myös seuraisi painon kehitystä puntarilla, ottaisi valokuvia ja mittaisi kehon pyöristymistä mittanauhalla.
Mikäli painoni nousisi hyvin ja mahani olisi selvästi pyöreämpi niin nainen palkitsisi tämän seksillä.
Olisi ihana mikäli nainen kommentoisi minun kasvanutta mahaani, kehoa ja hyväilisi / tunnustelisi sensuellisti.
Mikäli kaikki edellä mainittu tapahtuisi salaa niin tämä olisi entistä kiihottavampaa, siis että nainen salassa lihottaisi minua. Vaihtaisi vaatteeni isompiin, ruoka-annosten koko kasvaisi pikkuhiljaa isommaksi koko ajan, käyttäisi rasvaa koko ajan enemmän ruuanvalmistuksessa, kannustaisi olemaan laiska ja tekisi lihotus pirtelöitä.
Sähköpostia voi myös laittaa: [email protected]
En tiedä onko edellä mainittuja naisia olemassa edes.
Lihottaja nainen miehelle?
6
577
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole. Tuo on sairasta ja verrattavissa pahoinpitelyyn.
- Anonyymi
Täällä nainen, jota voisi kiinnostaa. Missäpäin asut ?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
täällä m18 lihottaja/feeder snäppi on nyymi12
Joulun jälkeen painoa on tullut vähän lisää ja masu on pulleampi. Olisi ihana jakaa tämä naisen kanssa, joka tykkää lihavista miehistä ja haluaisi lihottaa heitä tarkoituksella pulleammaksi.
Treffien kautta saa yhteyttä kuten myös sähköpostin kautta.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231