Hei mulla ei oo luottotietoja elämässä sattuneiden takaiskujen vuoksi ja erinäisiä on maksettava muneen paikkaan yhdistely laina pelastaisi ja olisi edullisempi kuin maksaa UO:n kautta. Jotakin pitäisi keksiä että yksin saan 3lasta elätettyä. Joten täältä kysyisin mistä saisin tälläisen lainan vai löytyisikö täältä joku ketä tämän voisi minulle lainata. Maksan kyllä takaisin voudaan tehdä viralliset paperit aisiasta+mulla on oma iso omakotitalo tontteineen
60000E - 160 000E
4
578
Vastaukset
- Anonyymi
Et siis tiedä kuin sadan tuhannen tarkkuudella, paljonko velkaa sinulla on?
Miten kuvittelit maksavasi mitään lainaa, jos sinulla on kolme lasta elätettävänä ja omakotitalon kulut?
Koska UO ei ole realisoinut omakotitaloasi, se lienee velkainen eli sillä ei liene juuri mitään vakuusarvoa.
Niillä "virallisilla papereilla" ei ole paskankaan merkitystä.
Vastaus kysymykseesi on: Et mistään.- Anonyymi
Älä ole noin tyly. Aloittajahan sanoi, että voidaan tehdä kaikki paperit. 😆
Mutta että ulosoton kautta maksaminen olisi kalliimpaa kuin järjestelylainan maksaminen. En jaksa uskoa. Ulosotossa on halvempi korko kuin kummassakaan luottokortissani.
Takuusäätiöstä voisi kyllä saada takauksen pankin halpakorkoiselle järjestelylainalle, jos vakuudettomat velat ovat enintään 34 000 euroa tai pariskunnalla 45 000 euroa.
- Anonyymi
eiks se oo niin ettei UO vuoksi saa lainaa vaan ne on maksettava ulosoton tai helvetin ison lottovoiton kautta!
Varmaan jossain kohtaa pääsee järjestelyyn ja sitten saa viiden vuoden ajan suoritukselle, mutta velkaa et noihin saa! Yli 100k velkakin on sellainen, että olisi pitänyt tajuta.
Vaikka netti ei voi auttaa täällä, niin olisi soma kuulla tarina tuollaisesta epämääräisestä velkamäärästä! Sekin on syy miksi kukaan pankki tuskin edes keskustelee!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227