Win 10 Pro paikallinen Omistaja(User) salasana ei kelpaa. Ostin tehdaskunnostetun käytetyn koneen vuoden 2023 alussa, jolloin päivitin muun ohessa käyttäjätilit ja annoin ylläpitäjälle oman salasanani. Ongelmia ei silloin ollut.
1) Voiko ohjelmistopäivitys tai jokin ongelma vioittaa salasanatietoja?
2) Entä aikaisempi omistaja, jääkö koneelle jotain sellaista tietoa jolla koneen voi ottaa etänä käyttöön vaikka salasana olisikin vaihdettu?
3) Oma töppäyskin on mahdollinen. Koko 2000-luvun olen käyttänyt samaa administrator salasanaa niin, että jokaisella koneella yksi merkki on ollut poikkeava. Täydellinen unohtaminen ei siis ole kyseessä. Uskoakseni NumLock oli käyttöönotossa päällä ja CapsLock pois. Kokeilin kaiken varalta nämäkin nyt eri vaihtoedoilla. Ylläpitäjän tunnusta käytän harvoin, mutta väkisinkin sitä on vuoden aikana tarvittu ja se on tähän asti toiminut.
Win 10 Pro salasana
Anonyymi-ap
2
308
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsetkö sisälle netin kautta?
- Anonyymi
Voiko paikallisia tilejä sitten muuttaa Microsoft tilin kautta?
Toistaiseksi kone ei ole verkossa. Teen työt loppuun ja otan varmistukset ennen kokeiluja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101