Parkanon aurauksen hinnat tässä halvalla aurataan ja keväällä korjataan kivetyksiä.

Anonyymi-ap

Kyllä joku auraa ilman auraukset kaudella 2023-2024

Tekninen lautakunta 22.11.2023

828/02.08.00/2023

Toiminnallisten muutosten vuoksi tekninen toimi on pyytänyt tarjouksia Parkanon kaupungin katujen aurauksesta urakka-alueille 7. Pääkadut ja 9. Kallio kaudelle 2023-2024. Tarjouksen jättämisen määräaika oli 13.11.2023 klo. 12.00 mennessä.

Määräaikaan mennessä tarjouksen jätti seitsemän urakoitsijaa, joista viisi täytti tarjouspyynnön vaatimukset:

Valmistelija Tekninen johtaja Kari Santikko 044 7865 601

Esittelijä Tekninen johtaja Kari Santikko

Päätösehdotus Tekninen lautakunta päättää valita halvimmat, tarjouspyynnön vaatimukset edellyttävät, tarjoukset:
7. Pääkadut: Maanrakennus Kalevi Viitaharju Oy 65,00 €/km
9. Kallio: Koneurakointi Juha Mansikkaviita 56,00 €/km

3

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aurataan kapealla auralla niin saa kilometriä enemmän ku joutuu kiertään moneen kertaan?

• Anonyymi

joskus ennen urakoitsijan traktorissa oli etupyöriin mittari .tiedän yhden jonka traktori oli renkaat ilmassa kotipihassa tyhjäkäynnillä ja kilsoja tuli aika paljo vikka lunta oli vähän.ei kyllä aurannut kun 2 talvea kun kaupungilla älyttiin että jotain outoa on kun kilsoja tulee todella paljon mut sai 2 talvea huijattua .mitään korvauksia ei joutunut maksaan.näin ne kaupungin rahat hupenee kun joka asiassa joku ketku huijaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe