Oli tuossa uudehkossa A3:ssa kyydissä ja ihmettelin suuresti kun ovien "kiinniveto kahvat" olivat kesineet, ruma näky uudessa autossa, jäipä mietityttämään että meneekö koko ovipahvit vaihtoon.
Audi laatu= vitsi ??
5
1862
Vastaukset
- A3 1.6
Minulla kun on itselläni ko. auto ja ensimmäinen vuosimalli eli käytetty on. Kerro miten se on lähtenyt kesimään ja mikä verhoilu/varustelutaso?
- Kari
En minäkään oikein jaksa tuota uskoa. Kuten juuri tuossa jokin viikko sitten kirjoittelin niin itse olen satkullani ajellut reippasti yli 20-kertaa maapallon ympäri eikä varmasti kahvat vieläkään ole riutuneet. Tuskin tekniikan ja laadun kehittyessä ovat tuossa "uuden karheassa" autossakaan.
Kumpaako lienee, kateutta vai sairautta nuo "vittuiluviestit"...?! Katsokaa vaikka MB-palstaa. Siellä tuo on näköjään toteutunut...
- topi
...olen joskus hämmästellyt tuota samaa juttua. Olen törmännyt tuohon ongelmaan vain yhdessä yksillössä. Se oli vm -98 ja ajettu silloin vain n. 30tkm (punainen verhoilu). Muissa enemmänkin ajetuissa yksilöissä en ole tuota vastaavaa "kesimistä" huomannut.
Mutta laatupeli se A3 kuitenkin on. - nazipallo
ite oon köyhä ja ajan 98 mallin
1,6 eco astralla eli opelilla
mut näin tre:n volkkarilla
muuten ihan sivakan A3-turbon
(etuveto malli) niin siin oli ja
nää ovien sisä kahvat oli kuin koiran
jyrsimät eli aivan pykineet???
mut kylhän audit on ihan hyviä
autoja nimi ehkä tuo vähän liikaa
hintaa muuten audi on ok!!! - Audi A3 Paradise green 1998
meni mittaristo uusiksi, ohjaustangot, "pissapojan" säiliö ja kuljettajanpenkistä korkeussäätö. Muita vikoja ei ole ollut. No okei, muutama poltin on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117131- 954701
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594637Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503793- 513758
- 2153738
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263303- 502703
- 372514
- 362214