Pitäisi kitkeä kallut pois pyöräilemästä, todella monella joku superkirkas ledvalo keulalla ja suunnattu vaakasuoraan ja sehän häikii sitten kaikki vastaantulijat.
Kaikenlaista Tattoo-Paulia ja Kaitsua ajelee muita sokaisemassa.
Pyöräilijöille saatava ajokoulu.
Polkupyöräkortti
18
305
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ja naisille autokoulu viisi vuotiseksi.
- Anonyymi
Haista sinä kuule emäs pipo :D
- Anonyymi
Joo, ja autoilijat pois kans. Ei ne osaa.
- Anonyymi
Miksi kävelet ajotiellä jossa fillarien kuuluu ajaa? Tai pyörätiellä? Kulje missä sinun kuuluu kulkea niin ongelmasi katoaa.
- Anonyymi
Kyllä pyärätiällä saa kävellä. Vai eikö saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pyärätiällä saa kävellä. Vai eikö saa?
Ei saa jos pösilöltä kysyt :D
- Anonyymi
Olen havainnut saman asian, eihän se nyt mikään iso ongelma ole, mutta ärsyttää se kyllä joskus minuakin.
Voi olla, että jotkut eivät ehkä tiedä valonsa häikäisevän vastaantulijoita, eivät ole edes ajatelleet asiaa. Eikä valaistulla pyörätiellä edes tarvita kovin tehokasta valaisinta, sitäkään eivät kaikki jostain syystä tajua. Meitähän on niin erilaisia.
Talvipyöräilijänä olen viime päivinä ihmetellyt sellaista asiaa, että miksi meillä Porissa on tiemestari ja aurauskalustoa ja kai niihin vielä muutama kuljettajakin verovaroilla palkattuna. Pyörätiet koko kaupungin alueella jo kolme päivää olleet sellaisessa kunnossa, että tuntuu siltä kuin ajaisi perunapellolla.
Erittäin huonoa, suorastaan surkeaa pyöräteiden kunnossapitoa Porilta!
Sama koskee nyt myös ajoratoja, mutta niillä haitta on pienempi, vaikkakaan ei olematon. Verrataan vaikka tuohon naapuriin, Ulvilaan. Pyörätiet ja ajoradatkin aurattiin jo lauantaina, miksi ei Porissa onnistu?
Onkohan Kartastenpäällä joku seli-, seli- selitys? - Anonyymi
Voi voi uli uli sähköallergikot ja yliherkät aspergerit rasittuvat taas kaikesta. Kannattaa tilata kotiinkuljetuspalvelu S tai K-kaupasta ettei ala neuroosit vaivaamaan.
- Anonyymi
Älkää valittako. Porin kokoisessa kyläpahasessa on ihan sama millä ajaa ja missä.
Porilainen valittaa aina, ja seisoo jalkamiehenä punaisissa valoissa klo 01 yöllä kun mikään ei liiku missään.- Anonyymi
"seisoo jalkamiehenä punaisissa valoissa klo 01 yöllä kun mikään ei liiku missään."
-hyvät lammasmeiningit :D - Anonyymi
Onko tatuoinnit kondiksessa? Jos on noin tyhmä, kuten olet, miksi kirjoittelet tänne. Onko hienoa esitellä tyhmyyttään? Saatko siitä tyydytystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"seisoo jalkamiehenä punaisissa valoissa klo 01 yöllä kun mikään ei liiku missään."
-hyvät lammasmeiningit :DLuulet sitä lammasmeiningiksi, vaikka itse olet iso lammas, sellainen pässi.
Onkohan se sinulle raukalle edes oikea valinta, kun oot kuitenkin munaton? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tatuoinnit kondiksessa? Jos on noin tyhmä, kuten olet, miksi kirjoittelet tänne. Onko hienoa esitellä tyhmyyttään? Saatko siitä tyydytystä?
Eihän kukaan ilman tyydytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet sitä lammasmeiningiksi, vaikka itse olet iso lammas, sellainen pässi.
Onkohan se sinulle raukalle edes oikea valinta, kun oot kuitenkin munaton?Lammas ja pässi on eri asia? Opiskeletko Porin yliopistossa?
- Anonyymi
Kannattaa ajaa vahingossa päin niin että tulee kolari tai häikijä ajaa ojaan tai joutuu väistämään. Niin minä olen tehnyt.
- Anonyymi
Taidan asentaa polkupyörään sellaisen patteriston keulalle että seuraava häikijä on silmälääkärin vastaanotolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan asentaa polkupyörään sellaisen patteriston keulalle että seuraava häikijä on silmälääkärin vastaanotolla
Kyllä on just niin kuin voi vain kuvitella.
Eihän sinulla ole mitään valoa nyt? Onko polkupyörääkään=:) ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on just niin kuin voi vain kuvitella.
Eihän sinulla ole mitään valoa nyt? Onko polkupyörääkään=:) ?ajelen sinun pyörällä kun tarviin pyörää etkä mitään voi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959