Ei tainnu olla lieksalaisia huutokaupassa, nii nyt ois löytyny komia hattu.
Pikkuse tuo hinta on kovan puoleine, mutta ei se oo halapa sushattukaan.
-Napoleonin hattu myytiin käsittämättömään hintaan
Ex-hallitsijan päähineestä pulitettiin yli 1,9 miljoonaa euroa. Edellinen Napoleonin hatusta maksettu ennätyssumma kuului sekin samalle huutokauppakamarille, sillä vuonna 2014 hallitsijan hatusta maksettiin runsaat 1,8 miljoonaa euroa.
Tässä ois olle suvennahkahatulle korvaaja!
14
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikille lieksalaisille ois hankittava tuollasen hatun jäljennös.
Sen verran kun napoleomaisia ovat.- Anonyymi
Kyllä sitten olisi komiata:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/napoleonin-hattu-myytiin-kasittamattomaan-hintaan/8823070#gs.0mlvka - Anonyymi
Mulla on aito sudennahasta tehty karvalakki? Haluaako ituhippi ostaa sen hintaan 300e?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on aito sudennahasta tehty karvalakki? Haluaako ituhippi ostaa sen hintaan 300e?
Tarvitset itse sitä runkatessasi enemmän. On karvat ja kaikki.
Toisekseen käytät sitä ahnuksesi edessä poikien kanssa paneskellessa ja siksi olet leikannut reiän hatun päälaelle, niin perämiehet kiihottuvat karvoista entistäkin enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitset itse sitä runkatessasi enemmän. On karvat ja kaikki.
Toisekseen käytät sitä ahnuksesi edessä poikien kanssa paneskellessa ja siksi olet leikannut reiän hatun päälaelle, niin perämiehet kiihottuvat karvoista entistäkin enemmän.Ituhippi närkästyi susihatusta.😁 Myytkös anorakkisi 5 eurolla jollekkin, jos joku ostaa?😁
Miksi ituhipit ei elastanut sutta, vaan anoivat sen tulla ammutuksi? Olisitte voineet hoitaa hukan jalan kuntoon.😁
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010008971.html
- Anonyymi
Aargh!
Nousee🏋️🏋️🏋️🏋️🏋🏿♀️🥲🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️🔦🧍🏾♀️🏋️🛌🛌🛌🛌🛌👾👾👾👾👾 - Anonyymi
Laskuuu!⛷️⛷️⛷️⛷️⛷️⛷️😁⛷️😁😁🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐💥💥💥💥💥👾👾👾👾👣💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾(ㆁωㆁ)ಡ ͜ ʖ ಡ(ㆁωㆁ)(ㆁωㆁ)( ╹▽╹ )(ㆁωㆁ)(ㆁωㆁ)( ╹▽╹ )(ㆁωㆁ)ಡ ͜ ʖ ಡ(ㆁωㆁ)ಡ ͜ ʖ ಡ(✿^‿^)
- Anonyymi
Nyt ei nouse.🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈☃️☃️☃️☃️🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌍🌍🌍🌍🌍🐼🐼🐼🐼🌗🐼🌗🐼🐼🌗🦘🦘🐐🦘🦌🦘🐐🦥🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🫒🫒🍏🫒🍏🫒🍏🫒🍐
- Anonyymi
Ja raas nousee
🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾Skumpoa päähän - Anonyymi
Jatkiksella oli just tuommonen hattu kun ajeli eilen pielisentiellä bemarilla 350 kmh.
- Anonyymi
Tuohon vissiinkin pitäs panna pilikku vällii, eli 35,0 km/t
Sekin vauhti jo käy viskelemmää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon vissiinkin pitäs panna pilikku vällii, eli 35,0 km/t
Sekin vauhti jo käy viskelemmää.Ei kyllä ne tallissa olevatkin kolmella kameralla valvotut bemarit siellä 500 km päässä kulkee 350 kmh. 500 km matka taittuu vajaassa 1,5 tunnissa ja tämä selittää miten jatkuvasyytely voi esiintyä samana päivänä eri paikkakunnilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ne tallissa olevatkin kolmella kameralla valvotut bemarit siellä 500 km päässä kulkee 350 kmh. 500 km matka taittuu vajaassa 1,5 tunnissa ja tämä selittää miten jatkuvasyytely voi esiintyä samana päivänä eri paikkakunnilla.
Jaa, no sittehä tuo on uskottava. Sehä on sitte ikään kuin Lieksan ikioma Mustanaamio!
"Mustanaamio liikkuu viidakossa nopeammin kuin helikopteri ilmassa."
"Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana."
- Anonyymi
Ylös🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️🏋🏿♀️⛷️💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076