Viikonloppuna säpinää. Video leviää netissä, kun tunnettu julkkis antaa palaa. Pyytelee nyt anteeksi...
KYLPYLÄSSÄ TAPAHTUU
18
658
Vastaukset
- Anonyymi
se varmaan haluais tosta kylpylästä eroon
vetikö rasisti kortin esiin- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18118905I
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Menis iisrailiin kertomaan sotajuttujaan.
- Anonyymi
Mieshän on nykyään K kauppias. Onkohan palvelu samaa luokkaa....
- Anonyymi
samaa luokka varmasti mitä kuullut
- Anonyymi
Tunteeko kukaan naista joka riehui?
- Anonyymi
aika montakin
- Anonyymi
Luokattoman heikko esitys kylpylältä antaa häirikkönaisen sabotoida esitys 200 muulta katsojalta. Ja missä ihmeessä järjestyksenvalvoja piileskeli, vaikka häiriköintiä oli esiintynyt jo edellisen esiintyjän aikana??
- Anonyymi
Kuka aiheutti häiriötä? Onko paikallinen?
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Ei ollut paikallinen.
- Anonyymi
Mikä nimi?
- Anonyymi
Tea
- Anonyymi
Naantalissa valkoinen ylivalta rehottaa.
- Anonyymi
hyvä niin ettei aina musta
- Anonyymi
Sukunimi?
- Anonyymi
Natsirotat ei kuuluu Sosialidemokraattiseen Naantaliin.
- Anonyymi
oliko manaajasta pätkä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386