Mot tuleva ohjelma kestotyöttömät

Anonyymi-ap

Telkkarista tulee Mot ohjelma klo 20 ovat pitkäaikaisia kestotyöttömiä. minä olin kestotyöttömänä yli 40 vuotta 70-luvulta olin kaupassa aluksi töissä siinä joku ilmoitti sosiaalitoimistoon, terveyslautakunnalle jne. oli kotiapulaisena siinä rosvoteltiin perättömästi minua työllisti kuntouttava työtoiminata yli 10 vuotta nyt olen Kelan antimilla kansaneläke, takuueläke eläkkeensaajan asumistuet eli verorahoilla elätetään edelleen työhaluja olisi ollut toisten mielestä olin heikkoälyinen olisi eläke kuulunut jo 70-luvulla. miksi ei heikkoälyisyys riittänyt eläkkeelle ja turha työnhakija

13

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pancolla mukava kölliä, työ ei maistu mutta k-menu maistuu sekä sipuliteemakkara 😙

      • Anonyymi

        Vahvaa johtajuutta 🤺


      • Anonyymi

        Olette ihmishirviöitä mieleltänne,kun moista paskaa edes tulee mieleenne


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­y­­m­­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18120249e

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      – Täällä kotona mä pystyn menemään pötköttämään. Mutta missä työpaikassa pystyy sanomaan pomolle: sori, mulla on sairauden kivut niin pahat ja väsyttää, että menen nyt tirsoille taukohuoneeseen seuraavaksi pariksi tunniksi keräämään itseäni, Reponen sanoo.

    • Anonyymi

      Ei se siittä juuri paremmaksi ole muuttunut poikasten turmellessa mielensä https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/nämä-ovat-natsi-saksan-pahamaineisimmat-naiset/ss-AA1kaxsh?ocid=hpmsn&cvid=ffaa68fb609e4aea97263ea5fd0898a9&ei=72

      • Anonyymi

        MOT ohjelma paljastaa tänä iltana, miten mädännäinen yhteiskuntamme on, kun ihmisille ehdotellaan töihin menoa. Yhteiskunnan päättäjät ei tajua, että jos ei ole työhaluja, ei voi mennä töihin, vaan silloin pitää saada ilmainen elätys valtiolta kotisohvalle. Muussa tapauksessa ihminen ahdistuu ja tarumatisoituu ja silloin saattaa tulla pitempiaikainen janon kierre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MOT ohjelma paljastaa tänä iltana, miten mädännäinen yhteiskuntamme on, kun ihmisille ehdotellaan töihin menoa. Yhteiskunnan päättäjät ei tajua, että jos ei ole työhaluja, ei voi mennä töihin, vaan silloin pitää saada ilmainen elätys valtiolta kotisohvalle. Muussa tapauksessa ihminen ahdistuu ja tarumatisoituu ja silloin saattaa tulla pitempiaikainen janon kierre.

        työttömiä kiinnostaa sosiaalietuudet ei työ kyllä olisi paljon työttömyyskortistojen siivousta on nivelrikkoisia selkävaivaisia jne. työttömän ikä ja ulkonäkövaatimukset on moneen työpaikkaan kovat työrajoitteisilla työttömillä pitäisi olla sosiaaliturvaetuus vaikka toimeentulotuki, tai kuntoutusraha. työttömyysturva pitäisi maksaa työkykyisille ei sairaille


    • Anonyymi

      Hoidan työttömyyttäni k-menu kaljalla ja sipuliteemakkaralla 🧙‍♂️

    • Anonyymi

      Jotenkin arvasin minkälaista jengiä haastatellaan. En ihmettele, ettei työt oikein kulje.

    • Anonyymi

      sairasta työttömien jengiä

    • Anonyymi

      Kupari auttaa työtöntä eteenpäin, kupari loppuu kaupasta niin alkaa itkettää.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe