Tänne pitäisi ilman muuta tulla pakollinen rekisteröityminen

Anonyymi-ap

ja nimimerkin hankkiminen, sekä sillä kirjoittaminen. Se lopettaisi venäjämielisten trollaamisen varmasti.

Itse olen valmis hankkimaan nimmarin, jos sellainen sääntö tulisi.

32

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mikään estä sinua kirjautumasta.

    • Anonyymi

      Ois varmaan hedelmällistä keskustelua ja oikeaa demokratian riemujuhlaa. Fundalistit kehuis kilpaa Suomea ja haukkuisivat Venäjää.

      • Anonyymi

        Ja nyt tämä roskafoorumi on sitten mielestäsi täynnä hedelmällistä keskustelua kun kaikki saavat nimettöminä suoltaa tänne mitä tahansa roskaa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt tämä roskafoorumi on sitten mielestäsi täynnä hedelmällistä keskustelua kun kaikki saavat nimettöminä suoltaa tänne mitä tahansa roskaa? :D

        No ei ole kovin hyviä vaihtoehtoja olemassa, mutta parempi sekin kuin yhden totuuden torvi. Porukka haluaa kuulla vain omaa totuutta. Miten voi olla, että kaikki mikä ei miellytä on automaattisesti ryssäntrollausta. Miten hedelmällistä se keskustelu sitten kokonaan tuollaisessa porukassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt tämä roskafoorumi on sitten mielestäsi täynnä hedelmällistä keskustelua kun kaikki saavat nimettöminä suoltaa tänne mitä tahansa roskaa? :D

        Palstahan on täynnä pelkkää provoilua, ne harvat hyvät avaukset eivät usein saa juuri lainkaan vastauksia.


      • Anonyymi

        Putinistit voisivat kirjautua julistamaan omaa totuuttaan siinä kuin täysijärkisetkin.


      • "...Se lopettaisi venäjämielisten trollaamisen varmasti."

        No testataanpas aloittajan hypoteesia....

        ELÄKÖÖN MAHTAVA VENÄJÄ

        Voi....ei toiminut,


      • Anonyymi

        Olisi asiallista, kuten kunnollisilla foorumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kovin hyviä vaihtoehtoja olemassa, mutta parempi sekin kuin yhden totuuden torvi. Porukka haluaa kuulla vain omaa totuutta. Miten voi olla, että kaikki mikä ei miellytä on automaattisesti ryssäntrollausta. Miten hedelmällistä se keskustelu sitten kokonaan tuollaisessa porukassa.

        Puheenvuorossa esim. saa kertoa eri mielipiteitä, mutta asiallisesti.


      • Anonyymi

        Kaikki tolkun ihmiset haukkuu venäjää.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        "...Se lopettaisi venäjämielisten trollaamisen varmasti."

        No testataanpas aloittajan hypoteesia....

        ELÄKÖÖN MAHTAVA VENÄJÄ

        Voi....ei toiminut,

        Olet selvästi tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tolkun ihmiset haukkuu venäjää.

        Tolkun ihmiset, eli mediafundamentalistit. Kumpa meitä edes jokin uhkaisi ja uhkaahan meitä. Uutisissa sanottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi asiallista, kuten kunnollisilla foorumeilla.

        Luulen että vastustus on kasvamassa, koska tällä hetkellä Eurooppa ei ole vielä oppinut monikulttuuriseksi.

        Ja luulen, että me kuubalaiset tulemme olemaan osa tuota kivuliasta muutosta, jonka on tapahduttava.

        Eurooppa ei tule olemaan yksi yhtenäinen yhteiskunta (monolithic), joka se vielä viime vuosisadalla oli.

        Kuubalaiset tulevat olemaan tämän muutoksen keskiössä.

        Se on valtava muutos tehtäväksi Euroopalle, he ovat menossa monikulttuuriseen tilaan, ja kuubalaisia tullaan paheksumaan meidän johtavasta osastamme tässä muutoksessa.


        Suomiteksteillä

        https://m.youtube.com/watch?v=8ERmOpZrKtw&list=PLffcwrjhFqWTK3M4gXu5SGjRZcQ72w_Q0&index=7&pp=iAQB


    • Anonyymi

      Näin iltalehti teki aikoinaan ja pari kk sulkivat koko palstan nyt iltalehti on sulkenut jo uutisten kommenttien näkyvyydenkin jos ei ole rekisteröitynyt.

      • Anonyymi

        Iltalehdellä oli muutama vuosi sitten suomi24 tyylinen erillinen keskustelufoorumikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehdellä oli muutama vuosi sitten suomi24 tyylinen erillinen keskustelufoorumikin.

        Sitähän minä kirjotin sit ne teki sinne rekisterönin ja ketään ei kirjotelut enään pari kuukautta sulkivat koko sivun.


    • Anonyymi

      Vain yksi totuus sallitaan Joseph Goebbels😂🤣

    • Anonyymi

      sinua varten sääntö on tehty sinulle
      voit kirjautua kun teet
      olet onnen pekka

    • Anonyymi

      Enpä usko että Venäjällä olisi aikaa juuri tätä palstaa trollata sen enempää kuin muitakaan mitä pienen pienessä Suomessa olisi.
      Asettumalla veneälisen asemaan ja ajateltuna mitä hyötyä saavuttaisi jos trollaisi joidenkin pikkupalstojen muutamalle friikille kirjoittelijalle.
      Ei näitä palstoja koko Suomi lue, eikä viesti mene kuin luultavasti kymmenkunta aktiiivisimmalle THL trollille ja tekaistulle nimimerkille.
      Nämä samat "ruudinkeksijät" saattavat olla jopa yksi ja sama henkilö usean rekisteröidyn nimimerkin takana.
      Joskus trollattiin NATOon liittymisen puolesta, joskus koronarokotteiden puolesta.
      Lukijoita ei ole kuitenkaan koko Suomi, vaan ne muutama jotka jaksavat palstoilla roikkua aikaansa hukkaamassa.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Aivan, toki toki. Että Naton ja rokotteiden puolesta on trollattu, mutta venäjän puolesta ei.

        No mutta. Siinähän se taas tuli. Venäjä on viaton, eikä heitä kiinnosta trollata!

        Siinä olet oikeassa, että koko Suomi ei näitä lue saati usko, vaikka venäjän puolesta kovaa huudetaankin.


    • Anonyymi

      Kannatan kirjautumispakkoa, jotain tolkkua tähän kirjoitteluun.

    • Anonyymi

      Kun katsoo Uuden Suomen Puheenvuoroa, missä pitää olla nimi ja kuva näkyvissä, niin ei paljon trollaamista näy.

      • Anonyymi

        Sekin palsta kuihtunut muutaman eläkeläisen päiväkerhoksi. Vaalien alla sitten jokunen ehdokas tyrkyttää itseään. Moderointi arvaamatonta.


    • Anonyymi

      Taitaa kaikilla muilla keskustelufoorumeilla olla rekisteröitymispakko.

    • Anonyymi

      Varmasti, ja kaiken muunkin.

    • Anonyymi

      Tai sitten perustettaisiin
      Palsta , jossa sallittaisiin
      Kaikki poikittaiset mailat
      Ja alatyyliset ilmaisut,
      Anonyymisti tietenkin 😀

    • Anonyymi

      Minkä venäjämielisen trollaamisen? Esimerkkejä?

    • Anonyymi

      Pentagonin, CIA:n, Bidenin ja sionistien trollit joutuvat siivoamaan viestintäänsä.

    • Anonyymi

      Ei tänne ole pakko sinun mitään kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe