että teki mieli tupakkaa. Jos olisi jostain tupakkaa saanut, olisin varmasti aloittanut uudestaan. Lopetin kohta 10 vuotta sitten eikä vielä kertaakaan ennen ollut tehnyt mieli polttaa...
Eilen oli niin paha olla ikävän takia
15
314
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli eilen kärsimyspäivä ilman tupakkaa. Tämä loppuvuosi on mennyt niin, ettei loppukuissa ole rahaa tupakkaan.
- Anonyymi
Aika rikas pitääkin olla että nykypäivänä on varaa poltella...sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rikas pitääkin olla että nykypäivänä on varaa poltella...sivusta.
Ju piipputupakka 50g maksaa 38 e... mitäspä sitä äijä muuta teksi kun tupruttelee
- Anonyymi
Minullakin 10 vuotta jo ja joskus tekee edelleen mieli.
- Anonyymi
no hyvä ettet päässyt sortumaan.
-myös pitkään polttamatta ollut - Anonyymi
Minä sorruin eilen.
- Anonyymi
Ostin piipputupakkaa, kiikkustuoli puuttuu:)
- Anonyymi
Minä kokeilin polttaa piipussa tupakkaa joskus yli 20 vuotta sitten. En muista merkkiä, mutta se oli sellainen skottiruutuinen paketti, muistaakseni vihreää ja punaista ruutukuviota. Se tuoksui mielettömän hyvältä.
Hei, se riippuvuus on sitkeässä. Älä suotta pelästy. Mulla tuli 30 vuotta täyteen, mutta joskus vieläkin hermostuessa saattaa käydä mielessä.
Kyllä sä selviät! Oot vaan tietoinen, että se vaanii vielä taustalla.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Hei Irma, millainen tuulipuku sulla on?
Hauska nikki ainakin. :DTällä hetkellä en omista, mutta muistan miesten joskus arvostelleen suomalaisten naisten pukeutumista... Naiset ovat suomilehmiä, sotanorsuja, tuulipukuirmoja...
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä en omista, mutta muistan miesten joskus arvostelleen suomalaisten naisten pukeutumista... Naiset ovat suomilehmiä, sotanorsuja, tuulipukuirmoja...
Aivan, sellaista se joskus on. Minä en välitä arvostelijoista, vaikka taatusti ulkonäköni voi kategorioida monellakin negatiivisella tavalla. Enemmän satuttaa, jos luonnetta arvostellaan.
- Anonyymi
Lopetin tupakoinnin syyskuussa 2013. Vieläkin tekee mieli tupakkaa. Ei tosin enää päivittäin. Usein mielihalu syntyy siitä, kun haistaa jonkun tupakoivan. En polta enää yhtäkään, ettei siitä tule tapa uudestaan.
- Anonyymi
Aikas monta kärsimyspäivää
Ja yötä
Mut nyt ne juhlat alko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396