Kun näin ihastuksen ilman meikkii. Siis hyi hiivatti 😒
Kyllä oli huijattu olo
46
762
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana❤️😅
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18120981b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nii nii et oo mukamas ennen nähny ihmistä ilman meikkiä
- Anonyymi
On naisia jotka eivät vie edes roskia ulos ilman meikkiä..
Saattaa siinä vähän säikähtää.
- Anonyymi
Niin mutta se ei varmaan halunnu sua, niin eipähän tartte sun sitten tuskastua
- Anonyymi
Minun ihastus on luonnonkaunis nainen, eikä tarvitse meikkiä ellei itse halua käyttää. Jokainen on kuitenkin kaunis oli meikkiä tai ei. Muista se aloittaja!
- Anonyymi
Eräs nainen on ihanampi ilman meikkiä. Pyytäisin häntä aina olemaan ilman, jos olisi omani.
On täytynyt olla kunnolla pakkelia naamassa, jos niin paljon muuttuu, ettei enää siedä...
- Anonyymi
Ollaanko nähty sama 😳
Toinen mies- Anonyymi
Pidä hyvänäs yök.
T Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä hyvänäs yök.
T AloittajaReps 😂
- Anonyymi
Voi luoja. 😅 joo sitä se on se todellisuus,
- Anonyymi
Voimahali ja tsempatiaa. Yritä pärjäillä.
- Anonyymi
Itseasiassa näytän aika äijältä ilman meikkiä. Ätmi taisi ottaa kipinää kun kuvansa kiertää otsikolla "Naisten ja lasten vainoaja" pitkin pitäjiä parillakin puhelimella. Mitäs läksit niih
- Anonyymi
Mä oon jo toisella tapaamiskerralla yleensä ollut ilman meikkiä. Siinäpähän sen on huomannut kuinka toinen säikähtää ja juokseeko karkuun.
- Anonyymi
Just hyvä 🥰 luonnon kauniita olette naiset <3
- Anonyymi
No onpas tyhmä aloitus. Mitään meikkiä tarvitse naiset kun ovat niin kauniita ilmankin 😊 näin kaivatun kerran ilman meikkii ja ihastuin entistä enemmän 🥰
- Anonyymi
Voi että näitä aikuistumisriittejä pojilla... 😂 Kuinka kauan tumputit pitkin lempitakkia p0rn0lle tajuamatta, että naisilla on meikkiä ja silikoneja yms.?
- Anonyymi
Naiset vetää ekoille treffeille hirveet tällingit ja sit mies ihastuu siihen pyntättyyn ulkonäköön. Muutamia kertoja menee noin ja sit nainen luulee, että nyt se rakastaa vain luonnettani ja uskaltaa riisua naamion ja mies pakenee paikalta.
- Anonyymi
Reps :D
- Anonyymi
Ehkä meijän poijjaat oppii silikoni meibeliin pimuihin jo nuoresta. Hankalaa on kun naisen pitää samalla olla kodinhoitaja, työläinen, pirtsakka laiheliini ja tyylikäs urheilullinen fitnes.
Täydelliset naiset on tarttunut kotipoikiimme , harmi ettei tällaista superfemale pajaa ole vielä keksitty.
Minua ei onneksi haittaa, jos olen ruma jonkin mielestä. Omistan kaksi silmää joilla näen, korvat, joilla kuulen, nenän, jolla haistan, ihon, jolla tunnen ja suun, jolla maistan. Olen siis hyvin tyytyväinen noihin ehkä itsestäänselviinkin asioihin.
😊- Anonyymi
Yks mies sanoi töissä kerran että ei käytä mitään tököttejä hiuksiin eikä kehoonsa mutta naisen pitää tälläytyä kuulemma vimpan päälle ja vaatteet alusvaatteita myöten aina seksikkäät ja naismaiset kelillä kun kelillä.
- Anonyymi
Selvästi vitsaillut. Etkö sitä tajunnut autistisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi vitsaillut. Etkö sitä tajunnut autistisena?
Reps
- Anonyymi
Voi teitä lapsukaisia. Ei se ole aitoa ihastusta jos noin.
- Anonyymi
Kyllä aikuinenkin voi todeta että ruma akka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aikuinenkin voi todeta että ruma akka
Ruma olet itse.
- Anonyymi
Meikit on myrkkyy.ja paljon käytettynä ne vanhettaa ihoa,tulee ryppyjä,joten oma vastuu
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Meikki suojaa ihoa. Aurinko, ilmansaasteet, tuuli ja pakkanen vahingoittaa ihoa. Iho kuivuu ja tulee mm. maksaläiskiä. Varma tieto
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006000044.html
- Anonyymi
Miten joku voi olla NIIN tyhmä, että luulee naisen olevan saman näköinen meikillä ja ilman🤣🤣🤣
- Anonyymi
Omasta mielestä olen nuoremman näköinen ilman meikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestä olen nuoremman näköinen ilman meikkiä.
Kun sinulle tulee ikää +50 tarviit rypynpoistovoiteta, ilman niitä kemikaaleja näytät silloin vanhukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinulle tulee ikää 50 tarviit rypynpoistovoiteta, ilman niitä kemikaaleja näytät silloin vanhukselta.
Ehkä joidenkin kohdalla pitää paikkansa, mutta ei kaikkien.
t. yks vanha kettu kuittaa😁
- Anonyymi
Ennen oli kaikki paremmin kun naiset ei meikannu. Lypsylle mentiin kumppareissa ihan naturel!
- Anonyymi
Varmaan vieläkin… 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vieläkin… 😂
Huivi kuuluu siihen kokonaisuuteen.
- Anonyymi
Lehmisavut vaan kärysi, se oli sitä nuoruusaikaa👵
Ihminen on silloin luonnolinen.
- Anonyymi
Mä en näytä meikilläkään miltään 😂
- Anonyymi
Käytä huivia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä huivia!!
Ennen kaikki oli paremmin😁
- Anonyymi
Et niin kaveri
- Anonyymi
Kuva tai ei uskota huulipunamiäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen. Mene pois jos pitää päätä aukoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011