Aivan ihanaa, kun on mies kotona

🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada avatuksi, joten olin kiitollinen. Kerroin hänelle pesseeni koneessa parvekkeella olleet matot ennen mökille lähtöäni. Niistä lähti niin paljon nukkaa, että kylppärin lavuaari, johon pesukoneen poistovesi meni, tukehtui tyystin. Mulla oli aikamoinen rassaaminen putkiharjalla ja rööriroopella, ennenkuin sain lavuaarin auki!

Tällä kohtaa heräsin, joten en pysty sanomaan olisiko kaivattuni saanut palkaksi halin vai mokkaneliöitä vai molemmat aherruksestaan❤ Pesukone lienee tullut uniini siitä, kun olen noita black friday mainoksia selaillut!

Hyvää Yötä lukijoille!

30

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos, kun jaoit. Voi olla jopa jonkin sorttinen enneuni. Ei mitenkään mahdottomalta kuulostanut.

      • En oikein usko enneuniin. Ihan mukava haavekuvitelma kuitenkin tuo oli.


    • Anonyymi

      Ikävä on kuitenkin jotain tällä palstalla?

      • Anonyymi

        Sulla ei oo kaikki ihan hyvin…-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei oo kaikki ihan hyvin…-sivusta

        Kellä olisi kaikki hyvin? Sanopa yksi esimerkki jostain julkisuuden henkilöstä vaikka?


      • Ei. Kyllä se kaipaus vilahtelee ihan elävänä täällä.


    • Anonyymi

      Jos miesnössösi ei onnistu...

      Mä voin tulla avaamaan "nukkasihtisi" ja rassailemaan...

    • Anonyymi

      Monsterdemarit ei saaneet häntä pyydettyä.

    • Anonyymi

      Pieniä on nämä nukkasihtiongelmat jos vertaile vaikka minun tämänpäiväisiin korven töihin. Toki minäkin nukkasihtiä putsaan ja ylihuomenissa on oikein suurempi pyykkipäivä, mutta en minä siitä aio suurta numeroa tehdä.

      • Maalla voisi koko nukkasihdin ohittaa ja antaa poistoveden valua suoraan pelto-ojaan. Muutenkin aika tarpeeton kapine.

        Kivaa pyykkipäivää sinne korpeen.


    • Anonyymi

      Oikea mies rassaa ihan toisenlaisia paikkoja.

      • Anonyymi

        Taikka joidenkin mielestä joutavat. Asiat pistetään täällä korvessa tärkeysjärjestykseen ja sen mukaan elellään.


      • Anonyymi

        Oikea mies pystyy ajattelemaan muutakin kuin piIIua! sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea mies pystyy ajattelemaan muutakin kuin piIIua! sivusta

        Minä olen oikea mies ja ajattelen jestas sentään mitkä rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen oikea mies ja ajattelen jestas sentään mitkä rinnat.

        Miehen logiikkaa😁


      • En nyt oikein ymmärrä miksi mun aloituksessa on tälläinen kommentti. Tässä iässä sitä tietää itse mitä haluaa ilman mitään mainoksia.


    • Anonyymi

      Mies tekee paljon...

      • Anonyymi

        Nämä taloyhtiössä asuvat katsoo ikkunasta kesät talvet, jotta ei siellä ulkosalla ole mitään tekemistä. Eipä oikeastaan sisälläkään kuin kukat vissiin kastella. Saunassa pistetään kiuas ja valot päälle ja lähtiessä virrat pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä taloyhtiössä asuvat katsoo ikkunasta kesät talvet, jotta ei siellä ulkosalla ole mitään tekemistä. Eipä oikeastaan sisälläkään kuin kukat vissiin kastella. Saunassa pistetään kiuas ja valot päälle ja lähtiessä virrat pois.

        Mökillä lämmitin saunan puilla joka ilta. Täällä kaupungissa saunan kiuas on ollut offilla koko ajan. Kiva ettei täällä tarvitse edes lunta lapioida


      • Tekemisiä on erilaisia. Kuka mitäkin harrastaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mökillä lämmitin saunan puilla joka ilta. Täällä kaupungissa saunan kiuas on ollut offilla koko ajan. Kiva ettei täällä tarvitse edes lunta lapioida

        Kiva ettei tarvitse tehdä mitään. Tein lumitöitä yli tunnin ja sepä vasta mukavaa ja virkistävää oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ettei tarvitse tehdä mitään. Tein lumitöitä yli tunnin ja sepä vasta mukavaa ja virkistävää oli.

        Jotkut väittävät että lumitöissä kuluu 1000 kaloriaa tunnissa. Eipä senjälkeen paljon kuntosalia tarvita.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jotkut väittävät että lumitöissä kuluu 1000 kaloriaa tunnissa. Eipä senjälkeen paljon kuntosalia tarvita.

        Lääkäriä tarvitaan sen jälkeen. Selän välilevyistä kuluu milli pois tunnissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriä tarvitaan sen jälkeen. Selän välilevyistä kuluu milli pois tunnissa.

        Kannattaa muistaa hyvä työasento. Ideaali olisi hommata lumilinko vaikkapa tori sivulta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe