Mitään halveksittavampaa en tiedä

Anonyymi-ap

kuin ihminen, jota olet tukenut, kuunnellut, ollut lojaali, puukottaa sua raukkamaisesti selkään. Kun olit usein ainoa, joka oli tukena, niin silti käännytään kiusaajien puolelle. Näin on ainakin kolmen ihmisen kanssa käynyt ja ovatko ihmiset todella niin laumasieluja ettei voi olla liittymättä mukaan? Jos ei muuta niin olisi ollut edes neutraali. Miten joku pystyy tuollaiseen?

26

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuollaisesta oikein koskaan pääse yli. Sen ymmärtää paremmin jos joku joka on aina ollut kuspää, kiusaa mutta sellainen jonka on luokitellut hyväksi tyypiksi tekee sitä vain lauman painostuksesta ja nautinnonhalusta ja sadismista.

• Anonyymi

Ehkä se on ollut kusipää koko ajan ja on ollut vain pelkkä syötti? Sitäkin kannattaa miettiä. Aina ei kerrota totuutta mitkä on ihmisten oikeat välit ja valtasuhteet. Todellisuuden vääristäminen tai informaation rajoittaminen voi olla osa harkittua systemaattista kiusaamista, missä tämä auttaja persoona on itsessiassa se kiusaamisen kohde eikä suinkaan syöttinä käytetty henkilö. Siksi kannattaa miettiä ketä lähtee auttamaan ja mihin asioihin puuttuu jos ne ei ole omia.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18121491R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ihmisten luotettavuuteen en ole koskaan sokeasti luottanut! Yleensä menee pidempi aika, joka näyttää kannattaako sittenkään uskoutua normaalia vakavammin.

• Anonyymi

Näköjään. Haluan naiivisti uskoa hyvää ihmisistä, että hyvä saa hyvää takaisin. Ei ole niin.

• Anonyymi

Teot kertovat enenpi kun sanat…
      Puheet on aina puheita.

• Anonyymi

No huh huh. Eipä tarvitse tuollaista miettiä, kun on valinnut jo vuosia sitten sen oman tiensä ja oman tapansa toimia ja siihen ei kuulu kiusaamiset vaan päinvastoin auttamiset siinä, missä pystyy ja mihin omat resurssit riittää.

• Anonyymi

Mutta niinhän toisia kiusataan, oli ne sitten aikuisia tai nuorempia. Näinhän se on. Siltikin voi myös kiusattuna tehdä asioille jotain, jos se menee liian rankaksi. Kukapa sitä suotta selkäänsä ottaa eikä normaalisti aikuisten kuuluisikaan kiusata toisiaan vaan mieluummin puhua, jos on jotain selvitettävää, mutta jotkuthan tekee sitä ihan harrastuksenaan. Ne aikuiset ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta niinhän toisia kiusataan, oli ne sitten aikuisia tai nuorempia. Näinhän se on. Siltikin voi myös kiusattuna tehdä asioille jotain, jos se menee liian rankaksi. Kukapa sitä suotta selkäänsä ottaa eikä normaalisti aikuisten kuuluisikaan kiusata toisiaan vaan mieluummin puhua, jos on jotain selvitettävää, mutta jotkuthan tekee sitä ihan harrastuksenaan. Ne aikuiset ihmiset.

Kyllähän se ihan kotona opitaan tuo malli.
        Ihan se miten kotona puhutaan muista ihmisistä vaikuttaa paljon. On paljon ns. hyviä perheitä joissa kuitenkin puhutaan muista ihmisistä todella rumasti ja siitähän se lähtee.
        Joskus se kiusaamista vastustavaksi itseään kehuva on sitten kuitenkin niiden kiusaajien puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan se miten kotona puhutaan muista ihmisistä vaikuttaa paljon. On paljon ns. hyviä perheitä joissa kuitenkin puhutaan muista ihmisistä todella rumasti ja siitähän se lähtee.
        Joskus se kiusaamista vastustavaksi itseään kehuva on sitten kuitenkin niiden kiusaajien puolella.

Kotona kyllä arvosteltiin kaikkia ja kaikkea, usein melko karkeastikin, mutta silti on autettu muita aina kun on ollut tarvis. Että miten sen nyt ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Kotoa mallit opitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona kyllä arvosteltiin kaikkia ja kaikkea, usein melko karkeastikin, mutta silti on autettu muita aina kun on ollut tarvis. Että miten sen nyt ottaa.

Olet harvinainen poikkeus, jolla on vahva oikeudentaju ja kyky nähdä omat vanhemmat heikkoina yksilöinä jos he sellaisia ovat.

• Anonyymi

Nämä laumasielut kääntävät takkinsa sitä mukaa miten tilanne kehittyy. Jos kiusattu alkaa saamaan tukea, menee pissa housuun ja ollaan muka ettei koskaan olla oltu kiusaajajengissä mukana. Niin raukkoja ne on

• Anonyymi

Eräs kurja ympäristö on ollut hyvä ilmapuntari moiselle, eli kun alkaa näyttää apealta, niin peräännytään kunnes joku tarinatoope taas saa vakuutettua, että niskan päällä ollaan pelissä joka ei edes liity näihin a-tonttuihin mitenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs kurja ympäristö on ollut hyvä ilmapuntari moiselle, eli kun alkaa näyttää apealta, niin peräännytään kunnes joku tarinatoope taas saa vakuutettua, että niskan päällä ollaan pelissä joka ei edes liity näihin a-tonttuihin mitenkään

Yhtäkkiä on taas nää petterit penat ja hessut niin voitorriamusina että

• Anonyymi

Itsellekin käynyt, niin ett olen tsempannut ja tukenut jotakuta ja kun hänellä ruvennut menemään paremmin, hän on ruvennut mua haukkumaan muille tai ottanut etäisyyttä, kun ei enää tarvi tukea multa. Eikä ole tukea mulle herunut, kun tarve olis ollut, olen saanut pärjätä yksinäni. Olen puolustanut henkilöä kiusaajaa vastaan, mutt itse olen joutunut yksin pärjäämään kiusaajaa vastaan ja kaiken huipuksi mua rupesi välttelemään henkilö, joka aiemmin pystyi mun kanssa saman pöydän ääressä tauolla istumaan, pelkäsi ett kiusaaja, josta oli tullut yhtäkkiä hänen kaveri sattuu näkemään. Oli helpotus, kun työt loppui siellä paikassa, eikä tarvinnut niiden ihmisten kans enää olla tekemisissä.

• Anonyymi

Pysy poissa heistä äläkä syö heitä, niin jättävät rauhaan. Ei monikaan linnaan viitsi mennä vaikka muuten voisi inhossaan vaikka mitä tehdäkin.

• Anonyymi

No niinpä sitä mäkin en kyl enää tukea ja kuuntelua anna puhuvat vain paskaa siis keksivät

• Anonyymi

Oletko varma että niin on käynyt?
      Jos jotain olen palstalla oppinut niin sen, että täällä ihmiset menee harhat edellä.
      OIetko varma että joku on kääntynyt sinua vastaan vai onko kyseessä joku oman pään muodostama harha? Suosittelen miettimään sitä.
      sivusta

• Aito ystävä tai kaveri ei voi koskaan toimia noin. Hänellä on moraali, joka ei salli tuollaista käytöstä. Toki minun mielestä pitää katsoa lähtökohtia, jos kasvatusmalli on ollut ihan takapuolesta, niin vaikuttaahan se.

Ei se silti poista sitä, että aikuinen ja tervejärkinen ihminen osaa tarvittaessa tarkistaa omaa toimintamalliaan sekä tehdä tarvittavia muutoksia siihen. En tiedä onko tuo joku nykyajan rusinat pullasta -malli sitten. Minkä taakseen jättää, niin sen edestään löytää.

• Anonyymi

En ymmärrä missä te elätte kun tapahtuu tuollaisia lasten juttuja.
      Sanotaan että 20v vielä voinut olla noin mutta aikuisena ei koskaan.

• Anonyymi

Noin käy ihmisille, jotka pyörii samojen ihmisen kanssa koko elämänsä.
      Olisit vaihtanut maisemaa!

• Taitaa olla vaihdevuosivalitus kyseessä.

• Anonyymi

Siltä pitää ottaa puukko pois!

• Tuo on paras ratkaisu tässä tapauksessa. Mutta mitä pitää ottaa narsissilta pois?

• Ehkä ne terälehdet pitäisi ottaa narssisilta pois.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3025
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1699
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe