Venäläisiä Wagner-natseja voi tulla itärajan ylitse muka turvapaikanhakijoina

Anonyymi-ap

Natsi-Venäjältä voi odottaa vaikka mitä.

66

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se outoa, kun noi "ns.pakolaiset" Ei edes tiedä omaa kotimaataan, Ei syntymäaikaa/paikkaa, Ei lähtömaataan, Ei kansalaisuuttaan - Mistä ihmeestä ne on ilmestyneet ja kuitenkin ne Hakee Turvapaikkaa ? ? ?

      • Anonyymi

        Ovat kuulleet suomalaisista taikaseinistä, joista saa seteleitä. Se heitä kiinnostaa.


    • No ehkä hyvä idea jos wagner sai turvapaikka Suomea sama aikaa Venäjä tulee heikko hhhhhhhhhhhh ja Amerikka sanoa Suomea hyvää kiltti poika hhhhhhhh

      • Anonyymi

        Mita mita mita mita sina sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mita mita mita mita sina sanoa?

        Joko ulkomaalaista leikkivä peesu Näin aikaisin heräsi höpisemään.olet niin säälittävä ,että melkein itkettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko ulkomaalaista leikkivä peesu Näin aikaisin heräsi höpisemään.olet niin säälittävä ,että melkein itkettää.

        Uskon yö näkee minun viesti unta
        Raskas viesti
        Mutta hei jos sinulle huono juo vettä suola kanssa se auta
        Jos jos lammas tulee kipeä annatan vettä ja suola


    • Sinä ymmärsit hyvin lammas
      Et osaa vastata

      • Anonyymi

        Venäläiset lampaat määkivät johtajansa Putlerin nimeä 😉


    • No Putin on pahaa mies ja Venäjäiset he maksaa
      Mutta sinulle demokratia ja joka päivä maksat enemmän Sähkö-Asunto.Ruokaa.Benz
      lammas sinä myös olet hhhhhhhhh

      • Anonyymi

        Ainahan voit muuttaa sinne ihannemaahasi Venäjälle jos ei Suomi kelpaa 😉 Heippa 👋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voit muuttaa sinne ihannemaahasi Venäjälle jos ei Suomi kelpaa 😉 Heippa 👋

        No elän missä minä halua ei missä sinä toivot hhhhhhhhhhh
        Missä sananvapaus hhhhhhhhhhh moni lammas suomi 24 halua suomi tulee sama kuin .p ,Korea


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No elän missä minä halua ei missä sinä toivot hhhhhhhhhhh
        Missä sananvapaus hhhhhhhhhhh moni lammas suomi 24 halua suomi tulee sama kuin .p ,Korea

        No kerro mikset halua asua ihannemaassasi Venäjällä 😉

        Venäjällä toisinajattelijat saavat pitkän vankilatuomion tai elävät lyhyen elämän 😉

        Venäjä = Pohjois-Korea


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro mikset halua asua ihannemaassasi Venäjällä 😉

        Venäjällä toisinajattelijat saavat pitkän vankilatuomion tai elävät lyhyen elämän 😉

        Venäjä = Pohjois-Korea

        En halua asun Mutta jos kysyt haluanko asua .P.KOREA vai USA
        kyllä ,P.KOREA HHHHHHHHHHHHHHEHEHAHA


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En halua asun Mutta jos kysyt haluanko asua .P.KOREA vai USA
        kyllä ,P.KOREA HHHHHHHHHHHHHHEHEHAHA

        No kerro nyt rehellisesti, miksi et halua asua Venäjällä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro nyt rehellisesti, miksi et halua asua Venäjällä 😉

        Jos kysyt halua asua Venäjä tai Usa
        Kyllä Venäjä hhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Jos kysyt halua asua Venäjä tai Usa
        Kyllä Venäjä hhhhhhhhhhhhhh

        Kysyn miksi et halua asua Venäjällä vaan Suomessa.

        Kerro nyt rehellinen vastauksesi 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn miksi et halua asua Venäjällä vaan Suomessa.

        Kerro nyt rehellinen vastauksesi 😉

        Miksi asun siellä en olen Venäjäläinen myös en maksa vero siellä


      • Keittiössä muutin Suomea suora hhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voit muuttaa sinne ihannemaahasi Venäjälle jos ei Suomi kelpaa 😉 Heippa 👋

        Aivan.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En halua asun Mutta jos kysyt haluanko asua .P.KOREA vai USA
        kyllä ,P.KOREA HHHHHHHHHHHHHHEHEHAHA

        Ota nyt ne aamulääkkeet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt ne aamulääkkeet.

        Miksi aamulääkeet tehnyt hyvä seksi hhhhhhhhhhh


      • Anonyymi

        Asuu jossai tuppukylässä. On asunnot aina. Ehkä käynyt kerran viereisessä kunnassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuu jossai tuppukylässä. On asunnot aina. Ehkä käynyt kerran viereisessä kunnassa.

        Asun tosi kaunis kaupunki


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Keittiössä muutin Suomea suora hhhhhhhhhhhhhhhhh

        Kerro vaan mistä olet tullut. Ei sinun tarvitse hävetä vanhaa kotimaatasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan mistä olet tullut. Ei sinun tarvitse hävetä vanhaa kotimaatasi.

        hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Olen ylpeä kotka hhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Olen ylpeä kotka hhhhhhhhhhh

        Hahhahhehheh. Et sinä tunnu olevan ylpeä vanhasta kotimaastasi, koska et paljasta mikä se on. Hah hah heh heh. Oletko Aasiasta vai Afrikasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhehheh. Et sinä tunnu olevan ylpeä vanhasta kotimaastasi, koska et paljasta mikä se on. Hah hah heh heh. Oletko Aasiasta vai Afrikasta?

        Jos joka hänen äiti on Suomalainen missä sitten hänen kotiin on


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Jos joka hänen äiti on Suomalainen missä sitten hänen kotiin on

        No mistä sinun isäsi sitten on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sinun isäsi sitten on?

        No mitä auta sinua ihminen kuollut


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No mitä auta sinua ihminen kuollut

        Missä maassa se kuoli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä maassa se kuoli?

        Suomessa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Suomessa

        Taidat hävetä vanhaa kotimaatasi. Ymmärrän kyllä häpeäsi, jos olet Venäjältä. Muuten sinun ei tarvitse hävetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat hävetä vanhaa kotimaatasi. Ymmärrän kyllä häpeäsi, jos olet Venäjältä. Muuten sinun ei tarvitse hävetä.

        Minä en hävetän mitään kuin sanoin jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
        Miksi jos joka eri mieltä heti hän on Venäjältä tai Kiinasta
        Oppia sananvapa maa ihmisiä voi olla eri mieltä sitten kuka on oikea se on sitten elämä vasta aikaan kanssa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä en hävetän mitään kuin sanoin jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
        Miksi jos joka eri mieltä heti hän on Venäjältä tai Kiinasta
        Oppia sananvapa maa ihmisiä voi olla eri mieltä sitten kuka on oikea se on sitten elämä vasta aikaan kanssa

        Haukuithan sinäkin ihmisiä lampaiksi jopa vain yhden viestin perusteella....

        Minä olen oman tieni kulkija. Kiinaa minä kunnioitan, Venäjää en.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haukuithan sinäkin ihmisiä lampaiksi jopa vain yhden viestin perusteella....

        Minä olen oman tieni kulkija. Kiinaa minä kunnioitan, Venäjää en.

        Miksi lammas siksi jos ihminen elä sama kuin papukaija jos joka sano jotain toinen sano kyllä kyllä
        He ovat lammas
        Ihminen pakko käyttää omaa pää joskus


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Miksi lammas siksi jos ihminen elä sama kuin papukaija jos joka sano jotain toinen sano kyllä kyllä
        He ovat lammas
        Ihminen pakko käyttää omaa pää joskus

        Ja sinä sanot yhden viestin perusteella ihmistä lampaaksi, koska olen jossain asiassa eri mieltä kanssasi. Sinä olet 🐑🐑🐑


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Miksi lammas siksi jos ihminen elä sama kuin papukaija jos joka sano jotain toinen sano kyllä kyllä
        He ovat lammas
        Ihminen pakko käyttää omaa pää joskus

        Sinun ihannemaassasi Venäjällä on paljon lampaita. He toistavat samaa propagandaa mitä Venäjän valtamedia = Kreml. Mikset kutsu venäläisiä lampaiksi? Et sinä käytä omia aivojasi 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ihannemaassasi Venäjällä on paljon lampaita. He toistavat samaa propagandaa mitä Venäjän valtamedia = Kreml. Mikset kutsu venäläisiä lampaiksi? Et sinä käytä omia aivojasi 😉

        Venäjä kuin Kiina kaksi poliisi maa kaksi iso vankila hyvin tiedä siellä ei voi mitä haluat siksi en kutsun heistä lammas
        Mutta 24 h länsi huutaa ollaan sananvapa maa uskonto vapaa politikka vapaa
        Ameriklainen he sanovat kyllä 100000 ihmisiä on kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen
        Mutta joka Suomalainen lammas suomessa sanoa ei pidä paikka hhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä sanot yhden viestin perusteella ihmistä lampaaksi, koska olen jossain asiassa eri mieltä kanssasi. Sinä olet 🐑🐑🐑

        Minä myös olin joskus mutta onneksi ei ennä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Venäjä kuin Kiina kaksi poliisi maa kaksi iso vankila hyvin tiedä siellä ei voi mitä haluat siksi en kutsun heistä lammas
        Mutta 24 h länsi huutaa ollaan sananvapa maa uskonto vapaa politikka vapaa
        Ameriklainen he sanovat kyllä 100000 ihmisiä on kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen
        Mutta joka Suomalainen lammas suomessa sanoa ei pidä paikka hhhhhh

        Suomessa asuvat venäläiset putinistit ovat lampaita.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä myös olin joskus mutta onneksi ei ennä

        Taidat olla vieläkin 🐑, koska haukut raukkamaisesti muita vaikka et tunne heitä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vieläkin 🐑, koska haukut raukkamaisesti muita vaikka et tunne heitä 😉

        Jos olen vielä ehkä hhhhhhhhh
        No mitä sinä olet älä sano minulle katso peili hhhhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa asuvat venäläiset putinistit ovat lampaita.

        Jos kun minä sanoin Putin Dktatturi sinun Suomi ja ja EU ja USA Laittoi putin punainen matto


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Jos kun minä sanoin Putin Dktatturi sinun Suomi ja ja EU ja USA Laittoi putin punainen matto

        No ei laittanu Putinin eteen punaista mattoa enää 10 vuotta sitten, kuten väitit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei laittanu Putinin eteen punaista mattoa enää 10 vuotta sitten, kuten väitit..

        Älä puhu katso Putin Suomessa 2017 ja 2018
        Suomalainen ei kaikki mutta suuri osaa heillä huono muisti hhhhhhhhhhhhhhhhh
        Pleace en halua puhun Suomen poltikka


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Älä puhu katso Putin Suomessa 2017 ja 2018
        Suomalainen ei kaikki mutta suuri osaa heillä huono muisti hhhhhhhhhhhhhhhhh
        Pleace en halua puhun Suomen poltikka

        Venäjä-pakotteet olivat päällä jo vuosina 2017 ja 2018 eli ei Venäjän päätä taputeltu silloinkaan..

        Heippa 👋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä-pakotteet olivat päällä jo vuosina 2017 ja 2018 eli ei Venäjän päätä taputeltu silloinkaan..

        Heippa 👋

        Kirjoita Putin suomessa 2017 Trump kanssa
        Sitten Putin Suomessa 2018 yksin


    • Anonyymi

      Kaikki palautukseen,niin ei tarvi ihmetellä kuka on ja mistä.

      • Anonyymi

        Sinäkö sen päätät. Voivoi.


    • Anonyymi

      Vihreät jo kyselevät josko kuka tulija voisi majoittua ja vaikka kaksikin mahtuu.
      Mitähän kävi sille 2015 tädille joka majoitti kaksi mustakulmaista matu-ukkoa heivattuaan oman miehensä mäkeen? Söikö ne sen tai jotain vielä kauheampaa?

      • Anonyymi

        Taas persu höpisee


    • Anonyymi

      Venäjältä ei tule mitään hyvää

    • Anonyymi

      Putinistit tykkää näistä idäntulijoista.

    • Anonyymi

      Venäjällä olleita rakennusmiehiä häädetään rajan yli ettei tartte maaksaa ´ruokkii

    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Se on juurikin näin.

    • Anonyymi

      Rysssien temppuja

      • Anonyymi

        Entäs sinun temppusi?

        Kuen IL totesi:
        "Vartiuksen rajavartioaseman vartiopäälliköltä Jouko Kinnuselta kysyttiin... kuinka viranomaiset pystyvät erottamaan, onko maahan tulossa palkka-armeija Wagnerin sotilaita. Kinnusen mukaan maahan tulevista ryhmistä on helppo tunnistaa mahdolliset Wagner-sotilaat."

        Helppo tunnistaa? Miten? Ei kertonut.


    • Anonyymi

      Suomen putinistit oottaa niitä innoissaan.

    • Anonyymi

      Voi Kultsu, Wagner tiimillä taitaa olla tärkeämpiä hommia hoidettavana!🤡🤡

      • Anonyymi

        Joo Wagnerin natsit lietsoo sotia ja kapinoita Afrikassa 🤡🤡🤡🤡 Ryzzien sotahulluus on "sitä parempaa".


    • Anonyymi

      Tulihan Suomeen satoja sotilaita ja poliiseja Irakista. Kukaan ei ihmetellyt?

      • Anonyymi

        Ne ei tulleetkaan hybridioperaation kautta... Turhaan vähättelet ryzzien touhuja, Venäjäkiimavajakki. Ei ne oo sun kamujasi...


      • Anonyymi

        Miksi Irak olisi lähettänyt Suomeen "vihreitä miehiä".?Venäjällä sellainen intressi voisi olla..


      • Anonyymi

        Moni ihmetteli. Se on muuten sisäministeriö, joka vastaa maahanmuuttoa koskevan lainsäädännön valmistelusta, ohjaa ja kehittää maahanmuuttohallintoa sekä tulosohjaa maahanmuuttovirastoa.

        Orpo oli tuolloin 2015 aikoihin sisäministerinä. Orpo kaupallisti silloin maahanmuuttobisneksen. Paljon halpatyövoimaa yrityksille ja lisäksi itse maahanmuutosta tuli bisnestä. Kokoomus ajaakin yritysten ja sijoittajien etua.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3204
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      127
      2239
    3. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      106
      2030
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      163
      1903
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      91
      1824
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1631
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1485
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1303
    9. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      115
      1225
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1210
    Aihe