mistä saa nuuskaa kouvolassa?

kuka tietää?

nii missä kouvolassa myydään tykkinuuskaa ja paljon se siellä maksaa..

41

4702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtaja

kiinnostais itteäkin. saako kouvolasta nuuskaa mistään?

• kiinnostaa nuuskaaminen

niin sniffatkaa persettänne, jos se auttaisi?

• runkkariperse
        kiinnostaa nuuskaaminen kirjoitti:

niin sniffatkaa persettänne, jos se auttaisi?

vaikka itte et sitte nähtävästi nuuskaa, niin mitä vittua se sulle kuuluu jos joitain ihmisiä kiinnostaa tupakoida, muttei keuhkosyöpä?
        tää just suomessa vituttaaki tällänen toistenasioihin puuttuminen..

• Moha12

mistä saa nuuskaa kouvolassa?
      nii missä kouvolassa myydään tykkinuuskaa ja paljon se siellä
      maksaa..

• VinkVinkVink

Autolla viipurin suuntaan, sieltä saa kohtuuhintaan

• mohar1

runkkaan mällit suuhusi.

siinä sulle nuuskaa homo.

• kärjenjoonas

Ihanaa, olenkin ihka oikea spermanaama =)

• gangsterivoikkaa

Voikkaalla, ihan vaan villi veikkaus

• Ihan_itse

Loikkimalla laivaan ja ostamalla ihan itse. Kouvostoliitossa ei kukaan kerro mitään - GRU valvoo.

• MikseiKukaanKerro

No kuka kertoisi yhtään mitään nuuskan myynnistä kun sanktiot on kovemmat kuin pahoinpitelystä, raiskauksesta tai rattijuopumuksesta?

Valtion mielestä pitää korvata menetettyjä verotuloja tupakka-tuotteesta, vaikka nuuska tupakka-tuotteena on kiellettyä, jota ei voi myydä, eli jota ei voi verottaa, mutta silti sen laittomasta myynnistä on aiheutunut valtiolle verotulojen menetyksiä.

Hakkaa ja raiskaa kansalaista, ihan sama valtiolle, mutta varastappa valtiota, tai varasta valtiolta jotain sellaista mitä valtiolla ei edes ole, ni sitte joudut maksamaan.

Ihme ettei julkinen nuuska-myynti kiinnosta, eikö? (Ennemmin ajan sun päälle kännissä ja painan sua väkisin berberiin, kuin ilmotan julkisesti että täällä on nuuskaa.)

• Anonyymi
        MikseiKukaanKerro kirjoitti:

No kuka kertoisi yhtään mitään nuuskan myynnistä kun sanktiot on kovemmat kuin pahoinpitelystä, raiskauksesta tai rattijuopumuksesta?

Valtion mielestä pitää korvata menetettyjä verotuloja tupakka-tuotteesta, vaikka nuuska tupakka-tuotteena on kiellettyä, jota ei voi myydä, eli jota ei voi verottaa, mutta silti sen laittomasta myynnistä on aiheutunut valtiolle verotulojen menetyksiä.

Hakkaa ja raiskaa kansalaista, ihan sama valtiolle, mutta varastappa valtiota, tai varasta valtiolta jotain sellaista mitä valtiolla ei edes ole, ni sitte joudut maksamaan.

Ihme ettei julkinen nuuska-myynti kiinnosta, eikö? (Ennemmin ajan sun päälle kännissä ja painan sua väkisin berberiin, kuin ilmotan julkisesti että täällä on nuuskaa.)

Mutta valtiota ei selvästi kiinnosta kun sossurahat menee somaliaan turkkiin Irakiin Syyrian ymym. Isoja summia. Niitä ei kytätä eikä kyselyjä tule että mitäs rahoja lähetellään tai onko saaja asumassa siellä missä oli vainoa ja ahdistusta.

• Zitroninpurkupalvelu
    • kissanpaska666420

Kouvolan asemalla, luultavasti

• Mällihuuli

Poliisilaitoksen päivystyksessä on aina muutama torni tiskin alla, kannattaa kysyä sieltä.

• Ruiskuhuuli

Käy muuten poliisitkin ostamassa omat mällit huuliinsa yhdeltä kepabkioskilta, ei taida nuokaan mieltää tätä myyntiä kovin suureksi rikokseksi.

• Lurppahuuli

Luulisi esimiesten kiinnittävän huomiota noihin mällihuulisiin kyttiin, sen verran usein noita näkee virkapuvussa liikkuvan.

• tattoopower

Mökiltä missä on ulkohuusi. Sieltä alta sitä paskaa saa.

Se kuka sellaista paskaa levittää kylillä, niin kyllä tietää tehneensä. Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit lopettaa tommosen kielletyn sonnan myynnin.

• Mitenosaatkin

:DDDD Taasko ne samat isot, treenatut... :DDD Sain taas päivän parhaat naurut. Tuolla sanajärjestyksellä se aina onnistuu. :DDD

• Anonyymi
        Mitenosaatkin kirjoitti:

:DDDD Taasko ne samat isot, treenatut... :DDD Sain taas päivän parhaat naurut. Tuolla sanajärjestyksellä se aina onnistuu. :DDD

Se on hoopohöpelö.

• Bisnismiehii

Ruotsista hakevat pakettiautoilla kun rajavalvontaa ei käytännössä ole lainkaan. Hyvä bisnes, 200% voittoa, 3000:sta tornista saa voittoa 10€/kpl , siis 30 000€ kuorma nettoa ja menee heti kaupaksi. Jos myyvät kuorman itse niin sitten voitto on 60 000€. kerran kuussa käyvät, hyvää tiliä tekköövät.

• mietinkokoajanrahaa

vittu nyt alko kiinnostaa!
      miten pääsisin mukaan tohon bisnekseen?
      olis rahalle tarvetta !
      saako viipurista mitää?

• Eräsvaantäällä

Älä nyt edes suunnittele sotkeutuvasi. Vältyt monelta harmilta, ja yöunesikin pysyvät parempina.

• Anonyymi

Rahalle tarvetta?
        Minulla on tarvetta lisääntymiselle!

• suusyöpä

Keräile jäähallin vaihtopenkin lattialta niin saat ilmaiseksi, siellä ne istuu joka toinen ukko mälli huulessa lattialle räkien.

• pirrekissa

Mä voin myyä pussillisen kissanpaskaa,paljo maksat😀

• Suusyöpä

Parikin kepabkioskia taitaa myydä tiskinalta, kannattaa kysellä niistä.

• MonniMyy

Tykkimäellä tietenkin. Meet akvaarion luo ja huudat "Monni myy mulle nuuskaa" Kohta sul on kaks tornia käsissä ja kädet täynnä suomulimaa, mut se lähtee pyyhkimällä pois.

• työnnäsyvälle

paina se nuuska perseeseesi amispoju.

• Tupakkimies

Tätä paskaa tuntuu olevan myynnissä joka puolella nykyään, ihme ettei poliisia kiinnosta noiden salakuljettajien ja diilereiden touhu,

• Anonyymi

Itseasiassa tiiän tapauksen jossa yks tyyppi sai 20:n tonnin maksut nuuskan myymisestä

• Anonyymi

Kellää myydä nuuskaa haminas???

• Anonyymi

Kysy tullista. Vastikään takavarikoivat pari tonnia.

• Anonyymi

mitä ne sielt takavarikoo ,viinakin on sallittua

• Anonyymi

Saisko denssiä Kouvolasta?

• Anonyymi

Kyllä saa, ihan niin paljon kuin tarvetta. Vaikka pakettiautollisen .
        Ne tietää jotka tietää.👌

• Anonyymi

Saa

• Anonyymi

25e/kanki

• Anonyymi

Aika kallista. Oisin ostanut 15€/2 tolppaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kallista. Oisin ostanut 15€/2 tolppaa

Ajele Ruotsiin niin voit ostaa halvalla

• Anonyymi

Hintahan riippuu siitä paljonko otat.
      1 purkki vai autolastillinen?

• Anonyymi

tilaa netistä. 4mg on laillinen raja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe