nii missä kouvolassa myydään tykkinuuskaa ja paljon se siellä maksaa..
mistä saa nuuskaa kouvolassa?
41
4702
Vastaukset
- johtaja
kiinnostais itteäkin. saako kouvolasta nuuskaa mistään?
- kiinnostaa nuuskaaminen
niin sniffatkaa persettänne, jos se auttaisi?
- runkkariperse
kiinnostaa nuuskaaminen kirjoitti:
niin sniffatkaa persettänne, jos se auttaisi?
vaikka itte et sitte nähtävästi nuuskaa, niin mitä vittua se sulle kuuluu jos joitain ihmisiä kiinnostaa tupakoida, muttei keuhkosyöpä?
tää just suomessa vituttaaki tällänen toistenasioihin puuttuminen..
- Moha12
mistä saa nuuskaa kouvolassa?
nii missä kouvolassa myydään tykkinuuskaa ja paljon se siellä
maksaa..- VinkVinkVink
Autolla viipurin suuntaan, sieltä saa kohtuuhintaan
- mohar1
runkkaan mällit suuhusi.
siinä sulle nuuskaa homo.- kärjenjoonas
Ihanaa, olenkin ihka oikea spermanaama =)
- gangsterivoikkaa
Voikkaalla, ihan vaan villi veikkaus
- Ihan_itse
Loikkimalla laivaan ja ostamalla ihan itse. Kouvostoliitossa ei kukaan kerro mitään - GRU valvoo.
- MikseiKukaanKerro
No kuka kertoisi yhtään mitään nuuskan myynnistä kun sanktiot on kovemmat kuin pahoinpitelystä, raiskauksesta tai rattijuopumuksesta?
Valtion mielestä pitää korvata menetettyjä verotuloja tupakka-tuotteesta, vaikka nuuska tupakka-tuotteena on kiellettyä, jota ei voi myydä, eli jota ei voi verottaa, mutta silti sen laittomasta myynnistä on aiheutunut valtiolle verotulojen menetyksiä.
Hakkaa ja raiskaa kansalaista, ihan sama valtiolle, mutta varastappa valtiota, tai varasta valtiolta jotain sellaista mitä valtiolla ei edes ole, ni sitte joudut maksamaan.
Ihme ettei julkinen nuuska-myynti kiinnosta, eikö? (Ennemmin ajan sun päälle kännissä ja painan sua väkisin berberiin, kuin ilmotan julkisesti että täällä on nuuskaa.) - Anonyymi
MikseiKukaanKerro kirjoitti:
No kuka kertoisi yhtään mitään nuuskan myynnistä kun sanktiot on kovemmat kuin pahoinpitelystä, raiskauksesta tai rattijuopumuksesta?
Valtion mielestä pitää korvata menetettyjä verotuloja tupakka-tuotteesta, vaikka nuuska tupakka-tuotteena on kiellettyä, jota ei voi myydä, eli jota ei voi verottaa, mutta silti sen laittomasta myynnistä on aiheutunut valtiolle verotulojen menetyksiä.
Hakkaa ja raiskaa kansalaista, ihan sama valtiolle, mutta varastappa valtiota, tai varasta valtiolta jotain sellaista mitä valtiolla ei edes ole, ni sitte joudut maksamaan.
Ihme ettei julkinen nuuska-myynti kiinnosta, eikö? (Ennemmin ajan sun päälle kännissä ja painan sua väkisin berberiin, kuin ilmotan julkisesti että täällä on nuuskaa.)Mutta valtiota ei selvästi kiinnosta kun sossurahat menee somaliaan turkkiin Irakiin Syyrian ymym. Isoja summia. Niitä ei kytätä eikä kyselyjä tule että mitäs rahoja lähetellään tai onko saaja asumassa siellä missä oli vainoa ja ahdistusta.
- Zitroninpurkupalvelu
https://www.youtube.com/watch?v=DwCwkDa9w7Y
Videolla olevilta hemmoilta löytyy varmasti :) - kissanpaska666420
Kouvolan asemalla, luultavasti
- Mällihuuli
Poliisilaitoksen päivystyksessä on aina muutama torni tiskin alla, kannattaa kysyä sieltä.
- Ruiskuhuuli
Käy muuten poliisitkin ostamassa omat mällit huuliinsa yhdeltä kepabkioskilta, ei taida nuokaan mieltää tätä myyntiä kovin suureksi rikokseksi.
- Lurppahuuli
Luulisi esimiesten kiinnittävän huomiota noihin mällihuulisiin kyttiin, sen verran usein noita näkee virkapuvussa liikkuvan.
- tattoopower
Mökiltä missä on ulkohuusi. Sieltä alta sitä paskaa saa.
Se kuka sellaista paskaa levittää kylillä, niin kyllä tietää tehneensä. Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit lopettaa tommosen kielletyn sonnan myynnin.- Mitenosaatkin
:DDDD Taasko ne samat isot, treenatut... :DDD Sain taas päivän parhaat naurut. Tuolla sanajärjestyksellä se aina onnistuu. :DDD
- Anonyymi
Mitenosaatkin kirjoitti:
:DDDD Taasko ne samat isot, treenatut... :DDD Sain taas päivän parhaat naurut. Tuolla sanajärjestyksellä se aina onnistuu. :DDD
Se on hoopohöpelö.
- Bisnismiehii
Ruotsista hakevat pakettiautoilla kun rajavalvontaa ei käytännössä ole lainkaan. Hyvä bisnes, 200% voittoa, 3000:sta tornista saa voittoa 10€/kpl , siis 30 000€ kuorma nettoa ja menee heti kaupaksi. Jos myyvät kuorman itse niin sitten voitto on 60 000€. kerran kuussa käyvät, hyvää tiliä tekköövät.
- mietinkokoajanrahaa
vittu nyt alko kiinnostaa!
miten pääsisin mukaan tohon bisnekseen?
olis rahalle tarvetta !
saako viipurista mitää?- Eräsvaantäällä
Älä nyt edes suunnittele sotkeutuvasi. Vältyt monelta harmilta, ja yöunesikin pysyvät parempina.
- Anonyymi
Rahalle tarvetta?
Minulla on tarvetta lisääntymiselle!
- suusyöpä
Keräile jäähallin vaihtopenkin lattialta niin saat ilmaiseksi, siellä ne istuu joka toinen ukko mälli huulessa lattialle räkien.
- pirrekissa
Mä voin myyä pussillisen kissanpaskaa,paljo maksat😀
- Suusyöpä
Parikin kepabkioskia taitaa myydä tiskinalta, kannattaa kysellä niistä.
- MonniMyy
Tykkimäellä tietenkin. Meet akvaarion luo ja huudat "Monni myy mulle nuuskaa" Kohta sul on kaks tornia käsissä ja kädet täynnä suomulimaa, mut se lähtee pyyhkimällä pois.
- työnnäsyvälle
paina se nuuska perseeseesi amispoju.
- Tupakkimies
Tätä paskaa tuntuu olevan myynnissä joka puolella nykyään, ihme ettei poliisia kiinnosta noiden salakuljettajien ja diilereiden touhu,
- Anonyymi
Itseasiassa tiiän tapauksen jossa yks tyyppi sai 20:n tonnin maksut nuuskan myymisestä
- Anonyymi
Kellää myydä nuuskaa haminas???
- Anonyymi
Kysy tullista. Vastikään takavarikoivat pari tonnia.
- Anonyymi
mitä ne sielt takavarikoo ,viinakin on sallittua
- Anonyymi
Saisko denssiä Kouvolasta?
- Anonyymi
Kyllä saa, ihan niin paljon kuin tarvetta. Vaikka pakettiautollisen .
Ne tietää jotka tietää.👌 - Anonyymi
Saa
- Anonyymi
25e/kanki
- Anonyymi
Aika kallista. Oisin ostanut 15€/2 tolppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kallista. Oisin ostanut 15€/2 tolppaa
Ajele Ruotsiin niin voit ostaa halvalla
- Anonyymi
Hintahan riippuu siitä paljonko otat.
1 purkki vai autolastillinen? - Anonyymi
tilaa netistä. 4mg on laillinen raja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279