Eikö ole lutusia nuo Kremlin tiedottajat? Niille nauraa, ei mpelkästään

Anonyymi-ap

suomalaiset vaan itse venäjäiset. Niillä on pokkaa valehdella asiassa kuin asiassa ja ilme pysyy vakavana. Kaiken lisäksi ne ovat aina hyvin loukkaantuneita, paitsi silloin kun ne kehuvat muita rehellisiksi, ammattilaisiksi ja taitaviksi, joka tietenkin tarkottaa, että kehuttu on todelle typerä ammattitaidoton tumpelo.

10

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Zelenski sentään teki aiemmin rehellistä huumoria.
      Venäjän hallinto on mukammas tosissaan noissa jutuissaan. Hyvä valehtelija alkaa tieitysti uskoa itsekin.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo aloittaja ole tyypillinen esimerkki ennakkoluuloisesta maksetun median aivopesemästä idiootista, jolla ei ole omia aivoja lainkaan. Loanheittämisellä luulee tulevansa onnelliseksi kun ei tarvitse yhtään funtsia asioita.

        Jatka samaan malliin. Oireet sopivat hyvin Natokuppaan. Siihen ei ole tiettävästi helppoa parannuskeinoa, sillä siitä pääsee eroon vain keräämällä ja analysoimalla tietoja mahdollisimman monesta tietolähteistä mitä meidän maksettu media ei kykene nykyisin tarjoamaan. Valtamediamme on muutettu propagandavälineeksi.
        Miksiköhän meillä ei ole enää riippumatonta vapaata mediaa? Miksi kaikki maailmanpoliittinen uutisointi annetaan meille USAsta ja se julkaistaan ensin Sanoma Osakeyhtiön toimesta ja seuraavana päivänä samaa paskaa levitetään ohuelti siveltynä sanasta sanaan koko valtakuntaan maakuntalehtien toimesta?

        Onko muuten kukaan lukenut viimeisten 20 vuoden aikana negatiivista juttua Natosta tai USAsta?


    • Anonyymi

      Venäjän johto ja niiden hännystelijät on koomikoita

    • Anonyymi

      Petskov on nyt pahoittanut taas mielensä ihan turhaan. Hän on aina tervetullut, kunhan pyytää turvapaikkaa. Venäjän kielisistä Stand-up koomikoista on huutava pula Suomessa.

    • Anonyymi

      Aika omituista tuo kuvittelu venäläisten pään sisuksista.
      Herää kysymys; miten voi päästä vieraan valtion kansalaisten aivoitusten todelliseen tietämiseen?

    • Anonyymi

      Vain Suomessa palvotaan Usan juoksupoikaa klounizelenskiä!

    • Anonyymi

      Zaharova päästi taas vitsin. "Venäjällä on sananvapaus päinvastoin kuin Länessä". Kaikki mitä Kremilin tiedottajat pästävä ulos pitää kääntää päivastoin. Onkohan Zaharovilla vasen aivopulisko oikealla puolelle ja päin vastoin. Muuten tuo jatkuva valehtelu vaatisi kovasti vodkaa pysyäkseen edes jollakin tasolla selväjärkisenä.

    • Anonyymi

      Suurimmat valehtelijat löytyy Suomesta! Kauden uhka ja Raja kiinni!

    • Anonyymi

      Se nauru muuttuu vielä pitkäksi itkuksi!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe