Gran canaria

Anonyymi-ap

Moikka onkos ketään paria menossa viikolla 7 täällä olisi ensikerttalainen 50 pari jota kiinnostaa tutustua ja kokeilla toisen parin kanssa seksiä

29

3027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olemme siellä vk 6-8, ikää meillä 46 molemmilla.

• Anonyymi

Puerto Rico ollaan viikko7 joku päivä varmaan inglesiin illalla iskelmä baari Missä päin te olette t.aloittaja pari

• Anonyymi

Tavataanko joku päivä millainen pari olette tullaan viikoksi7

• Anonyymi

Mihin päin Canariaa ja kiinnostaisko ensiksi kokeilla nudismia porukalla ?

• Anonyymi

Vko 10-12 MasPalo....

• Anonyymi

Ingles ja Maspalomas, varma paikka siihen.

• Anonyymi

Oisko tammikuun alussa lähtijöitä, 50v mies kaipaisi seuraa.

• Anonyymi

Moikka kiinnostaako kevään paria tavata 51/49 paria ollaan viikolla 7 Puerto Ricossa ollaan ensi kertalaisia tutustuttaisiin vaik baarissa jos kemiat kohtais voitaisiin edetä pidemmällekin olisi mukava saada seuraa saman henkisitä pareista t.pari51/49

• Anonyymi

Moikka täällä olisi viikolla 7 tulossa Puerto Ricoon myös n50v pari ei olisi mukava löytää saman ikäisiä kavereita vaimo ei vielä rohjennut kokeilemaan mut jos sopiva pari sattuisi sopivasti viihteellä saattaisi rohkaisua onko samaan aikaan saman tyylisiä pareja siellä päin

• Anonyymi

Me oltaisiin viikko 7 fuerteventuran puolella nakuilemassa. Ja jiukan rouvaa siellä esittelemässä ja levittelemässä. Laiva yhteys olisi mahdollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me oltaisiin viikko 7 fuerteventuran puolella nakuilemassa. Ja jiukan rouvaa siellä esittelemässä ja levittelemässä. Laiva yhteys olisi mahdollinen.

Tulkaa käymään Puerto Ricossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkaa käymään Puerto Ricossa

Milloin ootte siellä. Tuttu paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin ootte siellä. Tuttu paikka.

Ollaan viikko 7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan viikko 7

Ok. Me ollaan samaan aikaan Fuertteventturan puolella.
        Pitää tarkastella noita lautta yhteyksiä.
        Onko nakuilu teille ok . Parin vaihto ei ehkä ole se meidän juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Me ollaan samaan aikaan Fuertteventturan puolella.
        Pitää tarkastella noita lautta yhteyksiä.
        Onko nakuilu teille ok . Parin vaihto ei ehkä ole se meidän juttu.

Meitä kiinnostaisi enemmän seksi mitä nakuilu

• Anonyymi

Jaaha tämä samainen kulahtanut persereikä on taas löytänyt kännykkänsä sängyn alta. Ainut kokemus pillusta löytyy synnytyksestä ja sen jälkeen ollut erittäin rauhallista sillä alueella…. Ja tulee olemaan. Varmaan on kiusallista kun tosi miehet ne puuhailee pillujen kanssa viikoittain ja itse nysväät sen pikku pilin kanssa reikäsen peiton alla ja toivot että 85 vuotias äitisi sattuisi kamaristaan kurkkaamaan mitä sä hikisenä siellä ähiset.
        Ei muutakuin hyvää jatkoa koska oma ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä kiinnostaisi enemmän seksi mitä nakuilu

Oukei. Pidetään hauskaa omilla osa aluilla. Seksi rikasta lomaa teille 💪🏼💪🏼

• Anonyymi

Upea blondi näkyi lentokoneessa.
      Oli miehensä kanssa.
      Olisinpa nähnyt naisen nakurannalla,upeat pakarat ja tissit.
      Kun kuvittelin miehiä joukola äntä nussimassa ,esim blondi hiekkarannalla viltin päällä nelinkontin pyllistelemässä,ukot ympärillä kalut pystyssä,kiimainen kuva !
      Kyllä hän näyttikin tyydytetyltä hymyillen hiukan uupuneesti mutta herttaisesti..

Kaarlo

• Anonyymi

Juuri tuota ne seksi lomat teettää. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Parinn päivän päästä lennetään sine pari50

• Anonyymi

Vko 10-13 Mas Palomas. Um voisi pistäytyä kivan parin luona alueen hotellissa. Alkuun vaikka drinkillä. Ei umpikänniset. Olen asiallinen ja innostunut. Voidaan myös mennä porukalla swinkkubaariin.

• Anonyymi

Ollaan nyt puerto ricossa löytyisikö tälle viikolle seuraa tpari50

Ketjusta on poistettu 173 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe