uusi passat variant 1,9tdi (100hp) ois isännällä osto kohteena higline varustuksella, sanokaapa alan miehet kuinka paljon autojen väliseksi hinta eroksi jää jos otat uuden A4 farmarin samalla koneella ja varusteilla??? ero tulee varmasti olemaan suhteellisen iso koska jokainen meistä nyt audin ennemmin laittaisi kuin volkkarin vai???? audi tunnetaan laatu autona mutta tuo hinta ihmetyttää !!!
A4:n hintaero passattiin??????????
11
2621
Vastaukset
- TeroPee
Juttelin Herttoniemen Stockmann-autolla Audi-myyjän kanssa A4:n ja Passatin hintaeroista. Huomioitavaa tässä vertailussa on lähinnä se, että Passatiin joutuu hankkimaan monta sellaista varustetta lisähintaa, jotka A4:ssä ovat jo vakiona (ilmastointi, ESP...).
Kun ko. autot on varusteltu samalla tavalla, A4:n hinta jää alemmaksi kuin Passatin hinta, joten VW:n hankkimista puolustaa lähinnä isommat tilat.- kiinnostunut
mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?
- TeroPee
kiinnostunut kirjoitti:
mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa? - kyllä
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?eroa on paskalla ja pannukakullakin
- Löytyy aina
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?Turha laskeskella moista!
Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
pureksimatta! - En ole viimeaikoina kysellyt
Löytyy aina kirjoitti:
Turha laskeskella moista!
Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
pureksimatta!oli kyllä toisinpäin eli Audista sai enemmän alennusta kuin VW:stä. Mutta voi olla näiden hinnankorotusten jälkeen tilanne tietysti muuttunut. Epäilen kyllä vähän noita aina 10%:a juttuja...
- S60
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?
- TeroPee
S60 kirjoitti:
Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?
Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi
- Pumppis on ok!
TeroPee kirjoitti:
Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi
Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...
- TeroPee
Pumppis on ok! kirjoitti:
Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...
..., mutta tässä olikin kysymys Passatin omista aluvanteista renkaista. Ei rengasliikkeestä saa VW:n merkillä varustettuja vanteita kuin poikkeustapauksissa. Jos sillä joillekin on väliä. Lisäksi nuo alkup. lisävarusteet ovat hyviä "kaupantekijäisiä".
- SS
että uuden A4:n farmari tulee vasta aikaisintaan loppuvuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412