A4:n hintaero passattiin??????????

saksalaisten ajaja

uusi passat variant 1,9tdi (100hp) ois isännällä osto kohteena higline varustuksella, sanokaapa alan miehet kuinka paljon autojen väliseksi hinta eroksi jää jos otat uuden A4 farmarin samalla koneella ja varusteilla??? ero tulee varmasti olemaan suhteellisen iso koska jokainen meistä nyt audin ennemmin laittaisi kuin volkkarin vai???? audi tunnetaan laatu autona mutta tuo hinta ihmetyttää !!!

11

2619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeroPee

      Juttelin Herttoniemen Stockmann-autolla Audi-myyjän kanssa A4:n ja Passatin hintaeroista. Huomioitavaa tässä vertailussa on lähinnä se, että Passatiin joutuu hankkimaan monta sellaista varustetta lisähintaa, jotka A4:ssä ovat jo vakiona (ilmastointi, ESP...).

      Kun ko. autot on varusteltu samalla tavalla, A4:n hinta jää alemmaksi kuin Passatin hinta, joten VW:n hankkimista puolustaa lähinnä isommat tilat.

      • kiinnostunut

        mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?


      • TeroPee
        kiinnostunut kirjoitti:

        mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?

        ...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...

        Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?


      • kyllä
        TeroPee kirjoitti:

        ...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...

        Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?

        eroa on paskalla ja pannukakullakin


      • Löytyy aina
        TeroPee kirjoitti:

        ...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...

        Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?

        Turha laskeskella moista!
        Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
        VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
        Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
        Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
        pureksimatta!


      • En ole viimeaikoina kysellyt
        Löytyy aina kirjoitti:

        Turha laskeskella moista!
        Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
        VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
        Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
        Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
        pureksimatta!

        oli kyllä toisinpäin eli Audista sai enemmän alennusta kuin VW:stä. Mutta voi olla näiden hinnankorotusten jälkeen tilanne tietysti muuttunut. Epäilen kyllä vähän noita aina 10%:a juttuja...


      • S60
        TeroPee kirjoitti:

        ...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...

        Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?

        Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?


      • TeroPee
        S60 kirjoitti:

        Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?

        Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi


      • Pumppis on ok!
        TeroPee kirjoitti:

        Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi

        Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...


      • TeroPee
        Pumppis on ok! kirjoitti:

        Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...

        ..., mutta tässä olikin kysymys Passatin omista aluvanteista renkaista. Ei rengasliikkeestä saa VW:n merkillä varustettuja vanteita kuin poikkeustapauksissa. Jos sillä joillekin on väliä. Lisäksi nuo alkup. lisävarusteet ovat hyviä "kaupantekijäisiä".


    • SS

      että uuden A4:n farmari tulee vasta aikaisintaan loppuvuonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2122
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe