uusi passat variant 1,9tdi (100hp) ois isännällä osto kohteena higline varustuksella, sanokaapa alan miehet kuinka paljon autojen väliseksi hinta eroksi jää jos otat uuden A4 farmarin samalla koneella ja varusteilla??? ero tulee varmasti olemaan suhteellisen iso koska jokainen meistä nyt audin ennemmin laittaisi kuin volkkarin vai???? audi tunnetaan laatu autona mutta tuo hinta ihmetyttää !!!
A4:n hintaero passattiin??????????
11
2619
Vastaukset
- TeroPee
Juttelin Herttoniemen Stockmann-autolla Audi-myyjän kanssa A4:n ja Passatin hintaeroista. Huomioitavaa tässä vertailussa on lähinnä se, että Passatiin joutuu hankkimaan monta sellaista varustetta lisähintaa, jotka A4:ssä ovat jo vakiona (ilmastointi, ESP...).
Kun ko. autot on varusteltu samalla tavalla, A4:n hinta jää alemmaksi kuin Passatin hinta, joten VW:n hankkimista puolustaa lähinnä isommat tilat.- kiinnostunut
mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?
- TeroPee
kiinnostunut kirjoitti:
mikä tulee hinnaksi A4:lle 1,9tdi:llä ja näillä varusteilla??? 230-250000mk?
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa? - kyllä
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?eroa on paskalla ja pannukakullakin
- Löytyy aina
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?Turha laskeskella moista!
Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
pureksimatta! - En ole viimeaikoina kysellyt
Löytyy aina kirjoitti:
Turha laskeskella moista!
Kannattaa mennä ensin kaupaan ja kysyä tarjousta molemmista:
VW:stä hinta tippuu aina noin 10%:a tingauksen jälkeen, kun Audin hinta on ns. enemmän kohallaan...
Lopputulos: Samavarusteinen VW on noin 15-20 tuhatta halvempi kuin Audi, niinkuin niiden alkuhinnat antavat ymmärtää...Tästä on myös kokemusta!!!
Mutta uusi A4 lienee sen verran parempi , että toi 15-20 nielee
pureksimatta!oli kyllä toisinpäin eli Audista sai enemmän alennusta kuin VW:stä. Mutta voi olla näiden hinnankorotusten jälkeen tilanne tietysti muuttunut. Epäilen kyllä vähän noita aina 10%:a juttuja...
- S60
TeroPee kirjoitti:
...farkkujen hinnoittelusta, mutta hinnat alkaen A4 (2.0 96Kw, manuuaali) maksaa vähän yli 200k ja Passatin 2.0 -bensa Firstline (85Kw) manuuaalilla maksaa pyöreät 173k. Kun tuohon Passatiin lykätään A4:n vakiovarusteet eli automaatti-ilmastointi (9.700,-) ja ESP (11.800,-) sekä 15" aluvanteet (10.500,-), nousee hinta lukemaan 205k. Ja edelleen Passatissa on enemmän tilaa, mutta samalla myös vähemmän tehoa...
Kuka vielä miettii varustellun Passatin ostoa?Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?
- TeroPee
S60 kirjoitti:
Maksaako 15 tuuman aluvanteet Passattiin todellakin 10 500,-??? Jos on totta, niin voiko kukaan olla niin tyhmä että ostaa niitä?
Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi
- Pumppis on ok!
TeroPee kirjoitti:
Maksaa ne! Käy vaikka "Rakentamassa auto" osoitteessa www.volkswagen.fi
Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...
- TeroPee
Pumppis on ok! kirjoitti:
Kyllä rengasliikkeestä saa vaikka 16" vanteet ja hyvät 205/55 renkaatkin vielä alle 7 tonnin - kokemuksesta voin sanoa ettei paljon kannata liikkeestä alkuperäisiä kysellä, ellei nyt sitten malli ihan hirveästi miellytä...
..., mutta tässä olikin kysymys Passatin omista aluvanteista renkaista. Ei rengasliikkeestä saa VW:n merkillä varustettuja vanteita kuin poikkeustapauksissa. Jos sillä joillekin on väliä. Lisäksi nuo alkup. lisävarusteet ovat hyviä "kaupantekijäisiä".
- SS
että uuden A4:n farmari tulee vasta aikaisintaan loppuvuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876