Ei hätää kun on paneelit katossa
Sähkö kallista mutta mulle ilmaosta ..
Kadehtikaa köyhät
Onni on aurinko paneelit tänään omistaa kun sähkö on 1e kwh
23
429
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei ole aurinkopaneeleita ka olet todennäköisesti köyhä niin mieleltäsi kuin varallisuuden puolesta. Menisit edes töihin.
- Anonyymi
Ei kannata kadehtia. -5 pakkasta, pieni harsokerros lunta päällä ja vaikka aurinkokin pilkistelee, niin tuotto tällä hetkellä huikeat 177 W
- Anonyymi
Onko n tyyppiä ja mikroinvertterillä? Kiinnostaa oikeasti eikä ole vituiluakysymykseni. Piikkiteho ollut parhaimmillaan? Ja kysymykseni on tälle 177w tuottajalle ja tuo 177w on sekin kotiinpäin sillä jääkaappi pyörii ilmaiseksi hyvä asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko n tyyppiä ja mikroinvertterillä? Kiinnostaa oikeasti eikä ole vituiluakysymykseni. Piikkiteho ollut parhaimmillaan? Ja kysymykseni on tälle 177w tuottajalle ja tuo 177w on sekin kotiinpäin sillä jääkaappi pyörii ilmaiseksi hyvä asia!
12 kpl Froniuksen 400W yksikide, sen tarkemmin en osaa sanoa
5.0 Fronius Symo invertteri
Piikkiteho ollut parhaimmillaan 4900 W, vaikka 12 x 400 W pienempää lukemaa paperilla näyttääkin.
Olisi sieltä tänään paremmin sähköä tullut, mutta mutta 10 mm lumikerros heikentää tuottoa todella paljon. Jääkaappi ja ehkä pakasinkin pyörivät ilmaiseksi ne muutamat valoisat tunnit. - Anonyymi
Miin taisi olla aurinko teho muutaman tunnin 17 w m2
Silloin pitää olla paneeleia IK paljon jos 7 e tuottaa - Anonyymi
Ei tuotto vaan teho.
- Anonyymi
Menkää nyt putsaileen niitä lumia paneleitten päältä,-50c
- Anonyymi
Kyllä se pian halpenee, kun saa noi korkokulut kassaan, Uniberin lahjoituksen takia.
Tämä sama jatkuu vielä vuosia. Oli se niin kallis moka edellisen hallituksen aikana.- Anonyymi
Tarkoitat varmaan vanhasen , kataisen jJA SIPILÄN HALLITUKSIA
- Anonyymi
No kero kuinka monta kWh'ta panelit tuotti ja paljonko sait myytyä.
- Anonyymi
Minulla paneelit tuotti tänään 14,97kWh sähköä ja sain noin 7 euroa.
- Anonyymi
Marraskuun lopussa paneelit ei tuota mitään.
- Anonyymi
Kuon pamelit sisäkadossa niin säköä tulee todi jyvin.
Änestä DDR - Anonyymi
Minulle sijoitukset sveapajkissa ja norwegiassa tuotti 17 e tänään
- Anonyymi
Kannattaisi vaihtaa sijoitusstrategiaa. 17e päivätuotto on aika huono. Eihän sillä pääse edes palkoille. Pörssissä pitää päästä vähintään 500e päivässä, jotta sillä tulee toimeen.
- Anonyymi
Niin, ilmaistahan se paneelisähkö aina on. Paneelit, invertteri, sähkötyöt jne. ei maksa mitään?
- Anonyymi
Kannattaisiko viedä ne paneelit katolle. Tuottaisivat paremmin kuin katossa!!!
- Anonyymi
Mulla on niistä hieno lenkki, valot loistaa paneeleihin ja sähköä tuottaa niin ketju ikuinen, ellei kukaan sammuta valoja.
Aamulla joutuu taskulampulla käynnistämään.
- Anonyymi
Sähkö oli eilen kallista välillä klo 16 - 17. Varmaan ihan hurjasti tuotti aurinkopaneelit silloin?
- Anonyymi
No ei tuottaneet, kun ei ne tuota talvella käytännössä mitään. Vittu, mitä ihme vääntöä.
Silti olen tyytyväinen omaan aurinkosysteemiin, vuoden kuluessa 1/4 pienempi sähkölasku ja se rittää minulle.
- Anonyymi
Tänään ropisee rahaa aurinkopaneelen tuottamasta sähköstä. Nimittäin sähköyhtiöille.
- Anonyymi
Joo viedään lumet takaisn mitkä alkuviikosta putsattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579