Sä pysyt mun sydämessä ikuisesti.

Ikuinen on kaipuu ei kaikki haavat parane ikinä.

Aina joskus tää on kova maailma
Peiton alla pysyisin vaan suojassa
Kuin mun sisällä
Olis joku kohta ihan avoinna
Yksi nätti sana saattaa pelastaa
Silloin kun se osuu paikkaan oikeaan
Tarvitsen aikaa
Vähän tupakkaa ja huolenpitoa

Mä aion kadota täältä pian
Sinne missä kylmää on ja harmaata...


Ole siinä halaa mua kunnolla.... oli se mitä oisin tarvinnut,
en paljonkaan enempää.


https://youtu.be/kcnP9UbqlJA?feature=shared
Mitra - Kukka kaipaa valoa


Even Joutsenet on se mikä koskettaa just nyt.... <3

https://youtu.be/-7mpcv3jiQc?feature=shared

Sä, tunnistat ittes kyl, jos viitit tuo mulle
negailu ja se toinen tänne ni annetaan sit olla.

35

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voisin vähän negailla.
      Aina ei mee asiat niin kuin tahtoisi, se vituttaa, mut elämä on sellasta joskus ja joskus jopa useinkin tai se kestää liian pitkään ja sillon sen mielellään päättäisi, eikä tahtoisi koskaan herätä.
      Sitä voi olla tilanteessa että kannattaako enää mikään, jos mikään ei voi elämän suuntaa enää muuttaa.
      jonkinlainen toivo vielä on, mutta tuntuu kuin sekin yritettäisiin viedä pois.
      Ei aina jaksa jos kaikki on yhtä taistelua, eikä asiat toimi niin kuin pitäisi.
      Se riemastuttaa tiettyjä tahoja jotka ovat olleet siihen osallisia, eikä niistä tiedä ellei omalle kohdalle satu.

      Ei ole kuin haaveet ja suunnitelmat.
      Mutta työkalut puuttuvat ja vaikka niitä olisikin jossain saatavilla, niin pääsy on kuin estetty.
      silloin ärsyttää myös meidän lainvalvojat, jotka vain torkkuvat, katselevat rikokset sormiensa läpi ja lopulta uhri viedään sairaalaan........

      Harmillista, mutta näköjään se on "oikeusvaltiossamme" tapanavolla huolehtimatta ihmisten oikeuksista.

      Sellaista negailua.

      • Anonyymi

        Onneksi on sentään vielä jotain haaveita ja unelmia, vaikka se ei ole riittävä elämän kannalta, niin saapa sillä lisäaikaa ostettua ja ajatukset hetkeksi muualle.
        Voi kuinka kaikki vain voisi olla täydellistä, jossain hänkin on, jota olen elämääni odottanut, mutta missä ja milloin sitä kohdataan ja löydämmekö edes toisiamme koskaan, se on ongelma.
        Joskus voi vain päästää kaikesta irti, tuntuisi että se on parempi, kuin pitää jostain kiinni.
        Luovuttaa ja antaa kaiken vain olla ja hävitä pois, unohtua, päästä lepoon ja pois tästä kylmästä rakkaudettomasta maailmasta.

        Oikea planet hell tämä taitaa olla ja siihen on syynä ihmiset.
        Kaunis paratiisi on muuttunut helvetiksi, kun kaiken maailman idiootit säätävät asioita päin helvettiä ja välinpitämättömyys on kaikkialla läsnä.
        No, paskaks vaan ja palamaan sitten, jotain hyvää edes tapahtuisi ja pääsisi eroon kaikista ongelmista kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on sentään vielä jotain haaveita ja unelmia, vaikka se ei ole riittävä elämän kannalta, niin saapa sillä lisäaikaa ostettua ja ajatukset hetkeksi muualle.
        Voi kuinka kaikki vain voisi olla täydellistä, jossain hänkin on, jota olen elämääni odottanut, mutta missä ja milloin sitä kohdataan ja löydämmekö edes toisiamme koskaan, se on ongelma.
        Joskus voi vain päästää kaikesta irti, tuntuisi että se on parempi, kuin pitää jostain kiinni.
        Luovuttaa ja antaa kaiken vain olla ja hävitä pois, unohtua, päästä lepoon ja pois tästä kylmästä rakkaudettomasta maailmasta.

        Oikea planet hell tämä taitaa olla ja siihen on syynä ihmiset.
        Kaunis paratiisi on muuttunut helvetiksi, kun kaiken maailman idiootit säätävät asioita päin helvettiä ja välinpitämättömyys on kaikkialla läsnä.
        No, paskaks vaan ja palamaan sitten, jotain hyvää edes tapahtuisi ja pääsisi eroon kaikista ongelmista kerralla.

        Olen asentanut nyt muutamia trackereita partioautoihin ja voin seurata polliisien kahvilakäyntejä ja lemppari donitsipaikkoja ja muutenkin missä liikkuvat.
        Eihän niitä mikään kiinosta, mutta itseä kiinostaa hiukan seurata mitä he oikeasti tekevät, että onko heistä edes hyötyä.
        Toivottavasti kuten ennenkin ignooraavat tämänkin, vaikka tällä kertaa on heidän oma yksityisyytensä uhattuna.
        Voisin laittaa vielä joskus nettisivut pystyyn, jossa voi seurata reaaliajassa heidän liikkeitään.

        No ei kai nyt sentään, mut toivoisin että pollerot olisi joskus hyödyksikin, jotta elämä olisi vähän helpompaa, eikä joutuisi yksin taistelemaan rikollisia vastaan, koska siihen nämä meidän pollet on palkattu, mut ei mua oikein enää kiinosta nekään turhakkeet.
        Toivottavasti heidätkin pian lomautetaan säästösyistä, olisi ihan aiheellista laittaa sellaiset turhakkeet kortistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asentanut nyt muutamia trackereita partioautoihin ja voin seurata polliisien kahvilakäyntejä ja lemppari donitsipaikkoja ja muutenkin missä liikkuvat.
        Eihän niitä mikään kiinosta, mutta itseä kiinostaa hiukan seurata mitä he oikeasti tekevät, että onko heistä edes hyötyä.
        Toivottavasti kuten ennenkin ignooraavat tämänkin, vaikka tällä kertaa on heidän oma yksityisyytensä uhattuna.
        Voisin laittaa vielä joskus nettisivut pystyyn, jossa voi seurata reaaliajassa heidän liikkeitään.

        No ei kai nyt sentään, mut toivoisin että pollerot olisi joskus hyödyksikin, jotta elämä olisi vähän helpompaa, eikä joutuisi yksin taistelemaan rikollisia vastaan, koska siihen nämä meidän pollet on palkattu, mut ei mua oikein enää kiinosta nekään turhakkeet.
        Toivottavasti heidätkin pian lomautetaan säästösyistä, olisi ihan aiheellista laittaa sellaiset turhakkeet kortistoon.

        Joo, siinä tuli negailtua taas.
        Antaisin kyllä ruusujakin risujen sijasta jos olisi aihetta, mutta eipä ole ruusuille ollut tarvetta näissä asioissa.

        Sitten jotain positiivistakin vois kirjottaa.
        Onneksi asiat muuttuvat, toivottavasti pian ja nopeasti.
        Voisi lähteä pois, kunhan se keino löytyy, vaikka se on ollut todella vaikeaa täällä epäoikeuden tyyssijassa korruption keskellä kun rikollisviranomaiset saavat vapaasti rällästää ja murhauttaa ihmisiä.
        Mut hei, sellaista se on, toivottavasti kuolevat hyvin pian sen tuskallisen hitaan kuoleman, jota heille toivon ja siitä siirtyvät helvettiin ja heitä piinaataan aina ja ikuisesti.
        Se on parasta viihdettä ja toiveeni heille.
        Jotain positiivisia ajatuksia sentään on, hyvät ja oikeat, oikeudenmukaiset ajatukset.

        No, oikeus toteutuu ja sitä maailma odottaa.
        Rikollisten aika on loppu.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181221590

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Heitä sit vielä suolaa haavoihin.. Kidutus on niin mukavaa.

      """Voi kuinka kaikki vain voisi olla täydellistä, jossain hänkin on, jota olen elämääni odottanut, mutta missä ja milloin sitä kohdataan ja löydämmekö edes toisiamme koskaan, se on ongelma. """

      En saanut siis niitä kahta asiaa edes, liikaa sekin.


      Jatketaan apulannan Ilonalla päivää.
      *** Sun kohdalla ois ollu viel eilen kuuntelussa.

      • Anonyymi

        En mä aio käsiäni liata, sen kidutuksen saa muut hoitaa.
        Mä vaan kattelen ja iloitsen sitten.

        Kirjotin tosta Ilonasta nuotteja päivä pari sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä aio käsiäni liata, sen kidutuksen saa muut hoitaa.
        Mä vaan kattelen ja iloitsen sitten.

        Kirjotin tosta Ilonasta nuotteja päivä pari sitten.

        No ois kiva tietää edes syy..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No ois kiva tietää edes syy..

        Syy mihin?
        Iloitsen kun paha saa palkkansa.
        Sen palkanmaksun hoitaa sitten joku muu kuin mä.
        Nuotteja kirjottelin ylös, kun sitä biisiä soittelin ja ettisin sointuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syy mihin?
        Iloitsen kun paha saa palkkansa.
        Sen palkanmaksun hoitaa sitten joku muu kuin mä.
        Nuotteja kirjottelin ylös, kun sitä biisiä soittelin ja ettisin sointuja.

        En mä aio käsiäni liata, sen kidutuksen saa muut hoitaa.
        Mä vaan kattelen ja iloitsen sitten.

        Tuntuu sulla olevan hauskaa.

        Leikkiä ja rikkoa lisää.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En mä aio käsiäni liata, sen kidutuksen saa muut hoitaa.
        Mä vaan kattelen ja iloitsen sitten.

        Tuntuu sulla olevan hauskaa.

        Leikkiä ja rikkoa lisää.

        Ei mulla ole hauskaa.
        Vituttaa vaan tämä kaikki paska mitä on joutunut käymään läpi ja kaikki vitun turhat viranomaiset, jotka ei saa vittu mitään aikaan.
        Koita siinä sitten saada yhtään mitään aikaiseksi tai etsiä jotain positiivista, kun koko paska systeemi on täysin korruptoitunut ja rikollisten leikkikenttänä.


    • Anonyymi

      En ole varmaan kauhean hyvää seuraa silloin kun vellon ongelmissa ja huutelen oikeutta.
      Pitäisi saada elämään jotain muutakin ajateltavaa ja onnistumisia, mutta jos niitä ongelmia joku sulle järjestää, niin se on vaikeampaa.
      Ku ei pääse käsiksi edes fyysisesti siihen järjestäjään, niin se jatkuu kunnes joku oikeudenpalvelija hoitaa homman.
      Ei niitä ole paljon mitkään piirien rikokset kiinostanut, saattavat olla samaa sakkia, koska niin monta ilmotusta on mennyt heille ja todisteita on pilvin pimein, että pitäisi jo sen idiootinkin nähdä ja tajuta tilanne, mut ei tätä suomea varmaan turhaan sanotakaan hölmöläksi.

      Se vituttaa, kuinka sellasille tolloille uskalletaan antaa edes asetta, jos ne urpot ei tajua edes itsestään selvyyksiä?

      Mä nyt kiukkuun ja vittuilen niille, koska se on oikein ja ovat kaikki risunsa ansainneet. Vähän polpo meininki meinaan Suomessa.
      No, täältä pitää päästä pois, mahdollisimman kauas ja mitä kauemmas, sen parempi.
      tällainen korruptiopesä kannattaa polttaa kuumimmassa tulessa, täynnä ongelmajätettä koko paska.

      Ärsyttää ja sitten ihmetellään jos ihmiset alkavat suorittamaan oman käden oikeutta, mutta kun tässä korruptoituneessa paskamaassa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä lahtaamaan niitä rikollisia, kun polpo ei tee työtänsä eikä ansaitse palkkaansa eikä mitään arvostusta taikka kunniaa.

      Sitähän ne ehkä pelkääkin ja pysyttelee erossa tästä kun niillä on oma lehmäkin ojassa ja lusikkansa sopassa mukana.
      Niin, kyllä, se on totta ja siitä on todisteet, mutta eihän rikollispiiri omaa rikostansa halua tutkia.

      Et haistakaa paska vaan ja palakaa helvetissä, sen te ansaitsette.

      • Ja oisit mulle täydellistä seuraa ja erittäin toivottua ja kaivattua seuraa vaik velloisit kiukkuisit taikka mitä vaan.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ja oisit mulle täydellistä seuraa ja erittäin toivottua ja kaivattua seuraa vaik velloisit kiukkuisit taikka mitä vaan.

        Mä vaan ehkä pahottaisin sun mielen.
        Ties miten seurailisin jutustelua jossain muualla, mitä olisi tai tulisi menoa tms ja saisit odotella vastauksia ja kuunnella valitusta.
        Parempi kun tämä juttu täällä selviää ja tulee se tyyni hetki ja saa olla rauhassa ja on jotain varmaa johonkin edes näkyvissä.
        Kaikki on epävarmaa eikä vielä mitään tietoa mitä on odotettavissa ja milloin ja se epätietoisuus on aika raskasta kun se jatkuu.
        Joku suunta pitäisi olla, joku varma mihin sitten lähtee, mutta kun ei ole mitään näkyvissä eikä oikein mikään kiinosta.
        Eikä tämä mikä on menossa auta yhtään, asiat ei etene niin kuin toivoisi ja se muuttaa myös kaikkea suunnitelmia jne.

        Tästä kaikesta pitäisi päästä vaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan ehkä pahottaisin sun mielen.
        Ties miten seurailisin jutustelua jossain muualla, mitä olisi tai tulisi menoa tms ja saisit odotella vastauksia ja kuunnella valitusta.
        Parempi kun tämä juttu täällä selviää ja tulee se tyyni hetki ja saa olla rauhassa ja on jotain varmaa johonkin edes näkyvissä.
        Kaikki on epävarmaa eikä vielä mitään tietoa mitä on odotettavissa ja milloin ja se epätietoisuus on aika raskasta kun se jatkuu.
        Joku suunta pitäisi olla, joku varma mihin sitten lähtee, mutta kun ei ole mitään näkyvissä eikä oikein mikään kiinosta.
        Eikä tämä mikä on menossa auta yhtään, asiat ei etene niin kuin toivoisi ja se muuttaa myös kaikkea suunnitelmia jne.

        Tästä kaikesta pitäisi päästä vaan pois.

        Eli tää irl elämä ei ole sitä unelmien elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tää irl elämä ei ole sitä unelmien elämää.

        En mä mitään unelma satuja ja prinsessalinnoja oo halunnutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tää irl elämä ei ole sitä unelmien elämää.

        Enempää säälittävästi ruikuttamatta haluan sanoa viel sen,
        että mähän sanoin että ystävänä ees tarvitse. Järjen äänenä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Enempää säälittävästi ruikuttamatta haluan sanoa viel sen,
        että mähän sanoin että ystävänä ees tarvitse. Järjen äänenä.

        Tuossahan mä ruikutan tilanteesta joka on päällä täällä missä olen.
        Ja mitä irl on menossa myrskyjä ym.
        Se on sellasta kun mikään ei oo varmaa eikä mikään tunnu edistyvän ja sitten kun jotain tapahtuu, niin se tulee yllättäen monta asiaa kerralla ja onkin jo kiire.
        Hiukan stressaavaa sellainen.
        Mitään tietoa saa mistään ja kaikki on jämähtänyt paikoilleen ja sitten yht äkkiä monta juttua pitäis tehdä kerralla yllättäen ja on kiire.


    • No niin kai sitten.
      Se on sun haluamises, minkäs mä sille mahdan.

      Onneks hillitsin enkä laittanut yhtä aloitusta jonka kirjoitin valmiiks, ja pyyhin pois.
      Tais osua vaistot oikeeseen kun tuli olo että poistaa.

      https://youtu.be/nCYovVYLeGU?feature=shared

      ps. Ei mua olis haitannu valittaminen tai muukaan.
      Mutta minkäs sille mahtaa, että se siitä palapelistä
      ja kulmakivistä. Kuuntele jos huvittaa toi biisi.
      Jos aika parantaa haavat, kuka kuivaa kyyneleet....

      • Anonyymi

        Mua saa odottaa, kun mä joudun odottamaan.
        Mä en tiedä yhtään mitään mitä on tulossa, mitä seuraavaksi, miten, milloin.
        En oo ollu 6 viikkoon kotona, enkä tiedä millon pääsen.

        Sellasta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe