Rakkaani mun.

Anonyymi-ap

Sydän särkyi taas, en tiedä, miten kauan se kestää särkyä uudelleen ja uudelleen.

Uteliaisuuttasiko halusit minut silloin nähdä mutta yhtään mitään muuta enempää minä en merkitse sulle. En syytä siitä sinua, olen vain surullinen.

Olen tasan tarkkaan niin heikko sinun suhteesi, etten yhtään pystyisi vastustamaan mutta sinä pystyt, jos en sovi rytmiisi, voit ohittaa näkemiseni kokonaan.

Eniten oon vihainen itselleni. En ymmärrä, miksi päästin oman tilanteen tälle mallille.

Ole sinä uskollinen omalle elämällesi ja sitoutunut siihen, minä en edes ymmärrä mit ne sanat tarkoittavat.

Sydämeni on tyhmä ja oppimaton.

25

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen oli tarkoitus olla jonkinlainen aloite... Siksi laitoin sen viestin ja halusin nähdä ja olisin halunnut jutella. En ymmärrä mitä kuvittelit siitä että uteliaisuutta semmoisen muka olisin laittanu. Tuntuu ikävältä että ajattelet että olisin jotenkin kiero tai jotain... Minäkin rakastan sinua ja olen surullinen jos sinä olet surullinen. Eikö me voitais olla iloisia ja onnellisia yhdessä? En tiedä mitä tekisin kun et päästä minua lähellesi...

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18122454S

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kun luin tuon , tuntui hirvittävän pahalta. Ei , en minä uteliaisuuttani vaan siksi että haluan nähdä , on ollut ikävä jne. Olet päässyt sydämeeni .
      Kyllä minä haluan aina nähdä sinut.Koskaan ei ole siitä kiinni etten haluaisi.
      Haluaisin nähdä ja olla kanssasi. Kokea läheisyyttä yms. En tarkoituksella ikinä halua ohittaa näkemistäsi.
      Älä ajattele noin negatiivisesti rakas.
      No niin, tää ei varman edes ollut mulle ja nolasin taas itseni mutta mies ajatuksissani silti.
      Oli tai ei niin tämä silti totta mitä ajattelen.

      • Anonyymi

        Aloitusbon miehelle naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusbon miehelle naiselta.

        Niinpä tietenkin ja miesluulija on ihan hilviö


    • Anonyymi

      Voi kun surettaa lukea tällaisia. Et varmaankaan palstalla kirjoittaisi, jos sinulla olisi oikean elämän kontakti tai siis mahdollisuus siihen?

      Missä merkeissä sinut on haluttu nähdä? Minusta tekstisi viittaa kiellettyyn hedelmään ja jos näin on, niin en ole tuomitsemassa. Rakkaus on niin vahva tunne, että se siirtää vuoria. Eikä tosirakkautta tule mielestäni monta kertaa vastaan yhden elämän aikana. Toki jos näin on, niin puhdas pöytä on miestäni parempi kuin likainen jo ihan suhteen oletettavan kestämisen kannalta.

      Toivon, että asiasi kääntyvät parhain päin ja menevät niin kuin on tarkoitus. Olitpa nainen tai mies. Joku hienosti kirjoitti, että tsempatiaa, joten sitä toivon sinulle!

      💛

      • Anonyymi

        miestäni = mielestäni siis


      • Anonyymi

        Rakastan häntä, vaikken edes kunnolla tunne, niin on ollut jo kauan.


      • Anonyymi

        On minulla mahdollisuus kontaktiin, hänkin hyöfynsi mahdollisuutta kontaktiin ja näimme.

        Nyt tunnen itseni lähinnä pöljäksi ehotellessani näkemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan häntä, vaikken edes kunnolla tunne, niin on ollut jo kauan.

        Oletko siis nainen? Ketä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis nainen? Ketä kaipaat?

        Olen kyllä nainen. Ketä sinä kaipaat?

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nainen. Ketä sinä kaipaat?

        -aloittaja

        Eräs nainen on mielessä jatkuvasti, vaikken edes näe usein. Hän ei kyllä ole ehdottanut minulle näkemistä. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan häntä, vaikken edes kunnolla tunne, niin on ollut jo kauan.

        Voi että. Kuulostaa tutulta. Minä rakastuin melkein ensisilmäyksellä.

        Miten hän on siis suhtautunut näkemiseen? Ei ole ollut aikaa vai?

        Ehkä aika ei ole vielä oikea, jos hän yrittää selventää ajatuksiaan vai onko sanonut, että ei kiinnosta? Näin minulle kävi.

        💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Kuulostaa tutulta. Minä rakastuin melkein ensisilmäyksellä.

        Miten hän on siis suhtautunut näkemiseen? Ei ole ollut aikaa vai?

        Ehkä aika ei ole vielä oikea, jos hän yrittää selventää ajatuksiaan vai onko sanonut, että ei kiinnosta? Näin minulle kävi.

        💛

        Ei ole sanonut, ettei kiinnosta mutta ei juuri muutakaan.

        Meidät elämät on etillään ja erilaisia, reaaliteetit eivät kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Kuulostaa tutulta. Minä rakastuin melkein ensisilmäyksellä.

        Miten hän on siis suhtautunut näkemiseen? Ei ole ollut aikaa vai?

        Ehkä aika ei ole vielä oikea, jos hän yrittää selventää ajatuksiaan vai onko sanonut, että ei kiinnosta? Näin minulle kävi.

        💛

        Tsemppiä sinullekin sinä empaattinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinullekin sinä empaattinen ihminen.

        Kiitos paljon, sitä tarvitaan. 🙏💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, sitä tarvitaan. 🙏💛

        Ihan varmasti tarvitaan kun sielunmaisema tarvitsee noita kaljupäisiä päitä ym ryydittämään eloaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti tarvitaan kun sielunmaisema tarvitsee noita kaljupäisiä päitä ym ryydittämään eloaan.

        Mikähän se tämäkin kommentti oli? Eksä on kyllä lähes kalju, mutta kyllähän se on ihan varma, että eksät on eksiä - syystäkin.

        💛


    • Anonyymi

      Koska kuviteltu " uteliaisuuttaan " näkeminen tapahtui?

      • Anonyymi

        Milloin sulla?


    • Anonyymi

      Minä rakastan sinua. Siksi minuun sattuu niin paljon ja syvälle. En vain jaksa enää. Oon ihan loppu tähän.

      -aloittaja

      • Anonyymi

        Tiedän että siihen on pitkä aika mutta vihjeeksi kysyn että näemmekö taas keväällä liittyy omaan tilanteeseen siis tämä. Toivon tietenkin että jotain tapahtuisi jo nyt... En jaksaisi odottaa niin kauan että nähtäisiin. Mitä me keksittäs että juttu etenis? Tahtoisin sinut mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että siihen on pitkä aika mutta vihjeeksi kysyn että näemmekö taas keväällä liittyy omaan tilanteeseen siis tämä. Toivon tietenkin että jotain tapahtuisi jo nyt... En jaksaisi odottaa niin kauan että nähtäisiin. Mitä me keksittäs että juttu etenis? Tahtoisin sinut mahdollisimman pian.

        Onnea sinulle🙂


    • Anonyymi

      Ei ole kiinni minun rytmeistäni. Yritän saada sinut ymmärtämään,että minäkin olen olemassa. Tuntuu vain siltä, ettet tarpeeksi välitä?

      • Anonyymi

        Meidän tapauksessa on kiinni. Kyllä me nähdään, uskon niin mutta kuten hänelle sopii, hänellä on tarkat ajat.

        -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe