Suositelkaa vuokranantajia

Anonyymi-ap

Mitä hyviä yleishyödyllisiä vuokranantajia tai yrityksia Kangasalla on jotka tarjoaa vuokra asuntoja? Hakusessa olisi semmonen vähintään 29 neliöinen vuokra-asunto maksimi vuokralla 500€. Mielellään savuttomasta kohteesta.

Luottotiedot kunnossa ja olen savuton enkä omista lemmikkieläimiä.

Voisitteko suositella minulle hyvää yleishyödyllistä vuokranantajaa tai yritystä vuokranantajaa?

Vain asiallisia vastauksia, kiitos.

11

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään.

      • Anonyymi

        Miten tämä sinun kommentti edes auttaa sinun mielestä tämän keskustelun aloittajan asunnon etsintää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä sinun kommentti edes auttaa sinun mielestä tämän keskustelun aloittajan asunnon etsintää?

        ei mitenkään,jos et sitä itse ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitenkään,jos et sitä itse ymmärrä.

        Spämmääminen on tietääkseni suomi24:n sääntöjen vastaista toimintaa, niin jätetään jatkossa tällaiset spämmäys kommentit kirjoittamatta, kiitos.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18122725n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niin ja kattokorkeutta pitää riittää ja ovien korkeus miel. yli 2m 😅

      • Anonyymi

        Heh, olipa huono spämmäys. Jätetään tällaiset spämmäykset kirjoittamatta, kiitos.


    • Anonyymi

      Sellainen jonka vuokraan sisältyy sähköt ois kiva.

      • Anonyymi

        Miksi et aloita omaa keskustelua jossa etsit sellaista asuntoa itsellesi?


    • Anonyymi

      Lämmitys halot sais´kuulua mukaan, mieluummin kuivia. Jos sellainen pieni punainen mökki, niitähän Kangasalalta on. Kantovesi ja oma kaivo, erillinen sauna ja ulkohuusi.
      Perinteitä noudattaen. Vihreitä arvojoja nykyään vaaditaan.

      • Anonyymi

        Spämmääminen on tietääkseni suomi24:n sääntöjen vastaista toimintaa, niin jätetään jatkossa tällaiset spämmäys kommentit kirjoittamatta, kiitos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe