Mitä hyviä yleishyödyllisiä vuokranantajia tai yrityksia Kangasalla on jotka tarjoaa vuokra asuntoja? Hakusessa olisi semmonen vähintään 29 neliöinen vuokra-asunto maksimi vuokralla 500€. Mielellään savuttomasta kohteesta.
Luottotiedot kunnossa ja olen savuton enkä omista lemmikkieläimiä.
Voisitteko suositella minulle hyvää yleishyödyllistä vuokranantajaa tai yritystä vuokranantajaa?
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Suositelkaa vuokranantajia
10
491
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ei mitään.
- Anonyymi
Miten tämä sinun kommentti edes auttaa sinun mielestä tämän keskustelun aloittajan asunnon etsintää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä sinun kommentti edes auttaa sinun mielestä tämän keskustelun aloittajan asunnon etsintää?
ei mitenkään,jos et sitä itse ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitenkään,jos et sitä itse ymmärrä.
Spämmääminen on tietääkseni suomi24:n sääntöjen vastaista toimintaa, niin jätetään jatkossa tällaiset spämmäys kommentit kirjoittamatta, kiitos.
- Anonyymi
Niin ja kattokorkeutta pitää riittää ja ovien korkeus miel. yli 2m 😅
- Anonyymi
Heh, olipa huono spämmäys. Jätetään tällaiset spämmäykset kirjoittamatta, kiitos.
- Anonyymi
Sellainen jonka vuokraan sisältyy sähköt ois kiva.
- Anonyymi
Miksi et aloita omaa keskustelua jossa etsit sellaista asuntoa itsellesi?
- Anonyymi
Lämmitys halot sais´kuulua mukaan, mieluummin kuivia. Jos sellainen pieni punainen mökki, niitähän Kangasalalta on. Kantovesi ja oma kaivo, erillinen sauna ja ulkohuusi.
Perinteitä noudattaen. Vihreitä arvojoja nykyään vaaditaan.- Anonyymi
Spämmääminen on tietääkseni suomi24:n sääntöjen vastaista toimintaa, niin jätetään jatkossa tällaiset spämmäys kommentit kirjoittamatta, kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520