Sellainen tavallaan

Anonyymi-ap

roikkuminen toisessa ihmisessä vuosi toisensa jälkeen ei tunnu hyvältä, mutta ahdistavalta se todellakin tuntuu. Ikään kuin pitäisi koko ajan ravistella jotain ylimääräistä itsestään pois, mutta se ei millään tunnu lähtevän vaikka sitä olet jo kauan tahtonut. Jokainen ihminen on vastuussa omasta toiminnastaan ja siitä miten hän toisia kohtelee. Jos vuosien ajan kohtelet huonosti, lähelle tunkeminen, voit syyttää vain itseäsi siitä mitä tuli tehtyä ja minkälaiset seuraukset siitä tulivat. Itsepintainen oman edun tavoittelu ei anna hyvää kuvaa kenestäkään, koska silloin edun tavoittelija ajaa vain omaa etuaan ottamatta huomioon sitä, ettei vastapuoli ajattele lainkaan samalla tavalla. Se on kuin yrittäisit väkisin runnoa oman tarpeesi takia toista samaan muottiin, jotta saavuttaisit oman tavoitteesi muista piittaamatta! Sellaisen ihmisen kanssa en halua koskaan olla missään tekemissä. Aamulla oransseihin bermudashortseihin pukeutunut pyöräilijä ja lihaba nainen bussissa.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No on sulla mies mikroskooppiset ongelmat siellä HKL:n palveluiden puolella- liian rumat maisemat

• Anonyymi

Kun vääränlainen toiminta oa aiheuttanut niinkin ahdistavia kokemuksia, että on ollut pakko muuttaa ja sen takia menettänyt itselleen tärkeän oman ensimmäisen asunnon, ei ole kyse vähäisestä häirinnästä.. Sellaisen aiheuttamisesta on ymmärrys kaukana ja käyttäytyminen on minäminä asenteella toteutettua, eli minun tarpeeni ovat tärkeimmät ja viis muiden tarpeista!! Ei sellaista ihmistä voi koskaan kunnioittaa!

• Anonyymi

Ootko mies varma ettet itse paskonut aitä kämppääsi? Arvaus o ei tieto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe