Olenko vielä tekemisissä kaivattuni kanssa vai alanko kiertää vaan kauempaa kohti unohdusta. Tunteita on itsellä mutta en enää usko että hänellä olisi.
Olen aika kahden vaiheilla
22
756
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä , ei se mikään uskon asia ole.
- Anonyymi
Niin kai pitäisi mutta kun pelkään vaan nolaavani itseni. Selvittelen unia ensin. Sleep well!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai pitäisi mutta kun pelkään vaan nolaavani itseni. Selvittelen unia ensin. Sleep well!
Millä sä sen uudenkaan naisen saat?...
Ettei nyt olisi vain riipuvuus ihastuksen tunteeseen kyseessä.
Sulle kivaa mut mitää et itse suhteelle anna.
Kuule et oo vain saaja ja ottaja .
2 ihmistä ... Et saa kohdella toista 💩
Nyt on aika tehdä ja antaa...
Et joskus saatkin .
Oikea ihastunut ja kiinostunut tekee eikö mieti mitään mä nolaan itsensä juttuja .. Se lähtee tekeen..
Se ihan oikesti selvitää asioita.
Laittaa itsensä likoon Ja saa siksinsen mitä haluaa...
Siinä missä sä pelkäät kovasti jotakin .
Rakkaus on rohkeiden laji
Jos on pelkuri tai laiska silloin kannatta vaihtaa
laji muuksi kun jännityslajeiksi ...
Ja myöntää oma nolous ...
Ettei kantti riitä.
Nyplätä vaikka pitsiä...
Kun tehdä jotakin missä pitää uskaltaa
Ja uskaltaa lisää ja lisää....
Kokoajan kohdata omia pelkoja ....
Kokoajan antaa itsestä parasta ...
Kokoajan kehittää itseä paremaksi...
Alahan tehdä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et joskus saatkin .
Oikea ihastunut ja kiinostunut tekee eikö mieti mitään mä nolaan itsensä juttuja .. Se lähtee tekeen..
Ettei kantti riitä.
Nyplätä vaikka pitsiä...
Alahan tehdä !Ihan mies on hän ketä kaipaan.
Anonyymi kirjoitti:
Et joskus saatkin .
Ettei kantti riitä.
Nyplätä vaikka pitsiä...
Alahan tehdä !Hienosti kirjoitettu! Noin se menee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mies on hän ketä kaipaan.
Aivan sama kuka on, sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin..
Olen niin samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama kuka on, sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin..
Olen niin samaa mieltä.Minä en pitänyt siitä kommentista sukupuoleen katsomatta. Vaikutti humalaiset koheltamiselta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Hienosti kirjoitettu! Noin se menee!
Eikä mene. Tämä oli typerä kommentti "Millä sä sen uudenkaan naisen saat?..."
Mistä te saatte edes tuollaista päähänne, että ihmisellä pitää aina olla joku parisuhde tai ihastus tai jotain vireillä. Välillä ollaan ihastuneita ja rakastuneita ja sitten ollaan vuosikausia tuntematta mitään.
- Anonyymi
Ahaa. En vain kirjoita tänne, jotta et kulta tuhlaa aikaasi turhaan.
- Anonyymi
Ei liity palstaan tuo aloitus.
- Anonyymi
Minä kiertäisin kaukaa, jos olisin varma, että hän niin haluaisi..
En halua loukata, mutta en tiedä vältelläkö vai eikö vältellä..- Anonyymi
Ihan samahan mulla on. En tiedä kumpaa hän haluaa niin taidan sitten vältellä. Välillä nolottaa niin, että tulee melkein tippa silmään. Se että ihastuin väärään ja taisin sen näyttääkin aika selvästi. Toinen halveksii nyt melko varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samahan mulla on. En tiedä kumpaa hän haluaa niin taidan sitten vältellä. Välillä nolottaa niin, että tulee melkein tippa silmään. Se että ihastuin väärään ja taisin sen näyttääkin aika selvästi. Toinen halveksii nyt melko varmasti.
Miksi koet että olet ihastunut väärään?
Eihän sitä voi ennalta tietää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet että olet ihastunut väärään?
Eihän sitä voi ennalta tietää..Siksi vaan että ei varmaan tykkää takaisin päin. Muuten olisikin ainoa oikea minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi vaan että ei varmaan tykkää takaisin päin. Muuten olisikin ainoa oikea minulle.
Toivon että olet yhteydessä häneen.
Ole rohkea ja ota se askel.
🙏🏻👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että olet yhteydessä häneen.
Ole rohkea ja ota se askel.
🙏🏻👍Kiitos rohkaisusta. Se oikeasti auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi vaan että ei varmaan tykkää takaisin päin. Muuten olisikin ainoa oikea minulle.
Oletko varma asiasta, eikö hän ole ilmaissut asiaa millään tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmä halveksii itseen ihastunutta. En minä ainakaan miehenä ole ikinä halveksinut niitä, jotka ovat olleet minuun ihastuneita. Joskus se on ollut hieman jännää, joskus imartelevaa, joskus kivaa, joskus hieman kiusallista, jos on pitänyt vältellä ettei rohkaisisi yli-innokasta ihastujaa. Mutta ikinä en kyllä ole halveksinut tai puhunut pahaa ihastuneesta tai nolannut häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma asiasta, eikö hän ole ilmaissut asiaa millään tavalla?
Ei ole ilmaissut mitään suoraan. Menetän järjen hänen lähellään. En edes yritä enää tulkita epäselviä ilmaisujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmä halveksii itseen ihastunutta. En minä ainakaan miehenä ole ikinä halveksinut niitä, jotka ovat olleet minuun ihastuneita. Joskus se on ollut hieman jännää, joskus imartelevaa, joskus kivaa, joskus hieman kiusallista, jos on pitänyt vältellä ettei rohkaisisi yli-innokasta ihastujaa. Mutta ikinä en kyllä ole halveksinut tai puhunut pahaa ihastuneesta tai nolannut häntä.
Kiusallisuus, halveksunta, ihan sama millä nimellä sitä sitten kutsutaankin. Jo se että sanottaisiin yli-innokkaaksi on toisen ihastuksen halveksuntaa. Miksi käyttää termiä yli-innokas kun asian voisi sanoa nätimmin. Tuollaiset kommentit vaan pahentaa asiaa. Harmi että luin sinut.
- Anonyymi
Minä yritän valita unohduksen ja ottaa hieman etäisyyttä mieheen tunnetasolla. Yritän suhtautua kuin keneen tahansa. Se on hankalaa, koska nähdään säännöllisesti ja ollaan tiettyjen asioiden merkeissä tekemissä. Puhumatta siitä, mitä se tekee sydämelleni.
- Anonyymi
Tämä ei siis ollut aloittajalta. En ole noin tarkkaan suunnitellut kuten aloituksessa sanoin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051