Näkeekö tuon puiston suunnitelman/kuvat jostain että mitä tuohon oikein tulee? Kuka nyt lopullisen suunnitelman on tehnyt? Ei ainakaan Hannus.
Älyttömät määrät murskaksi rouhittua peruskalliota siihen ainakin tuodaan. Voi suomineitoparkaa kun yhtä pientä puistoa ei saada aikaiseksi ilman massiivisia maanvaihtoja ja valtavia koneita. Kaksi suurta kaivuria, ainakin pari-kolme sora-autoa ja suuri tiejyrä meille jauhaa puistoa nyt raa'oin ottein.
Voiko tuosta sorakentästä ja raiskiosta enää puistoa edes tulla? Kummallisilta tuntuu nämä toimet.
Olikohan ihan välttämättömyys tuo "puistoremontti" toteuttaa näin raa'asti... Kyllä on kallista noin massiivisia koneita käyttää viikkotolkulla.
Ehkä joku urakoitsijan kaveri oli päättämässä miten ja millainen "puisto" tehdään (puut poistetaan, mullan tilalle sepeliä)...
Väinölän"puisto"
20
1407
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuperäinen Villa Gardenin suunnitelman hinta olisi ollut 850000e, mutta sitä karsittiin ja muistaakseni sen hinta olisi n. 400000e. Olisko se kesäteatteri siinä kallein osio? Ei tainnu olla mitään havainnekuvaa tästä.viimeisestä suunnitelmasta. Niitä Villa Gardenin havainnekuvia oli kyllä kaupungin sivuilla nähtävänä, nyt niidä ei sieltä löydy. Joo maksaa se tuokin uusn i versio puistosta satojatuhansia.
- Anonyymi
Harmi, minä oisin kaatanut ne puut 200 000€
- Anonyymi
Palorannalla on teetetty uusin suunnitelma.
- Anonyymi
https://julkaisu.oulainen.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20213020-8
Tässä se alkuperäinen suunnitelma. Tuota siis muutettu halvemmaksi. - Anonyymi
Ei niitä töitä enää lapio ja hevosvehkeillä tehä
- Anonyymi
Auraa välillä lumet pois niin riittää turhaa työtä
- Anonyymi
Järetöntä touhua
- Anonyymi
Ei oo kesällä kerennyt. Ens kesänä on heti keväästä uusi uljas puisto.
- Anonyymi
Kun kaupunki on joutunut suuriin rahavaikeuksiin, pitää Väinölänpuiston suunnitelmia lykätä parempiin päiviin. Se ei ole kovin tarpeellinen. Menköön vielä muutama vuosi entisellään. Jos Väinölänrantaan tehdään vaikka mitä, kyllä nuoriso sen tuhoaa.
- Anonyymi
Myöhästä enään perua kun kerran jo tehdään. Kyllä siihe rahaa se puoli miljoonaa menee ja sitä on.
- Anonyymi
Siitä nyt nävös tulee jos kesken jätetään, kerta aloitettu tehtävä loppuun
- Anonyymi
"Se ei ole kovin tarpeellinen." edustaa ni-in typerää näkemystä, kun me KAIKKI tarvitsemme muutakin, kuin arkea ja se on kulttuuri, jota ilman, meistä kukaan ei jaksaisi!
Se on persu, joka tollona ajattelee leikata kaikesta, joka ei ole heti taloudellisesti tuottavaa, mutta jaksamisen kannalta järkevät, henkiseen hyvinvointiin liittyvät päätökset, vievät pitkälle!
- Anonyymi
Miksei suunnitelmaa ole julkaistu?
- Anonyymi
Julkaistaan sitte pimeämmällä. Ei kestä auringon valoa.
- Anonyymi
Lumet sulaa ja alta paljastuu Oulaisten ylpeys, uusi isolla rahalla tehty puisto!
- Anonyymi
Oulaisten kaupunki kohdistaa yhdistyksille tarkoitettua rahaa "Väinölän rannan kesäteatterin katsomon investointiin 20.000 €"ps.Kuka valvoo KHALLITUKSEN TOIMINTAA?Jäsenkunnat eivät saa varoja omaan käyttöönsä vaan ovat välittäjän roolissa. Oulaisten kaupungille on palautettu 118.261,42 euroa.
- Anonyymi
Ehtojen vastainen tuki muutenki? Vai onko kesäteatteri ilmainen kaikille?
- Anonyymi
https://poytakirjat.oulainen.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2024249-6
Katsomorakennelma msksaa tuon 140000, haetaan kylläkin tukea puolelle kustannuksista. Hieno puisto tulossa.- Anonyymi
Leader tuki haetaan etukäteen, eikä sitten kun hommat on jo aloitettu?
- Anonyymi
Sys siunaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569