Väinölän"puisto"

Anonyymi-ap

Näkeekö tuon puiston suunnitelman/kuvat jostain että mitä tuohon oikein tulee? Kuka nyt lopullisen suunnitelman on tehnyt? Ei ainakaan Hannus.

Älyttömät määrät murskaksi rouhittua peruskalliota siihen ainakin tuodaan. Voi suomineitoparkaa kun yhtä pientä puistoa ei saada aikaiseksi ilman massiivisia maanvaihtoja ja valtavia koneita. Kaksi suurta kaivuria, ainakin pari-kolme sora-autoa ja suuri tiejyrä meille jauhaa puistoa nyt raa'oin ottein.

Voiko tuosta sorakentästä ja raiskiosta enää puistoa edes tulla? Kummallisilta tuntuu nämä toimet.
Olikohan ihan välttämättömyys tuo "puistoremontti" toteuttaa näin raa'asti... Kyllä on kallista noin massiivisia koneita käyttää viikkotolkulla.
Ehkä joku urakoitsijan kaveri oli päättämässä miten ja millainen "puisto" tehdään (puut poistetaan, mullan tilalle sepeliä)...

20

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkuperäinen Villa Gardenin suunnitelman hinta olisi ollut 850000e, mutta sitä karsittiin ja muistaakseni sen hinta olisi n. 400000e. Olisko se kesäteatteri siinä kallein osio? Ei tainnu olla mitään havainnekuvaa tästä.viimeisestä suunnitelmasta. Niitä Villa Gardenin havainnekuvia oli kyllä kaupungin sivuilla nähtävänä, nyt niidä ei sieltä löydy. Joo maksaa se tuokin uusn i versio puistosta satojatuhansia.

• Anonyymi

Harmi, minä oisin kaatanut ne puut 200 000€

• Anonyymi

Palorannalla on teetetty uusin suunnitelma.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei niitä töitä enää lapio ja hevosvehkeillä tehä

• Anonyymi

Auraa välillä lumet pois niin riittää turhaa työtä

• Anonyymi

Järetöntä touhua

• Anonyymi

Ei oo kesällä kerennyt. Ens kesänä on heti keväästä uusi uljas puisto.

• Anonyymi

Kun kaupunki on joutunut suuriin rahavaikeuksiin, pitää Väinölänpuiston suunnitelmia lykätä parempiin päiviin. Se ei ole kovin tarpeellinen. Menköön vielä muutama vuosi entisellään. Jos Väinölänrantaan tehdään vaikka mitä, kyllä nuoriso sen tuhoaa.

• Anonyymi

Myöhästä enään perua kun kerran jo tehdään. Kyllä siihe rahaa se puoli miljoonaa menee ja sitä on.

• Anonyymi

Siitä nyt nävös tulee jos kesken jätetään, kerta aloitettu tehtävä loppuun

• Anonyymi

"Se ei ole kovin tarpeellinen." edustaa ni-in typerää näkemystä, kun me KAIKKI tarvitsemme muutakin, kuin arkea ja se on kulttuuri, jota ilman, meistä kukaan ei jaksaisi!

Se on persu, joka tollona ajattelee leikata kaikesta, joka ei ole heti taloudellisesti tuottavaa, mutta jaksamisen kannalta järkevät, henkiseen hyvinvointiin liittyvät päätökset, vievät pitkälle!

• Anonyymi

Miksei suunnitelmaa ole julkaistu?

• Anonyymi

Julkaistaan sitte pimeämmällä. Ei kestä auringon valoa.

• Anonyymi

Lumet sulaa ja alta paljastuu Oulaisten ylpeys, uusi isolla rahalla tehty puisto!

• Anonyymi

Oulaisten kaupunki kohdistaa yhdistyksille tarkoitettua rahaa "Väinölän rannan kesäteatterin katsomon investointiin 20.000 €"ps.Kuka valvoo KHALLITUKSEN TOIMINTAA?Jäsenkunnat eivät saa varoja omaan käyttöönsä vaan ovat välittäjän roolissa. Oulaisten kaupungille on palautettu 118.261,42 euroa.

• Anonyymi

Ehtojen vastainen tuki muutenki? Vai onko kesäteatteri ilmainen kaikille?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Leader tuki haetaan etukäteen, eikä sitten kun hommat on jo aloitettu?

• Anonyymi

Sys siunaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe