Nyt Purra aikoo nostaa veroja vaikka ennen vaaleja hän puhui vain verojen alentamisesta.
Demarithan moitti persuja ennen vaaleja siitä, että talouden tasapainottaminen ilman veronkorotuksia on mahdotonta. Tätähän persuäänestäjät eivät uskoneet vaan uskoivat Purran unelmahöttöön.
Eihän purra tietysti kokonaan valehdellut, koska saatiin halvempaa kaljaa ja rikkaiden veronalennukset.
Purra aikoo nostaa veroja
3
589
Vastaukset
- Anonyymi
Punikkien edustajat ovat olleet niin vastaan purran hyvää toimintaa että niin minäkin antaisin lopulta heidän sitten maksaa ihan omistaan omat sotkunsa. Seuraavissa vaaleissa PS vahvistuu entisestään ja lopulta nää punatunarit jää häpeäpilkkuna historiaan.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18124227H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itseasiassa PS:ää ei enää seuraavien vaalien jälkeen ole olemassa kuin parilla paikalla eduskunnassa joka on puolueen normaali kannatuslukema ja kokoomuskin siirtyy 20 vuoden oppositioon niin rankka hallituskausi on tulossa . Historia on näin kulkenut kautta aikojen SMP:n ja Sinisten tuhoutumisen kautta ja kun kannattajakunta on täysin samaa, kulkee edelleenkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477