Onko kokemuksia Vauras Elämä yhteisön jäsenyydestä ja kursseista?

Anonyymi-ap

Hei kaikki
Oletko Vauras Elämä yhteisön jäsen tai ollut heidän kursseillaan tavoitteena vaurastuminen? Oletko tullut huijatuksi vai saanut rahoille vastetta? Osallistuin ilmaiseen webibaariin, jossa markkinoivat affiliate sivuista, joilla voi ansaita rahaa sadoista tuhansiin euroihin kuussa. Kurssin hinta oli noin 500€ alennettuna. Posketon hinta näin jälkinäteen. Markkinoinnissa eivät vaan kertoneet mitä kaikkea muutakin maksettavaa tulee tuon päälle ja asiasta tietämättömämpi ei osannut aavistaa millaisia digitaitoja lopulta tarvitaan, jotta voisi tienata. Kenen tahansa digitaidot ja ymmärrys eivät tosiaankaan tähän riitä. Markkinointi oli täyttä hypetystä ja siten hyväuskoisten kusetusta. Kun kyselin jälkikäteen peruutusehdoista niin siihen kysymykseen ei vastattu vaan sama hypetys jatkui että apua saa. Apua kuulemma tarjotaan mutta olisin tarvinnut jonkun näyttämään kädestä pitäen. Se yksityisopetus olisikin sit maksanut heidän ilmaisen webinaarinsa mukaansa jotain 15 000€ joten morjens vaan. Huono asiakaspalvelu ja rahastus jäivät päällimmäisenä mieleen. Ihmisille uskotellaan että kuka vaan pystyy mutta ei se ihan niin mene. Enkä ole edes noviisi digiasioissa. Minulle suuri pettymys ja huijatuksi tuleminen! En suosittele ainakaan tätä kurssia. Hehän eivät esittele olevansa edes sijoittamisen ym. ammattilaisia, joten sitenkin vastuu kaikesta jää ostajalle.

Rahansa menettänyt äiti

7

4335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      Itse ostin kyseisen kurssin ja ainakin itse opin videoiden kautta, kuinka tehdä nettisivut alusta alkaen. Videot olivat selkeät ja totta kai saa kysyä, jos on jotain epäselvää. Sanomattakin selvää on, että omassa päässä tulee olla jokin visio, mihin suuntaan lähtee tekemään nettisivuja. Itse lähdin sinne, missä google-hakuja on tosi paljon, jotta kävijöitäkin tulee sivuille.

Eikä ole mitenkään maksettu mainos. Koin vaan itse kurssin hyödylliseksi ja muutamilla isommilla affi-diileillä olen saanut kuitattua kurssin maksun.

• Anonyymi

Muista vanha sanonta: "jos jokin asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin on totta".

• Anonyymi

On varmasti hyvää ja tuottoisaa toimintaa. Nimittäin näille "valmentajille" itselleen.

Kryptoja yms pöhinäähän ne siellä taustalla ovat. Eli suomeksi sanottuna hyvin riskialtista spekulaatiota. Morjes vaan.

• Anonyymi

Hyviä ovat markkinoimaan omaa tuotettaan. Siihen se sitten jääkin. Rehellisesti: heidän ammattitaitonsa ei riitä opettamaan esim. Osake treidausta millään tasolla.

• Anonyymi

Hei AP! Onko sinulle mahdollista laittaa yv? Haluaisin kuulla kokemuksestasi tarkemmin!

• Anonyymi

Hei,
      Mä olen yhteisön jäsen ja koen että oon saanut valtavasti oppia heidän kursseistaan.
      En kyllä itsekään vällää heidän markkinointityylistään, mutta sitä lukuunottamatta kaikki kurssit, mitä olen ostanut, on olleet tosi hyviä.
      Osake Work shop ihan kultaa ja on haukkunut hintansa jo alle vuodessa.
      Ja juu kryptoissa on just nyt paljon pöhinää päällä, kun ollaan juuri nyt nousumarkkinan juurella.

Mutta koko homma perustuu juuri omaan aktiivisuuteen ja tekevään asenteeseen, jossa ei jäädä uhriutumaan. He osoittaa suunnan, mutta itse pitää jutut tehdä.

• Anonyymi

Kuuntelin kryptoworkshopin tällä viikolla ja mielestäni kertovat asioista selkeästi ja myöskin painottavat etteivät anna sijoitusneuvoja. Herättelivät hyvin omaa ajattelua. Tärkeintähän on että alkaa itse ottaa askelia oman tulevaisuuden eteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      201
      3011
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2033
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      181
      1579
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1519
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe