Onko kokemuksia Vauras Elämä yhteisön jäsenyydestä ja kursseista?

Anonyymi-ap

Hei kaikki
Oletko Vauras Elämä yhteisön jäsen tai ollut heidän kursseillaan tavoitteena vaurastuminen? Oletko tullut huijatuksi vai saanut rahoille vastetta? Osallistuin ilmaiseen webibaariin, jossa markkinoivat affiliate sivuista, joilla voi ansaita rahaa sadoista tuhansiin euroihin kuussa. Kurssin hinta oli noin 500€ alennettuna. Posketon hinta näin jälkinäteen. Markkinoinnissa eivät vaan kertoneet mitä kaikkea muutakin maksettavaa tulee tuon päälle ja asiasta tietämättömämpi ei osannut aavistaa millaisia digitaitoja lopulta tarvitaan, jotta voisi tienata. Kenen tahansa digitaidot ja ymmärrys eivät tosiaankaan tähän riitä. Markkinointi oli täyttä hypetystä ja siten hyväuskoisten kusetusta. Kun kyselin jälkikäteen peruutusehdoista niin siihen kysymykseen ei vastattu vaan sama hypetys jatkui että apua saa. Apua kuulemma tarjotaan mutta olisin tarvinnut jonkun näyttämään kädestä pitäen. Se yksityisopetus olisikin sit maksanut heidän ilmaisen webinaarinsa mukaansa jotain 15 000€ joten morjens vaan. Huono asiakaspalvelu ja rahastus jäivät päällimmäisenä mieleen. Ihmisille uskotellaan että kuka vaan pystyy mutta ei se ihan niin mene. Enkä ole edes noviisi digiasioissa. Minulle suuri pettymys ja huijatuksi tuleminen! En suosittele ainakaan tätä kurssia. Hehän eivät esittele olevansa edes sijoittamisen ym. ammattilaisia, joten sitenkin vastuu kaikesta jää ostajalle.

Rahansa menettänyt äiti

13

7591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      Itse ostin kyseisen kurssin ja ainakin itse opin videoiden kautta, kuinka tehdä nettisivut alusta alkaen. Videot olivat selkeät ja totta kai saa kysyä, jos on jotain epäselvää. Sanomattakin selvää on, että omassa päässä tulee olla jokin visio, mihin suuntaan lähtee tekemään nettisivuja. Itse lähdin sinne, missä google-hakuja on tosi paljon, jotta kävijöitäkin tulee sivuille.

Eikä ole mitenkään maksettu mainos. Koin vaan itse kurssin hyödylliseksi ja muutamilla isommilla affi-diileillä olen saanut kuitattua kurssin maksun.

• Anonyymi

Muista vanha sanonta: "jos jokin asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin on totta".

• Anonyymi

On varmasti hyvää ja tuottoisaa toimintaa. Nimittäin näille "valmentajille" itselleen.

Kryptoja yms pöhinäähän ne siellä taustalla ovat. Eli suomeksi sanottuna hyvin riskialtista spekulaatiota. Morjes vaan.

• Anonyymi

Hyviä ovat markkinoimaan omaa tuotettaan. Siihen se sitten jääkin. Rehellisesti: heidän ammattitaitonsa ei riitä opettamaan esim. Osake treidausta millään tasolla.

• Anonyymi

Hei AP! Onko sinulle mahdollista laittaa yv? Haluaisin kuulla kokemuksestasi tarkemmin!

• Anonyymi

Hei,
      Mä olen yhteisön jäsen ja koen että oon saanut valtavasti oppia heidän kursseistaan.
      En kyllä itsekään vällää heidän markkinointityylistään, mutta sitä lukuunottamatta kaikki kurssit, mitä olen ostanut, on olleet tosi hyviä.
      Osake Work shop ihan kultaa ja on haukkunut hintansa jo alle vuodessa.
      Ja juu kryptoissa on just nyt paljon pöhinää päällä, kun ollaan juuri nyt nousumarkkinan juurella.

Mutta koko homma perustuu juuri omaan aktiivisuuteen ja tekevään asenteeseen, jossa ei jäädä uhriutumaan. He osoittaa suunnan, mutta itse pitää jutut tehdä.

• Anonyymi

Kuuntelin kryptoworkshopin tällä viikolla ja mielestäni kertovat asioista selkeästi ja myöskin painottavat etteivät anna sijoitusneuvoja. Herättelivät hyvin omaa ajattelua. Tärkeintähän on että alkaa itse ottaa askelia oman tulevaisuuden eteen.

• Anonyymi

Minä koen myös, että en ole saanut rahoille vastinetta ja tarvitsisin enemmän ja konkreettisempaa ohjausta. Kysyä saa joo, mutta nettisivujen rakentaminen on itselleni täysin vierasta, vaikka muuten käytän digilaitteita sujuvasti. Kaikilla näillä vaurastumispalveluilla halutaan "auttaa" just sua vaurastumaan, kun sä et oikein osaa, mutta kun se on jokaiselle mahdollista. Materiaali ei ole ikuisesti käytössäsi ja lopun häämöttäessä SAAT ostaa lisää!

• Anonyymi

Kuuntelin juuri heidän myyntipuheen. Hienosti osaa myydä. Mietin samalla mitä tuo kurssi maksaa ja tuollahan ylhäällä se tuli että 500 ja lisää pitää ostaa jos haluat lisää tietoa. Nojoo nyt näyttää siltä että heidän vaurastuminen on nämä kalliit videot. Kyllähän tuossa pitää olla jo joku visio valmiina mitä lähtee työstämään. Sellaiselle varmaan ihan jees. Ja myyvä visio nimenomaan.

• Anonyymi

Vauraat naiset verkkokurssit eivät auta sinua saamaan 6-numeroisia tuloja, jos tässä onnistut, sinulla on jo kaikki osaaminen ennestään. Koko juttu perustuu siihen, että nämä leidit itse tienaavat aff-markkinoinnista hyvin verkkokurssiensa ansiosta. Se että osallistut kurssille ei tule auttamaan sinua samaan. Nyt erityisesti on nähty miten kryptot, osakkeet ja rahastot voivat sulaa hetkessä. Asuntosijoittaminen on isossa kriisissä. Vauras nainen verkkokurssista jäi fiilis, että perustuu täysin näihin manifestointi-hömppiin, ko leidit ovat manifestoineet itselleen vauraan elämän. Kuinka monella on laittaa tuhansia euroja kurssiin, jonka avulla ei sitten saavutakaan noita 6-numeroisia tuloja ja upeaa elämää?

• Anonyymi

Kurseilla käyneet voisivat vähän avata kokivatko saavansa kursseista selkää hyötyä, jota ei esim kuuntelemalla ilmaisia podcasteja sijoittamisesta saa. Jos kurssin sisältö on esim. miten aloittaa kk-kohtainen säästäminen ja sijoitussuunnitelman laatimine, ihan jokainen voi tehdä nämä asiat ilman kurssia.

Sen sijaan kurssi, joissa opetetaan oikeasti hyödyntämään osakemarkkinoita, on hyödyllinen, mutta voitto kyllä menee kurssin maksamiseen. Rahastoihin sijoittaminen on passiivista ja todelisuudessa annat ilmaista rahaa yrityksille/meklaritoimistolle lainaksi ja hyöty voi realisoitua vasta usean vuoden päästä. Voidaan puhua todella pitkästä ajasta ja tämän ajanjakson aikana tulet säännöllisesti näkemään miten kurssivaihteluiden vuoksi rahastosi tuotosta häviää kaikki tai melkein kaikki aina välillä.

Eli mitä järkeä on sijoittaa rahastoihin, jotka 4-7 vuoden välein menettää kaiken tuottonsa tai menee jopa negatiiviseksi? Sen jälkeen lähdetään nollasta taas kipuamaan noin 20% tuottoon, kunnes tuo tuotto taas häviää ja sykli alkaa alusta.

Hajautuksesta: varmasti järkevää hajauttaa useaan eri rahastoon, mutta nyt esim Trumpin vuoksi ihan järjestäen tuotot hävisivät, nyt on alkanut elpymistä näkymään

Jos Vauras Nainen ihan oikeasti osaisi antaa järkeviä ja tuottavia sijoitusneuvoja, olisin valmis tuon 5000 euroa sijoittamaan. Ja kyllä minulla on jo 6-numeroinen varallisuus, mutta olen myös nähnyt käytännössä, että täysin kuplassa ollaan tuleeko osakkeista tai rahastoista tuottoa. Puhutaan, että rahastoista saa takuuvarmasti 7% tuoton ja toki saa, mutta ne pitää myös jossain kohtaa realisoida rahaksi. Jos esim. sijoitan 100.000 euroa rahastoihin ja saan 7000 euron tuoton miinus 30% verot, silloin jos olen maksanut 5000 euroa kurssista, siinähän se tuotto sitten meni.

• Anonyymi

Olen itse kuunnellut paljon eri valmennuksia ja olen myös mukana Vauras Elämä valmennuksissa. Itse olen kokenut paljonkin hyötyä, esim. sijoitustaitojen karttuminen (ja tuottojen myös), mindset puolella itsellä kasvua ja aloitin aikoinaan heidän Lifetime-valmennuksesta joka oli aika edullinen.

Huomaan näistä kommenteista että osa sekoittaa nyt Vauras Nainen yrityksen tähän Vauras Elämään. Oma vinkkini on se, että ehdottomasti kannattaa tutustua valmentajiin itse ennen päätöstä. Kaikki valmentajat tekevät ilmaisvideoita ja postauksia someen yms.

Itse olen seurannut heitä mm. instassa ja Villen youtube-kanavaa.
      https://www.instagram.com/vauraselama/?hl=fi
      https://www.youtube.com/@VilleKinanen

Tuolla on jo paljon ilmaismateriaalia ja itse olen kokenut myös ne hyödyllisiksi.

• Anonyymi

Järkyttävää huijausta koko systeemi. Valitettavasti joku tollo määräajoin tähän lankeaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      97
      1318
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1315
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1185
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1075
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      986
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      14
      981
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      54
      966
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      169
      845
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      821
    Aihe