Voisko joku järjestää sellaisen jutun ettei entinen turvonnut jääkiekkoilija esittäisi mitään mielipiteitä julkisesti.Vasemman puolen saapas ja hmmm tyhmempi.Raipe ja Ojanen ok tyyppejä mut tästä turvonneesta naamasta en pidä.
Turvonnut entinen jääkiekkoilija
19
311
Vastaukset
- Anonyymi
ai se oiko tiä
- Anonyymi
Tämän nimeä ei saa mainita tällä palstalla.
- Anonyymi
Se on oma murheesi ei sitä tänne tarvitse kirjoitella. Jokainen on itsensä näköinen ja kokoknen.
- Anonyymi
Onhan se Jutila turvonnu
- Anonyymi
Putte Possu
- Anonyymi
Hän tarvitsee mainostuloja mustaan makkaraan.
- Anonyymi
Oikotiä,siältä mää nään kun Hakamettä tulee myyntiin
- Anonyymi
Nämä ko. herrat ovat sentään joskus pärjänneet erinomaisesti tehneet muutakin kuin kirjoitelleet suolikaksneljälle, toisin kuin sinä.
( kateus vie kalatkin järvestä.) - Anonyymi
Juti oli jo pelatessaan persjalkainen pätkä.
- Anonyymi
Ulkonäkö ja pelitaito on täysin eri asia.
Kateus sen sijaan on sinun ongelmasi, tosin itse sitä täysin tajuamatta, jos tajuaiaisit,
et kirjottelisi kypsymättömän lapsen kirjoituksiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus sen sijaan on sinun ongelmasi, tosin itse sitä täysin tajuamatta, jos tajuaiaisit,
et kirjottelisi kypsymättömän lapsen kirjoituksiasi.Opettele kirjoittamaan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et kirjottelisi kypsymättömän lapsen kirjoituksiasi.Et sitten itse pysty oleen kirjoittamatta.Mukamas kateudesta kirjoitat ja se justiin sinun päässäsi.Onko kritiikki mukamas aina kateutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et kirjottelisi kypsymättömän lapsen kirjoituksiasi.Niin. Tällä kaverilla bisnes sujuu ja kielitaito on kohdallaan. On löytänyt peliuran jälkeen järkevää tekemistä. Kunnioitan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Tällä kaverilla bisnes sujuu ja kielitaito on kohdallaan. On löytänyt peliuran jälkeen järkevää tekemistä. Kunnioitan!
Muta ei ole itse luotsannut yhtäkään bisnestä,ei yhtäkään tuotetta ole käyttänyt tai syönyt mitä Juti mainostaa. Tyyli on puhelias saapas. Vissi ja varma on että käytän etuovea. Raipe taas fiksu ja eikös pelaajauran aikana jo bisneksiä pyörittänyt.En tykkää Jutilan persoonasta ja voi prkl nisti Karalahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten itse pysty oleen kirjoittamatta.Mukamas kateudesta kirjoitat ja se justiin sinun päässäsi.Onko kritiikki mukamas aina kateutta.
"Onko kritiikki mukamas aina kateutta"
Mikä kritiikki?
Sinähän oksennat oman pahan olosi täällä jonkun ulkonäöstä, voit todella pahoin, mene hoitoon, mars mars. ... kateus on pahentuvaa laatua......
Haukut sinulle täysin vierasta ihmistä tietämättä mitään hänestä,
pelkästään ulkonäöstä.
Et ole koskaan päässyt hänen tasolleen missään, etkä tule pääsemään, et kuulu piireihin, etkä pääse piireihin, sori.
Kyllähän se reppanaa v-tuttaa kun joku on mm mestari ja tv:ssä usein jne. koita kestää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko kritiikki mukamas aina kateutta"
Mikä kritiikki?
Sinähän oksennat oman pahan olosi täällä jonkun ulkonäöstä, voit todella pahoin, mene hoitoon, mars mars. ... kateus on pahentuvaa laatua......
Haukut sinulle täysin vierasta ihmistä tietämättä mitään hänestä,
pelkästään ulkonäöstä.
Et ole koskaan päässyt hänen tasolleen missään, etkä tule pääsemään, et kuulu piireihin, etkä pääse piireihin, sori.
Kyllähän se reppanaa v-tuttaa kun joku on mm mestari ja tv:ssä usein jne. koita kestää.Itsehän sinä nyt suollat asioita ja jopa vaivaudut kirjoittamaan.Entisen urheilijan luulis pitävänsä kunnostaan huolta.Onkos urheilusaavutuksia kritisoitu ni ei ole vaan vastenmielinen olemus.
- Anonyymi
Juu kateellinen siitä kun turvonnut. Raipe ja Ojanen sentään fiksuja mutta huh nisti Karalahti.Ei kaikkien persoonien tarvis olla esillä.
- Anonyymi
Niin eihän mukamas ketään muuta kritisoida ulkoisen olemuksen takia.Taidatte itse olla ylipainoisia ja psyykeongelmaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892