Esimerkiksi Essayah ja Urpilainen edustavat väärää – sikoja syövää – uskontoa.
Suomessa on kuitenkin nykyään paljon myös kasvissyöjiä, joten "ketään ei jätetä" teema vaatisi ehdokkaaksi myöskin musIimin.
Presidentinvaaleihin tarvitaan myös muslimiehdokas
7
145
Vastaukset
- Anonyymi
jumalan siunausta muuttuu on vain yksi jumala 🤣
- Anonyymi
Puolueet yleensä ehdokkaat vaaleihin asettavat. Aaltolallakin on vaikeuksia kun tulee politiikan ulkopuolelta.
- Anonyymi
Hämärä moskeija Helsingissä alkoi herättää huolta – ”Puhe oli todella vaarallinen”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3d4f10fa-45f2-4eb1-9d67-0530eeed6c29
Onko Tampereella jo hämäriä moskeijoita? Kyllä hämärämiehet oman ehdokkaan varmasti haluavat.- Anonyymi
Puhutaanko täsdä ryhmässä presidentistä vai moskeijoista?..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanko täsdä ryhmässä presidentistä vai moskeijoista?..?
En tiedä missä ryhmässä olet tai mitä ryhmää tarkoitat.
Muslimi on islaminuskon tunnustaja. Islam on lakiuskonto. Moskeija on muslimien rukouspaikka. Imaami on islamilaisen yhteisön hengellinen johtaja. On viitteitä siitä, että moskeijoissa imaamit saarnaavat ja "opettavat" ääriajattelua.
- Anonyymi
Muslimit voivat palata kotimaihinsa äänestämään mullaheitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892