Onko Daciassa mitään järkeä

Anonyymi-ap

Kysyn vaan että onko Daciassa mitään järkeä. Autossa on tuhnut moottorit, joku noname Rombat akku, maalipinta niin ja näin ja takana roikkuu pakoputki. Samaan rahaan saa vähän käytetyn länsiauton jossa on Dacian puutteet korjattu. Niin kysynkin onko Daciassa mitään järkeä. Vastaus on että ei ole.

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy todeta ; - lähes kaikissa länsiautoissakin on jonkinlaiset moottorinTuhnut, joilla pitäisi ajaa Tuhnuttaa ja maalit kin on samaa tasoa kuin Daciassa ja kaikkissa autoissa näyttää Roikkuvan PakoPutki, joillakin kiinnikkeillä Ripustettuna, koska Se on Pakollinen !

      - että kyllä noi Kaikki Auto-Tuhnut kuitenkin mennä Tuhnuttaa EteenPäin !

      Heeeeeeh heheheheheh heeee

    • Anonyymi

      Järkihän on kuskilla eikä autolla !!

    • Anonyymi

      Kun tuon aloituksen lukee niin et todellakaan itse ole vielä järki iässä, olemmehan mekin joskus oltu noissa ajatuksissa iän mukana mutta noihin asioihin iän ja kokemuksen mukana tulee muutos. Dacioista toivois vain kommentteja heiltä joilla se on,minulla se kyllä on ja en elä enää puperteetti ikää .

    • Anonyymi

      Daciassa ei ole mitään puutteita joita tarvitsisi korjata. Dacia on Euroopan myydyimpiä autoja ja on kasvun uralla, onhan siinä Rellun tekniikkaa. Jollain akun merkillä ei ole merkitystä, se toimii siinä missä muutkin akut.
      Taitaa brändi kiimaisella amispojalla olla kova paine kun ei ole itsellä varaa ostaa kuin ikäloppu ja loppuun poljettuja ritsoja ja uuden karheat autot aikuisilla harmittaa? Opiskele ahkerasti, pätevöidy ja pääset töihin, niin voit ostaa kunnon auton jos se on sinulle elämän tärkein juttu.

    • Anonyymi

      Onhan se pitkä miinus, että pakoputkikin on takana. Onkohan aloittajalla mitään järkeä?

      • Anonyymi

        Sieltä tulee pahanhajuista kaasua, minä en sellaista hirvitystä omaan autooni halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee pahanhajuista kaasua, minä en sellaista hirvitystä omaan autooni halua.

        Sieltä tulee pahanhajuista kaasua.....Ei ole harvinaista,tällä palstalla joku on peräti tunnustanut että hän lämmittää ajon aikana kuskin penkkiä piereskelemällä ja silloin se tulee eri putkesta !!


    • Anonyymi

      Siinä on järkeä sellaiselle, joka sen haluaa ja/tai tarvitsee.
      Turha sitä on ulkopuolisten itkeä ja uniaan menettää.

      Kannattaa vaan hyväksyä tosiasiat ja mennä eteenpäin omaa elämäänsä, vaikka hankalaa olisikin.

    • Anonyymi

      Daciassa ei vielä nyt ole järkeä.

      Mutta, 10 vuoden päästä meillä on miljoona uutta suomalaista, joista monet ovat tulleet Afrikasta.

      Heille Dacia tarjoaa arjen luksusta ja auto tulee menemään myyntitilastojen kärkeen.

      Siksi. Daciassa on järkeä, tulvaisuudessa.

      • Anonyymi

        Venäjältä tulevat maahanmuuttajat sanovat Lada Largus !


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä kommentoida tuosta Rombat akusta että minun MCV,ssä se kesti 18v ja monella muulla se on myös ollut myös hyvä akku. Sen aikaset Pakkas akut ja Salama olivat kylläkin kakkoslaatua Rombattiin verrattuna eikä myöskään Exidekään ole kuin sinne päin,oli se niistä kohta mikä hyvänsä, kuitenkin Exide Maximalle voi antaa kehuja, minulla sellainen kesti 12v. Tähän saa helppoheikit joilla ei ole muuta käsitystä kuin puhelimen akuista höpötellä mitä haluaa !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe