Kehitys käyttäjäkunta ei kohtaa enää.

Anonyymi-ap

Tuntuu ohjelmoitsijat tekevät käyttöjärjestelmiä itselleen. Miksi ei tavalliselle olikiperseelle suunnitella käyttöjärjestelmiä. Nytkin ohjelmat auki kone sammuttaa näytöt sulkeutuen sillä joudun tekemään asioita toisaalla jolloin windows 11 on sulkeutunut. Palatessa näyttö musta joudun syöttämään kirjautumisen koodit uudestaan sekä nettiyhteys on pois päältä. Muuten kaiken moista pimpeli pompeli pimpeli pompeli nipukkaa tuupataan uusilla päivityksillä. Heinähattu vit*n olikiperseille olisi tarpeelista kehittää joku automaatti olla joka kysyy automaatisesti (kuin tekoäly) jollain aikavälillä uudelleen kirjautuessa pidetäänkö näyttö ohjelmat virkeänä johon vastatessa kyllä alkaa windows 11 toteuttamaan virkistyneessä tilassa oloa siihen asti kunnes kone sammuu tai käyttäjää ei tunnu kuuluvan sittenkään paikalle.

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyttöjärjestelmät rakennettu yhden mutterin ympärille siten, tuon toiminnon lisääminen kaataa koko intternetin puolustusvoimat Venäjä kävelee Suomeen. Käyttäjän on itse säädettävä käyttöjärejestelmän aktiivisena olo ajat oman tarpeen mukaan ja jos unohdat käyttöjärejestelmän virkeään tilaan päälle kurkkiville, oma on vikasi.

• Anonyymi

Onhan siellä se asetus missä voi säätää laitteen nukahtamista sopivaksi.

Nettiyhteys menee päälle automaattisesti kun on verkkojohto seinässä kiinni. Ja jos on langaton lähiverkko niin sen oman salatun lähiverkon asetukset toki muistetaan ja siellä oli ruksi sitä varten niin sekin palautuu heti.

Päivityksiä tulee parin viikon välein taustalla itsekseen.

• Anonyymi

Ratkaisin ongelman itse looppaavalla hiiren osoittimella. Looppaava hiiren osoitin rajoittaa samalla ulkopuolisen koneeseen puuttumisen. Huonoa on pyöriminen kyselemättä mitään loputtomiin. siis vaikka, how do you do tai nice day walking, elikkäs ei tekoälytason ratkaisu ole mut ole ei ole windows 11kaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe